خبرگزاری کار ایران

معرفی بازی فری فایر و تاثیر خرید جم در پیشرفت شما

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۱۱۵۸

معرفی بازی فری فایر

قطعاً امروزه برای هیچ گیمری نیازی به معرفی فری فایر نیست. این بازی یکی از محبوب ترین بازی های بتل رویال برای دستگاه های تلفن همراه است که از کالاف دیوتی موبایل، پابجی و دیگر بازی های این سبک پیشی گرفت. فری فایر یک بازی جهان باز به سبک بتل رویال با گیم پلی عالی است که برای گروه سنی بالای 17 سال در سیستم عامل های اندروید و آی‌او اس طراحی شده است، خرید جم فری فایر ارزان نیز از مهم‌ترین آفرهای این بازی است. این بازی برای اولین بار در سال 2017 منتشر شد، زمانی که سبک بتل رویال هنوز نسبتاً جدید است. که با گذشت زمان کامل‌تر شد و به جذاب ترین بازی در سبک اسلحه تبدیل شد.

بتل رویال فری فایر به چه معناست؟

بتل رویال نام یک رمان ژاپنی به نویسندگی کوشان تاکامی است که با استقبال بی نظیر خوانندگان مواجه می شود، در نتیجه فیلم سینمایی آن ساخته شد که، بازی فری فایر نیز از این سبک الهام گرفته و منتشر شد. این رمان و فیلمنامه فانتزی بوده و آینده ای خیالی و آخرالزمانی را به تصویر می کشد. در این فیلم، دولت برای کنترل و کاهش جمعیت، بازی سالانه ی بتل رویال را طراحی و برگزار می کند. در این بازی شرکت کنندگان در یک مکان بزرگ که دائم در حال کوچک شدن است با کمترین امکانات رها می شوند و هر کس قصد خروج از بازی را داشته باشد، قلاده هایی که به گردن دارند منفجر شده و کشته می شوند. بازیکنان با کشتن یکدیگر و غارت امکانات و پیدا کردن غنایم تمام تلاش خود را برای زنده ماندن انجام می دهند.

این فیلم اولین ایده بود که باعث می شود در سال 2008 نویسنده ای به نام سوزان کالینز، رمانی در همین ژانر به نام بازی های گرسنگی منتشر کند که باعث تکامل ایده ی بتل رویال می شود. این رمان هم مانند بتل رویال مورد توجه خوانندگان بسیار زیادی قرار گرفت و فروش بسیار خوبی داشت. نویسنده در سال 2009 جلد دوم این رمان را با نام اشتعال روانه بازار کرد و نهایتاً خانم سوزان کالینز جلد سوم بازی های گرسنگی را در سال 2010 منتشر کرد. وی با نوشتن این مجموعه توانست ژانر بتل رویال را کامل کند. امروزه بتل رویال ژانری از بازی های ویدیویی چند نفره ی آنلاین و جهان باز است که سقوط و اکتشاف (غارت) و بقا 3 عنصر اصلی بوده و بازیکنان برای آخرین بازیکن بودن و زنده ماندن تلاش می کنند. این سبک بازی یکی از پرطرفدارترین بازیها در جهان است.

مکان های فرود

همانطور که اسلحه‌ها برای پیشرفت در بازی بسیار مهم هستند و برای پیشرفت سریعتر شما باید به دنبال سایت‌هایی مانند دیاموند لند باشید که، اقدام به فروش جم فری فایر می‌نمایند، مکان‌های فرود در بازی فری فایر نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند. حال از بهترین نقاط فرود برای کسب غنیمت مطلوب و حداکثر شانس برنده شدن در اینجا بحث می کنیم.

  1. میل: یک گزینه محبوب برای بازیکنان فری فایر است که به دنبال حداکثر کشتار و غارت با کیفیت هستند. آسیاب در گوشه شمال شرقی نقشه واقع شده است و با دلیل فراوانی تجهیزات و سلاح های درجه یک شهرت دارد و بهشت بازیکنان پرخاشگر است.
  2. بیماساکتی (برمودا): فرود در بیماساکتی بسته به بازیکن می تواند ایمن یا خطرناک باشد. بازیکنانی که عاشق مبارزات اولیه هستند می توانند این مکان را انتخاب کنند، زیرا دارای غنایم مطلوبی در سطح بالاست. ممکن است برای بازیکنان تازه کار وحشتناک باشد ولی برای کسانی که هوشمندانه فرود می آیند و سریع عمل می کنند می تواند بهترین مکان باشد و حداکثر شانس را برای رسیدن به حلقه نهایی را به ارمغان بیاورد.
  3. مارس الکتریک (برمودا): این منطقه بخاطر تجهیزات خیلی خوبی که دارد از محبوبیت و جذابیت بالایی برای بازیکنان برخوردار است. این مکان یکی از بهترین مناطق برای دوستداران مبارزه نیز می باشد چراکه بازیکنان زیادی برای غارت های خوب و پربار در این مکان فرود می آیند.
  4. برازیلیا: اینجا جزو مناطق محبوب بازیکنان مبارز است و نبردهای بسیار زیادی در این نقطه انجام می گیرد. بناهای زیادی در این منطقه وجود دارد که می تواند مکان های خوبی برای مخفی شدن و پیدا کردن تجهیزات و غنایم بی نظیر باشد.
  5. قله (برمودا): قله دارای ریسک بالا و موقعیت پاداش بالا در فری فایر است. فقط رقابتی ترین بازیکنان در طول هر مسابقه در این مکان فرود می آیند. اینجا بازیکنان باید از هوش خود برای جمع آوری غنایم و چرخش در اسرع وقت استفاده کنند. اگر بازیکنان عقب بمانند و بجنگند، اسلحه و مهمات زیادی در محل پیدا خواهند کرد.

معرفی بازی فری فایر و تاثیر خرید جم در پیشرفت شما

اماکنی که جزو مناطق داغ نبوده اما کشتار خوب و غنایم مطلوبی دارند:

اگر شما از تجهیزات خوبی برخوردار نیستید و قصد ندارید اقدام به خرید جم فری فایر نمایید، می‌توانید در مکان هایی مانند زیر فرود آیید که سلاح، غنائم و کشتار خوبی در انتظار شما خواهد بود.

  • پست فرماندهی (کالاهاری): پست فرماندهی مکانی مناسب برای 3 چیز در فری فایر است: اردو زدن، غارت و مخفی شدن. بازیکنانی که موفق می شوند اول به زمین برسند، مطمئناً غنیمت خوبی خواهند گرفت. همچنین می توانید به راحتی منطقه را محاصره کرده و برای کشتار اردو بزنید. با توجه به نزدیکی آن به مرکز نقشه، امکان اینکه بازیکنان بتوانند کل بازی را در این منطقه سپری کنند بالاست.
  • زمینه ها (برزخ): در حالی که اینجا امن ترین مکان برای پایان برزخ است، اما یکی از بدترین اماکن برای غارت در فری فایر است. با این حال بازیکنان می توانند به راحتی غنیمت پیدا کرده و خود را در خانه های مجاور تجهیز کنند. از این مکان روی نقشه، بازیکنان می توانند حریفانی را که از موت هاوس، اسکی لاج و کراس رودز در حال چرخش هستند قفل و پین کنند. با کار گروهی ماهرانه، بازیکنان قادر به ایجاد تنگنایی در تقاطع کنار برازیلیا خواهند بود.
  • دروازه( برمودا): اینجا تا کنون امن ترین مکان برای فرود بوده است. اگر چه منطقه نسبتاً باز است، اما غارت خوب است و بازیکنان می توانند از دیوارهای " گلو" برای دفاع از خود استفاده کنند. تنها مشکل فرود در اینجا این واقعیت است که دشمنان در کارخانه کشتی سازی یا قبرستان می توانند با چرخش در منطقه به دنبال کشتار یا غارت باشند. با این حال، از آنجا که عمدتاً زمین باز است بازیکنان می توانند به راحتی دشمنان را از فاصله ایمن بیرون بیاورند.
  • کارخانه کشتی سازی: مکانی مناسب برای غارت فراوان است. این مکان در شمال افقی نقشه فری فایر واقع شده است. یکی از معدود مکان هایی است که از نظر اندازه بسیار کوچک است اما گزینه های غارت زیادی دارد. این مکان نسبتاً امن برای نبرد های اولیه است. اما ممکن است گاهی اوقات درگیری های کمی به طور غیر منتظره رخ دهد.
  • پالایشگاه (کالاهاری): پالایشگاه به دلیل غنایم زیادی که در خود جای داده، بازیکنان زیادی را به خود جذب می کند. اگر شما یک بازیکن تهاجمی هستید، یقیناً از فرود در اینجا لذت خواهید برد زیرا دشمنان زیادی برای کشتن خواهید داشت. موقعیت پالایشگاه که در مرکز نقشه قرار دارد، یک مزیت خوب است زیرا بازیکنان می توانند به راحتی به مناطق امن بچرخند.

معرفی بازی فری فایر و تاثیر خرید جم در پیشرفت شما

اماکن امن برای فرود با غارت بزرگ در فری فایر

اگر قصد داشتید که ابتدا فقط اسلحه و تجهیزات خود را جمع آوری کنید، می‌توانید در این مناطق فرود آیید، اما توجه داشته باشید که، سایت دیاموند لند، اقدام به فروش جم فری فایر خیلی ارزان نیز می‌نماید.

بنیاد (کالاهاری): با وجود موقعیت مرموز، بنیاد یکی از امن ترین مناطق برای فرود در بازی است و غنایم زیادی ارائه می دهد. با این حال، با توجه به چیدمان و دیوارها وسازه های خراب، یافت غنیمت کمی مشکل است. بازیکنان به ندرت در این مکان می چرخند. در نتیجه، کسانی که به اینجا می‌رسند زمان بیشتری برای غارت و تجهیز خود دارند. باز احتیاط شرط عقل است چون بازیکنان تهاجمی که به سمت پالایشگاه حرکت می کنند می توانند از اینجا عبور کنند.

سنتوسا (برمودا): ممکن است در لبه نقشه، در گوشه جنوب شرقی واقع شده باشد، اما داری غارت بسیار مناسبی است و انگیزه خوبی برای بازیکنان است که در این مکان فرود بیایند. این مکان شانس متوسطی برای درگیری های اولیه دارد. اگر بازیکنی خواهان حداقل برخورد با دشمن باشد در این مکان می تواند بدون درگیر شدن به جزیره اصلی برگردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز