خبرگزاری کار ایران

تابستان یا پاییز، چه موقع به تبریز سفر کنیم؟

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۸۳۵۹

یکی از زیباترین و مدرن ترین شهرهای ایران، تبریز نام دارد. تبریز که به شهر اولین ها و برترین ها نیز شهره است، به دلیل داشتن آب و هوای بی نظیر به خصوص در فصل تابستان، جاذبه های تاریخی متعدد، غذاهای محلی لذیذ و مردمی خون گرم و مهمان نواز هر ساله گردشگران داخلی و خارجی بسیاری را به سمت خود جذب می کند.

 در واقع تبریز یکی از شهرهای چهار فصل کشور محسوب شده که در هر فصلی زیبایی های خاص و متفاوتی را به نمایش می گذارد؛ اما بهترین زمان سفر به تبریز چه موقع است؟ اگر هوس سفر به عروس شهرهای ایران را کرده اید، در ادامه متن ما را همراهی کنید تا هم با فصل مناسب مسافرت و هم بهترین هتل های تبریز آشنا شوید.

بهترین زمان سفر به تبریز

شهر تبریز را به عنوان یکی از شهرهای چهار فصل ایران می شناسند، به همین دلیل شاید نام بردن بهترین فصل سفر به این شهر کمی دشوار باشد. با این حال بهتر است بدانید که در فصل های بهار و تابستان هوا بسیار خنک و دلپذیر خواهد شد. در حالی که در فصل های پاییز و زمستان می توانید تبریز سرد، پربارش و برفی را مشاهده کنید. در این میان دو فصل تابستان و پاییز، شگفت انگیزترین زمان برای تجربه گشت و گذار در دیار ستارخان و باقرخان است.

در حقیقت هوای تبریز در فصل تابستان به قدری دلپذیر است که بهترین انتخاب برای سفرهای تابستانی، بدون شک همین شهر خواهد بود. اگر با سرمای هوا، میانه خوبی ندارید؛ پس بلیط هواپیما تبریز را از اواخر خرداد تا شروع ماه مهر، رزرو کنید تا علاوه بر تنفس هوای مطبوع تبریز از طبیعت سرسبز آن نیز آرامش بگیرید.

این نکته را هم مدنظر قرار دهید که از زیبایی های غیر قابل وصف تبریز در فصل پاییز هم نمی توان گذشت. اگر از گرمای هوا فراری هستید، پاییز، فصل مناسبی برای خرید ارزان ترین بلیط هواپیما و سفر به این شهر به نظر می رسد. بدون تردید ترکیب رنگ های نارنجی، زرد، سبز، قرمز و قهوه ای طبیعت شهر، بسیار دیدنی خواهد بود.

بهترین هتل های شهر تبریز کدام اند؟

یکی از بخش های مهم هر سفر، انتخاب محل اقامت است. حال که با بهترین زمان سفر به تبریز آشنا شده اید، تصمیم داریم در ادامه متن شما را با هتل های لوکس این شهر نیز آشنا کنیم تا پس از خرید بلیط هواپیما تبریز، دغدغه ای برای محل اقامتتان نداشته باشید.

هتل لاله پارک کایا

یکی از بهترین و لوکس ترین هتل های تبریز، هتل کایا لاله پارک است که در سال 1395 در 17 طبقه و 220 واحد اقامتی مجهز راه اندازی شد. این هتل 5 ستاره به عنوان زیر مجموعه هتل‌ کایا ترکیه شناخته می شود که علاوه بر قیمت مناسب، امکانات رفاهی کاملی را در اختیار مهمانانش قرار می دهد.

هتل کایا لاله پارک در خیابان پاسداران تبریز قرار گرفته و از مرکز شهر فاصله دارد، به همین دلیل اگر ترجیح می دهید از شلوغی های شهر دور باشید، اقامت در این هتل انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. روم سرویس ۲۴ ساعته، پارکینگ روباز و سرپوشیده، اتاق سیگار،‌ تالار پذیرایی، پله اضطراری، تالار اجتماعات، اتاق ویژه معلولان، استخر، سونا، سالن ورزشی،‌ حمام سنتی رایگان، سالن ماساژ، کافی شاپ و رستوران از امکانات هتل لاله پارک تبریز به شمار می رود.

تابستان یا پاییز، چه موقع به تبریز سفر کنیم؟

هتل پارس ائل گلی تبریز

این هتل لوکس ۵ ستاره در نزدیکی پارک زیبا و دریاچه ائل گلی قرار گرفته و یکی از بهترین هتل های شهر تبریز محسوب می شود. سال 1380 هتل پارس ائل گلی تبریز در ۱۷ طبقه و ۱۸۰ واحد اقامتی لوکس که بسیاری از آن ها چشم انداز فوق العاده ای به پارک و دریاچه دارد، راه اندازی شد. هتل پارس شهر تبریز، در حقیقت زیر مجموعه هتل های زنجیره ای پارس در کشور است.

مهم ترین ویژگی هتل را می توان رستوران گردان معروف آن دانست؛ البته امکانات ورزشی و رفاهی بی نظیری همچون روم سرویس ۲۴ ساعته، کافی نت، پارکینگ، سرویس فرودگاهی، سالن کنفرانس، کلینیک، کتابخانه، فروشگاه، سالن بیلیارد، اینترنت رایگان، سالن بدنسازی، استخر رایگان، سونا و کافی شاپ را نیز در اختیار مهمانان خود قرار می دهد.

تابستان یا پاییز، چه موقع به تبریز سفر کنیم؟

هتل بین المللی شهریار تبریز

هتل مدرن و لوکس شهریار در منطقه ائل گلی شهر تبریز قرار گرفته است. این هتل 5 ستاره در سال 1386 در ۱۰ طبقه و ۲۰۲ واحد اقامتی زیبا و مجهز به تمامی امکانات رفاهی و اقامتی مدرن به بهره برداری رسید. هتل بین المللی شهریار تبریز دسترسی آسانی به مراکز مهم شهر مانند نمایشگاه بین المللی، بازار بزرگ و فرودگاه دارد. از همین رو اگر هدفتان از سفر، کار و تجارت است، اقامت در این هتل می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

اینترنت رایگان لابی، تاکسی سرویس، روم سرویس ۲۴ ساعته، پارکینگ، صندوق امانات، پله اضطراری، اتاق چمدان، خشک شویی، اتاق جلسه، فکس، سالن اجتماعات، سالن اسپا و استخر غیر رایگان از امکانات رفاهی هتل شهریار به شمار می رود. برای تجربه اقامت در این هتل، کافی است ارزان ترین بلیط هواپیما را رزرو کرده و خود را به شهر تبریز برسانید.

رزرو بلیط هواپیما تبریز در فلای تودی

به طور کلی بهترین زمان سفر به تبریز، ممکن است برای هر فردی متفاوت باشد؛ چرا که این شهر در هر فصلی می تواند با زیبایی های منحصر به فردش گردشگران را غافل گیر کند. جاذبه های تاریخی و غذاهای متنوع و آب و هوای عالی باعث شده تا شهر تبریز به مقصد مهم گردشگری تبدیل شود. به هر حال تلاش کردیم در متن بالا، زمان مناسب سفر به شهر اولین ها را برای تان بررسی کرده و به معرفی برخی از هتل های تبریز بپردازیم.

در نهایت برای سفر به تبریز نگران هیچ چیز نباشید؛ چرا که به راحتی می توانید با مراجعه به سایت فلای تودی تمامی هتل ها و اقامتگاه های این شهر را بررسی کرده و محل اقامت خود را با بهترین قیمت رزرو کنید. همچنین در سریع ترین زمان ارزان ترین بلیط هواپیما تبریز را از بهترین ایرلاین ها در فلای تودی خریداری کنید. شما چه موقع را برای سفر به تبریز ترجیح می دهید؟

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز