خبرگزاری کار ایران

خرید جم فری فایر با چه روش‌هایی امکان‌پذیر است؟

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۶۵۴۰

 

خرید جم فری فایر، قابلیتی بود که سازندگان این بازی در اختیار گیمرهای موبایلی قرار دادند. اگر شما هم به قصد موفقیت و رسیدن به مرتبه‌های بالا، می‌خواهید بازی Free Fire را تجربه کنید، لازم است که به میزان کافی جم داشته باشید.

با جم فری فایر می‌توان موقعیت‌های مختلفی مانند شخصیت، اسلحه و پوسته را خریداری کرد و شانس خود را برای پیروزی افزایش داد. به این منظور همراه ما بمانید تا با خرید این سرمایه بازی بیشتر به گفت‌وگو بنشینیم.

امکان خرید جم فری فایر در بسته‌های مختلف

اول از همه بگوییم که هدف از بازی فری فایر، جمع‌آوری و تلاش برای بقاست و دسترسی به تجهیزات جنگی برای پیروزی، نیازمند خرید جم یا همان امتیاز و اعتبار درون‌برنامه است.

سازندگان فری فایر، امکان خرید این اعتبار را در بسته‌های مختلفی برایتان فراهم کردند که از جمله آنها می‌توان به بسته‌های هفتگی، ماهانه و گیفت‌کارت سوپر وی.آی.پی اشاره کرد. در ادامه راجع‌به هریک از آنها بحث بیشتری خواهیم داشت.

امکانات بسته هفتگی فری فایر

با خرید این بسته، 450 عدد جم دریافت می‌کنید؛ آن هم نه به‌صورت یکجا. یعنی بار اولی که این بسته را می‌خرید، همان ابتدا 100 جم دریافت خواهید کرد. بعد از آن به‌مدت یک هفته، هر روز 50 عدد دیگر به شما تعلق می‌گیرد که مجموع آنها 450 الماس می‌شود.

خرید جم فری فایر ماهانه

با خرید بسته ماهانه، 2600 جم به کاربر تعلق می‌گیرد که البته به‌طور کامل اعطا نمی‌شود. فرد خریدار در لحظه‌ اول 500 جم دریافت می‌کند و پس از آن به‌مدت یک ماه، هر روز 70 الماس دیگر به‌ او تعلق می‌گیرد.

کارت سوپر وی.آی.پی

با خرید این کارت، 2 بسته ماهانه و هفتگی با هم فعال می‌شود. سپس بعد از روز اول، ه‍ر روز 10 عدد جم به کاربر تعلق خواهد گرفت.

فرصتی برای رقابت موفق با مزایای خرید جم فری فایر

خرید جم فری فایر با چه روش‌هایی امکان‌پذیر است؟

جم، مهم‌ترین ارز بازی فری فایر است که داشتن آن به مقدار کافی می‌تواند منجر به موفقیت شما در ماموریت صحنه‌های بازی شود. برای درک بهتر این موضوع در ادامه به چند مزیت خرید جم فری فایر اشاره کرده‌ایم که هریک به‌نوبه خود، تاثیر فوق‌العاده‌ای در پیروزی گیمر دارند.

  • خرید شخصیت: 37 شخصیت در این بازی وجود دارد که از لحاظ ملیت، مهارت و شغل متفاوت هستند.
  • خرید پوسته: در این بازی، بیش از 1000 نوع پوسته وجود دارد که برای سلاح، وسایل نقلیه و شخصیت‌ها کارآمد هستند. آنها توانایی تغییر ظاهر و عملکرد شخصیت و عناصر مختلف را دارند.
  • خرید اسلحه: حدود 47 اسلحه در این بازی وجود دارد که شامل تفنگ‌های تهاجمی، نیمه‌خودکار، شکاری، دستی،تک‌تیرانداز و انواع سلاح‌های سنگین هستند.
  • خرید سایر عناصر جانبی: شما در این بازی به انواع ابزارهای جانبی مانند طلسم و چتر نجات نیاز دارید تا بتوانید به موفقیت برسید.

آیا بازی کالاف دیوتی هم به اعتبار درون‌برنامه نیاز دارد؟

هر روز به تعداد کاربرانی که به بازی‌های کامپیوتری و‌موبایلی روی می‌آورند، درحال افزایش است. کالاف دیوتی هم یکی دیگر از بازی‌های هیجان‌انگیزی است که تجربه‌ مبارزه‌ای جذاب را به کاربر هدیه می‌دهد.

این بازی از جمله‌ مشابه‌ترین بازی‌ها به فری فایر است که سازندگان آن برای دسترسی گیمر به لوازم و تجهیزات پیشرفته، توصیه به خرید سی پی کالاف دیوتی دارند‌. در واقع سی‌.پی، برگ برنده‌ای برای موفقیت کاربران است.

جمع‌بندی

خرید جم فری فایر در بسته‌های گوناگون را از طریق وبسایت شرکت موجو جم انجام دهید. این مرجع، بستری را فراهم کرده تا علاقه‌مندان به بازی، برای شکوفایی خود، به‌راحتی خدمات درون‌برنامه‌ای را تهیه کنند. بدین ترتیب، شما علاوه‌بر لذت سرگرمی، از میزان انرژی که مصرف می‌کنید، کسب درآمد هم خواهید داشت.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز