خبرگزاری کار ایران

خرید گیفت کارت را در giftcard.im تجربه کنید

asdasd
کد خبر : ۸۶۷۳۵۸

فروشگاه گیفت کارت Giftcard.im می‌تواند جایی امن و دلچسب برای حرفه‌ای ترین بازیکنان عناوین آنلاین مثل PUBG Mobile و Free Fire باشد.

همان طور که می‌دانید در سال‌های اخیر بازی‌های آنلاین چندنفره حسابی جا در دل علاقه‌مندان به بازی‌های ویدیویی در سراسر جهان بالاخص کشورمان ایران باز کرده است. از همین رو میلیون‌ها نفر از داخل کشور هر روزه درگیر این بازی‌ها هستند و ساعاتی در روز را به تجربه‌ی این عناوین اختصاص می‌دهند.

هر چند مانند پابجی موبایل و فری فایر، بیشتر این عناوین به صورت رایگان عرضه می‌شوند، اما تقریبا تمام بازیکنان حرفه‌ای این بازی‌ها خوب می‌دانند که با خرید گیفت کارت‌ مربوط و انجام خرید‌های درون بازی مانند خرید یوسی یا خرید جم فری فایر می‌توانند پیشرفت چشمگیری در بازی داشته باشند و با سرعت غیرقابل تصوری در این آثار پیشرفت کنند.

بنابراین، می‌توانید برای خرید گیفت کارت با بهترین قیمت و خدمات پس از فروش بی‌نظیر، سری به فروشگاه Giftcard.im بزنید و هر آن چه که برای خرید از استورهای معتبر مانند اپ استور اپل و گوگل پلی نیاز دارید را به تلفن‌های هوشمند خود اضافه کنید.

همچنین Giftcard.im به طور مستقیم امکان خرید یوسی بازی پابجی موبایل را برای کاربران خود فراهم کرده است. اگر از PUBGبازهای قهار باشید، حتما می‌دانید که با خرید هر UC تا چه اندازه می‌توانید امکانات مختلف در بازی به دست آورید و با خیالی آسوده‌تر بر رقبای خود پیروز شوید. این فروشگاه گیفت کارت بسته‌های مختلفی از یوسی‌های بازی PlayerUnknown Battleground را برای کاربران خود تدارک دیده تا بسته به نیازتان بتوانید خرید UC را انجام دهید.

از طرفی دیگر، Free Fireبازها هم نبایند نگران باشند چرا که می‌توانند خرید جم فری فایر را با بهترین قیمت ممکن از فروشگاه گیفت کارت انجام دهند. برای خرید الماس‌های بازی Garena Free Fire می‌توانید از اینجا اقدام کنید و از 310 الی 5600 جم را، بسته به نیازتان سفارش دهید. همچنین می‌توانید با عضویت هفتگی و یا ماهانه، جم در بازی Free Fire را با تخفیفی ویژه به دست آورید.

برای خرید از آیتم‌های فروشگاهی درون بازی‌های موبایل این فرصت را از دست ندهید. فروشگاه گیفت علاوه بر یوسی بازی پابجی و همچنین جم بازی فری فایر، آیتم‌های فروشگاهی سایر بازی‌های آنلاین را نیز در دسترس کاربران خود قرار داده است. Giftcard.im دقیقا همان چیزی است که برای حرفه‌ای شدن و پیروزی‌های مداوم در بازی‌های آنلاین به آن نیاز دارید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز