خبرگزاری کار ایران

خرید جم فری فایر در 3 دقیقه با جمینجا

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۹۲۲۱

 

همانطور که با سبک بازی های بتل رویال نظیر فری فایر آشنا هستید، می دانید که باید جمیا دیاموند و یا همان پول درون برنامه ای داشته باشید تا بتوانید در بازی پیشرفت کنید و علاوه بر لذت بردن بیشتر از بازی، پیروز میدان نیز باشید. اما سوال اینجا که جم (GEM) را چگونه و از کجا باید به دست آورد؟ در ادامه همراه ما باشید تا معرف سایتی امن و مطمئن همچون سایت جمینجا ، جهت خرید جم فری فایر در 3 دقیقه ، در سریعترین زمان و بهترین قیمت برای شما باشیم.

منظور از جم در بازی فری فایر چیست؟

علاقمندان به بازی های موبایل می دانند که بعضی از بازی ها، برای اینکه بتوان از تمام مراحل آن استفاده نمود و یا از امکانات موجود در بازی بهره گرفت و یا ... نیاز است تا پول یا ارز خرج کنند. که این پول صرفا خرید اسلحه، مهمات، لباس، شخصیت، ماشین، اسکین و ... در بازی می شود. نام این پول درون برنامه ای در هر بازی متفاوت است، برای مثال: در بازی کالاف دیوتی موبایل با نام سی پی (CP)، در پابجی موبایل با نام یو سی (UC) و در بازی گارنا فری فایر با نام جم (GEM) یا دیاموند، شناخته می شود.

دلایل اهمیت جم در بازی فری فایر چیست؟

در واقع هر بازیکن به تناسب میزان قوی تر شدن حریفان، مرحله بازی و دشواری بازی لازم است تا سطح خود را افزایش دهند و خود را تجهیز کنند و این امر با خرید از فروشگاه های درون بازی ممکن است که این کار به هیجانی تر شدن، جذاب تر شدن و حرفه ای اجرا شدن بازی کمک شایانی می کند. برای منظور باید جم داشته باشید تا به یک بازیکن حرفه ای تبدیل شوید. دلایل اهمیت جم فری فری فایر به طور خلاصله، به شرح زیر است:

  • افزایش هیجان و سطح بازی.
  • جهت حرفه ای تر اجرا شدن بازی.
  • جهت قوی تر کردن کاراکترهای بازی.
  • جهت تجهیز کردن و یا خرید مهمات و سلاح.
  • خرید کارکترهای جذاب و منحصر به فرد موجود در بازی.

دلیل خرید جم فری فایر از سایت جمینجا

سایت جمینجا با برخورداری از تمام مجوزهای لازم، محیطی امن را برای خریدهای شما فراهم کرده است همچنین تیم پشتیبان این سایت آماده اند تا به تمام سوالات شما کاربران، در رابطه با موضوعات مربوطه پاسخ دهند، علاوه بر ویژگی های ذکر شده، دلایل دیگری نیز وجود دارد تا شما به این سایت اعتماد کرده و آن را گزینه مطمئن برای خرید برگزینید.

  • کاملا معتبر و قانونی.
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی.
  • پشتیبانی فعال و پاسخگویی 24 ساعته.
  • تضمین دهنده بهترین قیمت جم فری فایر.
  • قابلیت خرید با آیدی، به صورت قانونی و معتبر.
  • تحویل سریع جم فری فایر در کمتر از 30 دقیقه.

برای به دست آوردن جم فری فایر چه باید کرد؟؟

به طورکلی دو روش برای کسب جم، وجود دارد. روش اول خرید جم است که در ادامه آن را شرح می دهیم و روش دوم دریافت جم به صورت رایگان می باشد که باید فعالیت های زیر را انجام دهید تا به شما تعلق بگیرد:

  1. انجام موفقیت آمیز ماموریت های روزانه، هفتگی و یا ماهانه.
  2. استفاده از کدهای مربوط به اسکین و اسلحه و ... که در فضای مجازی به چشم می خورند که البته همه آنها معتبر نیستند. (باید تعداد زیادی از آنها را امتحان کنید تا ببینی کدامیک فعال است).
  3. استفاده از نرم افزارهای هک بازی، که البته این روش قانونی نیست.
  4. استفاده از اپلیکیشن های بازی که در آنها جم به رایگان ارائه می دهند.

خرید جم با آیدی درکمتر 3 دقیقه!!

جهت خریداری کردن جم، به دو روش می توانید عمل کنید، روش اول از طریق اکانت جیمیل و یا فیسبوک است که در کنار هزینه کمتر، ریسک بالایی دارد و روش دوم از طریق شماره آیدی و نام کاربری تان در بازی است. این روش با توجه به اینکه هزینه بیشتری دارد از ریسک کمتری برخوردارست. در این دو روش سرعت شارژ حساب کاربر یکسان است.

خرید جم فری فایر در 3 دقیقه با جمینجا

خرید جم از طریق آیدی چگونه انجم می شود؟؟

در قسمت پروفایل هر بازیکن عبارتی تحت عنوان شماره آیدی و در کنار آن نام کابری وجود دارد. آیدی هر فرد منحصر به خود فرد و اختصاصی ات که بوسیله آن می تواند اقدام به خرید جم کند و در کمتر از 3 دقیقه، پول به حساب بازیکن واریز شود. برای این منظور و به دست آوردن این شارژ آنی و مستقیم، کافیست تا روی بسته مورد نظر کلیک کنید، اطلاعات خواسته شده را وارد نمایید و بعد از پرداخت وجه، حساب شما پر از جم خواهد شد.

مقدار جم های خریداری شده از سایت جمینجا؟

شما به راحتی و سریع می توانید جم مورد نیازتان را تنها با وارد کردن آیدی و نام بازی و با انتخاب بسته های متنوع در جمینجا خریداری و استفاده کنید. هر بسته در جمینجا می تواند یکی از مقادیر 110، 231، 341، 462، 583، 814، 1045، 1188، 1771، 2420 و 4840  را به خود اختصاص دهد. این شما هستید که با در نظر گرفتن بودجه تان، انتخاب می کنید کدام بسته خریداری شود.

جمع بندی:

بازی فری فایر، یک بازی اکشن در سبک بتل رویال با 50  کاراکتر جنگجو است که برای بقا و پیروزی، با هم به رقابت می پردازند. برای برتری داشتن نسبت به حریفان تان باید خود، مهمات، سلاح تان، اسکین و ... را مجهز کنید تا تبدیل به یک قهرمان و ابر قدرت شوید. برای این منظور باید با در اختیار داشتن جم (پول اختصاصی) و با خرید از فروشگاه های درون بازی، تجهیزات مورد نیاز خود را تهیه کنید. اما به کدام سایت می شود اعتماد کرد؟ کدام سایت است که تضمین کننده سرعت و قیمت مناسب باشد؟؟

سایت جمینجا سایتی معتبر و مطمئن است که می تواند از طریق آیدی، در سریع ترین زمان (3 دقیقه) و با ارزان ترین قیمت، بسته های GEM را در اختیارتان قرار دهد تا شما در بازی فری فایر استفاده کنید و از انجام بازی لذت ببرید و لحظاتی خوش بیافرینید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز