خبرگزاری کار ایران

معرفی خدمات تشریفات مجالس و مهمانی کیبو

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۸۲۵۵

کیبو امکان برگزاری ساده‌ترین تا مجلل‌ترین مجالس و مهمانی‌ها را برای کلیه شهروندان تهرانی فراهم کرد!

برپایی مجالس، چه به شادی باشد و چه خدایی ناکرده بابت اتفاقی ناخوشایند مانند ترحیم، یا برگزاری رویدادی سازمانی یا آموزشی سخت، پر استرس و البته پر چالش است. از انتخاب و تدارک غذای مراسم گرفته تا شیوه پذیرایی و تزئینات و تهیه هدیه یادبود، همه و همه کارهایی زمانبر و پیچیده است که برای انجام آن به تجربه، امکانات و سلیقه خوب نیاز است.

به همین دلیل است که بیشتر افراد و سازمان‌ها، برگزاری چنین مراسمی را به مراکز ارائه دهنده خدمات تشریفات مجالس می‌سپارند و با خیال راحت در جریان برگزاری مراسم از معاشرت با میهمانان خود لذت می‌برند. اما یک نکته ظریف وجود دارد که بی‌توجهی به آن می‌تواند سطح مراسم را تا حد زیادی تغییر دهد و آن انتخاب مرکز ارائه ‌دهنده خدمات تشریفات مجالس است. به عبارت ساده، اگر شما در انتخاب برگزارکننده یا ارائه دهنده خدمات تشریفات دقت لازم را نکنید، دچار چالش‌هایی چون، کیفیت پایین غذا و اقلام پذیرایی، تزئینات از مد افتاده و سطح پایین، پذیرایی نامناسب و... خواهید شد. به همین دلیل توصیه ما به شما این است که یک کترینگ با سابقه و البته با تجربه را در این زمینه انتخاب کنید. پیشنهاد ما به شما در این زمینه «شرکت خدمات تشریفات کیبو» است. در ادامه با این مجموعه بیشتر آشنا می‌شوید.

مختصر و مفید درباره کیبو

کیبو یک شرکت با تجربه و خوش سابقه در زمینه ارائه خدمات تشریفات مراسم است که یک امتیاز بزرگ نسبت به سایر فعالان این صنف دارد. امتیاز بزرگ کیبو این است که تمام نیازهای برگزاری یک مراسم از تهیه غذا، دسر و نوشیدنی گرفته تا تزئینات و... را در اختیار دارد. این مجموعه با در اختیار داشتن پرسنل آموزش دیده، خدمات پذیرایی و سرو را با بالاترین کیفیت ارائه می‌دهد. همچنین کادر مجرب این مجموعه صفر تا صد امور مربوط به گل ‌آرایی، بادکنک آرایی، شمع آرایی، دیزاین میز خوشامدگویی و غذا، استند گل و بادکنک، تزئین هدایای نامزدی و عروسی، سرو انواع نوشیدنی، دسر، فینگر فود، شیرینی‌جات، تهیه انواع غذا و پیش غذا و ... مجالس شما را به نحو احسنت و با کیفیتی مثال زدنی برگزار می‌کنند.

معرفی خدمات تشریفات مجالس و مهمانی کیبو

خدمات پذیرایی و سرو غذا کترینگ کیبو

پذیرایی و سرو غذا، یکی از مهم‌ترین بخش‌های برگزاری یک مراسم یا مهمانی است که عدم اجرای درست آن نه‌تنها برگزارکننده را متضرر می‌کند، بلکه از نظر وجه بیرونی نیز تبعات ناخوشایندی برای وی خواهد داشت. از این‌رو کترینگ کیبو با پایبندی به اصل و استانداردهای  «حفظ شأن و منزلت مشتری و مهمانانش» خدمات تشریفات مجالس و مهمانی خود را با سطح کیفی زیر ارائه می‌کند.

  • امکان ارائه بیش از ۵۰۰۰ پرس غذا برای هر نوع مراسم و مهمانی با بالاترین کیفیت
  • ارائه پک‌های ترحیمی برای مجالس عزا و ترحیم با امکان انتخاب سلیقه‌ای آیتم‌ها اعم از حلوا، خرما، نوشیدنی و ... مطابق با سلیقه سفارش دهنده
  • امکان سفارش انواع فینگر فود، پیش‌ غذا، غذا و میان وعده‌های ایرانی و فرنگی از منو متنوع این کترینگ (بیش از ۲۰۰ مدل غذا و میان وعده موجود در منو کیبو)
  • پخت و طبخ انواع غذا و پیش غذا با مواد اولیه درجه یک و تازه و حمل آن‌ها به محل مراسم، با استفاده از وسایل نقلیه مجهز به هیتر و گرم‌کننده  (برای سرو غذاهای گرم با همان کیفیت)
  • اجرای تمامی سفارشات در روز مراسم، با زمان‌بندی کاملا دقیق
  • به کارگیری ویترها و نیروهای خدماتی دوره دیده و مجرب با لباس فرم یکدست

 

خدمات دکوراسیون و تزئینات کترینگ کیبو

اصولا دکورایسون ویژه یا به عبارتی دیزاین کردن مجالس، اعم از اینکه مراسم شادی باشد یا ترحیم، به آن رنگ و بویی مجلل، شیک و متفاوت می‌دهد که این خدمت در مجموعه کیبو توسط دیزاینرهای مجرب خانم، مطابق با سلیقه و نظر مشتری انجام می‌شود. خدمات گل آرایی کیبو با استفاده از گل‌هایی تازه با ماندگاری بالا در انواع مدل‌ها به صورت کنار میزی، استند، آبشاری و ... قابل اجرا است.

سایر تزئینات مانند  چیدمان میز فینگرفود و غذا، شمع آرایی و بادکنک آرایی نیز با توجه به سبک مراسم شما و با اتکا به جدیدترین متد روز انجام می‌شود.

نظر به اینکه بحران‌های اقتصادی و معیشتی کنونی کشور، برگزاری هر نوع مجلس و مراسمی را برای بسیاری از مردم شریف ایران سخت و چالش برانگیز کرده ‌است، کترینگ کیبو به منظور رفاه حال شهروندان تهرانی، کلیه خدمات مجالس و مراسمات خود را در قالب پکیج‌های مختلف از اقتصادی تا لاکچری تهیه و تدارک دیده‌است. به این ترتیب مشتریان با هر سطح مالی می‌توانند از سرویس‌های متنوع این مجموعه استفاده کنند. جهت هماهنگی و دریافت اطلاعات بیشتر با خط مستقیم کیبو ۴۳۰۰۰۰۴۲ تماس حاصل کنید.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز