خبرگزاری کار ایران

معرفی 9 مورد از بهترین اپلیکیشن های رژیم لاغری فارسی

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۵۸۹۹

بهترین اپلیکیشن رژیم لاغری فارسی فقط برای کاهش وزن نیست: این برنامه ها برای کسانی که سعی در افزایش یا حفظ وزن دارند، برای روزه داری متناوب، شناسایی آلرژی های غذایی و مواردی از این قبیل مفید هستند. علاوه بر این، آنها همچنین می توانند بینشی در مورد اینکه چگونه غذاهایی که می خورید بر سطح انرژی، تمرینات و خواب شما تأثیر می گذارند، ارائه دهند. بهترین اپلیکیشن رژیم لاغری فارسی فراتر از کمک به شما در تعیین میزان کالری مصرفی در روز هستند. آنها نظارت مداوم بر آنچه مصرف می کنید را امکان پذیر می کنند. آنها یک ابزار یادگیری برای کشف غذاهایی هستند که میل می کنید و از آنها لذت می برید، غذاهایی که خیلی دوست ندارید و نوع موقعیت هایی که شما را به خوردن غذاهای خاص سوق می دهد.

مهم نیست که اهداف رژیم غذایی شما چه باشد، یک برنامه موبایلی می تواند به شما در این امر کمک شایانی کند. متخصصان تغذیه ما در کلینیک دکتر سلامت یکی از بهترین اپلیکیشن رژیم لاغری فارسی را برای شما راه اندازی کرده اند. پس اگر شما هم می خواهید به سادگی از یک رژیم مناسب پیروی کرده و تحت نظارت باشید، تا انتها با ما همراه باشید چرا که در ادامه 9 مورد از برنامه های رژیم لاغری فارسی را به شما معرفی کرده و در خصوص مزایا و معایب هر کدام از اپلیکیشن ها صحبت خواهیم کرد.

اپلیکیشن دکترسلامت

کلینیک دکتر سلامت، مجموعه ای با سابقه است در عرصه لاغری و کاهش وزن است که فعالیت خود را از سال 1382 آغاز کرده است. این مجموعه تاکنون توانسته است با ارائه خدمات و برنامه های مخصوص لاغری به عده بسیاری خدمت رسانی کند. اما به عنوان یکی از بهترین خدمات این مرکز باید به اپلیکیشن دکترسلامت اشاره کنیم.

شما عزیزان می توانید با دانلود و نصب این برنامه بر روی تلفن همراهتان، همواره یک متخصص را همراه خود داشته باشید و با استفاده از یک برنامه اصولی به اندام ایده آل خود برسید. در خصوص برتری اپلیکیشن دکترسلامت نسبت به بقیه باید گفت که شما با نصب این برنامه می توانید به صورت غیر حضوری لاغری و رسیدن به اندام دلخواه را تجربه کرده، کلیه خدمات دوره لاغری را به صورت آنلاین دریافت نمایید، از نظر تیم تخصصی و با تجربه دکتر سلامت استفاده کنید، همواره با سفیران این مجموعه در ارتباط باشید، در جلسات گروهی و آنلاین شرکت نمایید، جدیدترین و به روز ترین مطالب علمی را مطالعه کرده و محصولات و دوره های لاغری را به صورت اینترنتی و به سادگی خریداری کنید. پس تا دیر نشده شما هم به گوگل پلی، اپ استور، کافه بازار و یا هر برنامه دیگری که تمایل دارید مراجعه کرده و اپلیکیشن دکتر سلامت را به عنوان بهترین اپلیکیشن رژیم لاغری فارسی دانلود کنید.

معرفی 9 مورد از بهترین اپلیکیشن های رژیم لاغری فارسی

اپلیکیشن اکسیژن فیت

اکسیژن فیت یکی دیگر از برنامه های تخصصی برای کاهش وزن و رسیدن به تناسب اندام است که می تواند به راحتی به شما عزیزان برای کاهش وزن کمک کند. تنها کافیست این برنامه هوشمند را دانلود کرده و با پیروی از توصیه های آن، در مدت زمان کوتاهی کاهش وزن چشمگیری را تجربه کنید.

اکسیژن فیت به عنوان بهترین اپلیکیشن رژیم لاغری فارسی نه تنها مناسب ترین رژیم های غذایی را به شما پیشنهاد می دهد، بلکه دستور تهیه غذاهای کم کالری را در اختیارتان قرار داده، یک کالری شمار هوشمند است و بدنتان را آنالیز کرده و اطلاعات ارزشمندی را در اختیار شما قرار می دهد. در خصوص دیگر امکانات این برنامه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قدم شمار دستی و خودکار
  • آب شمار
  • ارائه برنامه رژیم غذایی
  • ویرایش فعالیت و ورزش روزانه
  • مشاهده تمام ریزمغذی ها
  • محاسبه پارامترهای تناسب اندام
  • ثبت و محاسبه خواب روزانه
  • محاسبه کالری حرکات هوازی و بدنسازی
  • عدم نمایش تبلیغات
  • و ...

اپلیکیشن بنتو

 

به عنوان دیگر مورد از بهترین اپلیکیشن رژیم لاغری فارسی قصد داریم تا اپلیکیشن بنتو را به شما معرفی نماییم. شما می توانید با نصب و راه اندازی این برنامه سبک زندگی خود را تغییر داده و به سادگی برای لاغری و رسیدن به اندام دلخواه تلاش کنید.

در خصوص مزایای این برنامه باید گفت که یک رژیم لاغری منعطف را به شما ارائه می دهد. از این رو دیگر نیاز نیست نگران سلیقه، ذائقه و حساسیت های غذایی و بیماری خود باشید. همچنین می توانید از میان لیست بسیار متنوعی از انواع رژیم های روز دنیا مانند رژیم مدیترانه ای، کتوژنیک، گیاهخواری، فستینگ و ... بهترین و مناسب ترین را بسته به شرایط خود انتخاب نمایید.

علاوه بر این ها، اگر نمی دانید که رژیم غذایی خود را چگونه تهیه کنید، پس کار را به اپلیکیشن بنتو بسپارید. شما می توانید در این برنامه دستور پخت غذاهای رژیمی مختلف را فرا گیرید. دسترسی رایگان به بیش از 150 دستور غذایی متنوع از جمله خدمات این مجموعه می باشد.

اپلیکیشن جزیره

اپلیکیشن جزیره دیگر برنامه موجود برای لاغری و یک زندگی سالم می باشد تنها کافیست برای دانلود این برنامه اقدام کرده و راهکارها و پیشنهادات آن را در پیش گیرید. اگر برای تهیه غذاهای رژیمی مشکل دارید و نمی دانید آن ها چطور درست کنید، اپلیکیشن جزیزه طرز تهیه بیش از 1500 غذای ایرانی و خارجی، سالاد، اسموتی و ... را به طور رایگان در اختیارتان قرار می دهد.

علاوه بر این، در این برنامه می توانید به یک کتابخانه دارویی دسترسی پیدا کنید. از بخش دیابت، دیابت خود و یا اعضای خانواده تان را کنترل کرده، با استفاده از برنامه های ورزشی مختلف، باشگاه را به خانه بیاورید و در مدت زمان کوتاهی به اندام ایده آل خود برسید. از دیگر امکانات این برنامه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • محاسبه کالری
  • آب شمار
  • گام شمار
  • رابط کاربری آسان
  • شخصی سازی برنامه
  • تنظیمات تخصصی برای ورزشکاران حرفه ای
  • محاسبه مواد معدنی مورد نیاز بدن
  • بخش تخصصی بارداری و شیردهی
  • ارائه گزارشات حرفه ای به صورت روزانه، هفتگی، ماهانه و سالانه
  • ثبت چند کاربر در یک گوشی
  • امکان بکاپ گیری و آپلود اطلاعات در برنامه
  • و ...

اپلیکیشن کرفس

اگر شما هم تا کنون به دنبال بهترین اپلیکیشن رژیم لاغری فارسی بوده باشید، احتمالا نام اپلیکیشن کرفس را شنیده اید. برنامه ای بسیار حرفه ای و کاربردی که می تواند در رسیدن به اندام دلخواه و کاهش وزن به شما عزیزان کمک کند. اما دلیل این همه محبوبیت این برنامه چیست؟

شما می توانید به سادگی برای دانلود اپلیکیشن کرفس اقدام کرده و با وارد کردن قد و وزنتان از وضعیت بدنی خود اطلاع یابید. کرفس بهترین رژیم غذایی متناسب با شرایط بدنیتان را به شما ارائه داده، با شمارش کالری غذاها میزان حد مجاز مصرف هر غذا را در اختیارتان قرار داده و طرز استفاده و پیروی از هر رژیم را به شما توضیح می دهد.

علاوه بر این ها، شما می توانید با نصب این برنامه از دیگر خدمات آنلاین آن نظیر محاسبه کالری ریز مغذی ها، قدم شمار، آب شمار، یادآوری وعده های غذایی و ... بهره ببرید. پس تا دیر نشده شما هم رژیم لاغری خود را با استفاده از اپلیکیشن کرفس آغاز کنید.

اپلیکیشن زیره

زیره، دیگر نام آشنا در میان بهترین اپلیکیشن رژیم لاغری فارسی است. این برنامه نیز به دلیل ویژگی ها و مزایای متعدد خود طرفداران بسیاری دارد. در خصوص ویژگی های این برنامه می توان به مواردی چون کالری شماری روزانه، ارائه برنامه های ورزشی مختلف، پیشنهاد رژیم های غذایی متنوع و هدف گذاری برای رسیدن به اندام دلخواه اشاره کرد.

برای این منظور لازم است تا این اپلیکیشن را از گوگل پلی، کافه بازار، مایکت و ... دانلود کرده و پیش از هر چیز با وارد کردن قد، وزن و سن خود، یک آگاهی از وضعیت بدنی خود به دست آورید. با توجه به این ها آیا برای دانلود اپلیکیشن زیره و آغاز رژیم غذایی و ورزشی خود مردد هستید؟

اپلیکیشن فیبو

اپلیکیشن فیبو توسط متخصص طراحی شده است تا هر آنچه را که شما برای زندگی سالم و رسیدن به اندام ایده آلتان نیاز دارید، در اختیارتان قرار دهد. شما می توانید این برنامه را به سادگی و به طور رایگان دانلود کرده و با ثبت وعده های غذایی خود در آن، از پیشنهادات و توصیه های کاربردی بهره مند شوید. فیبو کالری غذاها و خوراکی های شما را محاسبه می کند تا به شما بگوید که خوردن چه مقدار کالری دیگری نیاز است و چه زمان باید از خوردن دست بکشید.

علاوه بر این، در این اپلیکیشن ایرانی لیست بسیار متنوعی از غذاهای رژیمی وجود دارد که دستور پخت و طرز تهیه آن ها هم آورده شده است. هدف گذاری برای رسیدن به وزن مناسب، کالری شماری غذاها، آب شمار و ... از جمله امکانات این برنامه محبوب هستند. پس اگر شما هم به دنبال یک رژیم آنلاین و همیشه همراه هستید که به طور ارزان و سریع بتوانید به آن دسترسی داشته باشید، فیبو می تواند شما را به خواسته تان برساند.

معرفی 9 مورد از بهترین اپلیکیشن های رژیم لاغری فارسی

اپلیکیشن مانکن

اگر می خواهید مدیریت تغذیه و رژیم غذایی خود را به یک برنامه معتبر و کاربردی بسپارید، احتمالا اپلیکیشن مانکن بتواند نیاز شما را برطرف سازد. مانکن هر آنچه را که برای رسیدن به اندام دلخواهتان نیاز دارید، در اختیارتان قرار می دهد. شما می توانید با استفاده از امکانات و قابلیت های این برنامه به سرعت وزن کم کرده و چربی سوزی را تجربه کنید.

در اپلیکیشن مانکن شما اطلاعات جامعی در خصوص وضعیت بدنی و تغذیه خود را وارد کرده و با استفاده از پیشنهادات برنامه، رژیم لاغری خود را آغاز می کنید. همچنین در این برنامه می توانید به تمرینات اولیه و حرفه ای برای کاهش وزن دست یابید. پس هر چه زودتر بسته به مدل گوشی خود، نسخه اندروید و یا ios این برنامه را دانلود کنید.

از دیگر قابلیت های مانکن می توان به گام شمار، آب شمار، یادآور تغذیه و ... اشاره کرد که باعث شده تا این برنامه در لیست بهترین اپلیکیشن رژیم لاغری فارسی قرار گیرد.

اپلیکیشن بشقاب

اما به عنوان آخرین مورد قصد داریم تا شما را با اپلیکیشن بشقاب آشنا کنیم. برنامه ای محبوب و کاربردی که می تواند در مدت زمان کوتاهی شما را با تناسب اندام برساند. در این برنامه لیستی کامل از انواع غذاهای رژیمی ایرانی و خارجی وجود دارد، می توانید برای خود هدف تعیین کنید و با پشتکار و اراده به نتیجه مطلوب دست یابید، گزارش فعالیت های خود و روند کاهش وزن را بررسی کنید و با ثبت فعالیت های شخصی و اطلاعات مربوط به خود برای رسیدن هر چه سریع تر به وزن مناسب تلاش نمایید.

چگونه بهترین اپلیکیشن رژیم لاغری فارسی را برای خود انتخاب کنیم؟

مشخص کنید که چرا می خواهید از برنامه رژیم غذا استفاده کنید، آیا در تلاش برای کاهش وزن، حفظ یا افزایش وزن هستید؟ آیا می خواهید غذاهایی پیدا کنید که به شما احساس انرژی بیشتری می دهند؟

اگر زیاد بیرون غذا می خورید، به دنبال برنامه هایی باشید که شامل آیتم های منو در رستوران های محبوب هستند. اگر اغلب آشپزی می کنید، ممکن است یکی با عملکرد تبدیل دستور غذا را ترجیح دهید. اگر تعداد مناسبی از کالاهای بسته بندی شده را مصرف می کنید، برنامه ای با بارکد خوان را انتخاب کنید.

در نظر بگیرید که آیا برنامه ای که پشتیبانی قوی از جامعه ارائه می کند برای شما مهم است و آیا این برنامه یک پلتفرم قوی را به صورت رایگان ارائه می کند یا برای مفیدترین بودن به هزینه نیاز دارد. برخی از برنامه ها یک نسخه آزمایشی رایگان ارائه می دهند، بنابراین توصیه می کنیم قبل از انجام آن، آن ها را آزمایش کنید تا ببینید کدام یک برای شما مناسب تر است.

معرفی 9 مورد از بهترین اپلیکیشن های رژیم لاغری فارسی

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز