خبرگزاری کار ایران

روسری قواره کوچک

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۱۸۹۹

امروزه بسیاری از بانوان خوش استایل و جذاب به دنبال خرید شال و روسری خاص و شیک هستند. که در این میان روسری قواره کوچک طرفداران زیادی پیدا کرده است. در واقع این سبک روسری که به نام baby scarf در بین مردم شهرت دارد. امروزه تنوع در بستن روسری به یکی از جنبه های مد و فشن تبدیل شده است. روسری سایز کوچک از آیتم های است که به شما کمک می کند تا ظاهری شیک و با نمک داشته باشید. البته که روش ها مختلفی برای بستن این نوع روسری وجود دارد به زیبایی ظاهری شما می افزاید.

روسری سایز کوچک در جنس و طرح ها مختلف مانند ساتن ، حریر، نخی و... وجود دارند. البته این نوع روسری را می توانید به روش های مختلف سر کنید اما بهترین مدل بستن به شکلی است که با فرم صورت شما تناسب داشته باشد.

نحوه بستن روسری سایز کوچک

برخی از افراد تصور می کنند این سبک از روسری ها آن ها را در نوع بستن و گره زدن محدود می کند و نمی توانند از مدل ها متنوع برای بستن استفاده کنند. که کاملا برخلاف آن روسری قواره کوچک را می توان به شیوه های خلاقانه بست تا زیبایی شما را تکمیل نماید. تنها کافی است که رنگ و طرح مناسبی را انتخاب کرده باشید.

  • ساده ترین حالت بستن آن که می توانید به سبک کلاسیک baby scarf را در قسمت جلو و در واقع زیر گلو گره بزنید.
  • روش دیگر می توانید از این روسری به عنوان دستمال سر استفاده کنید و آن را پشت سر خود گرد بزنید.
  • حالت دیگری از بستن روسری سایز کوچک آن را دور گردن خود بیچانید و گره شل بزنید.
  • بسیاری از اهالی مد و فشن و استایلیست ها از این روسری برای بستن دور مچ یا به عنوان اکسسوری برای کیف استفاده می کنند.
  • این مدل از روسری را می توانید به صورت توربان روی سر ببندید.

چگونگی ست کردن با baby scarf

این روسری را می توان با پیراهن نخی ، پیراهن های سنتی ، شومیز و دامن ست کرد.

روسری سایز کوچک با پیراهن های مجلسی، فیت تن نیز بسیار شیک و جذاب می شود.

بانوانی که دوست دارند برای استایل بیرون منزل پیراهن و دامن بپوشند می توانند به راحتی از این نوع روسری استفاده کنند.

برخی از بازیگران هالیوود در فیلم ها از روسری قواره کوچک برای استایل بانوان استفاده می کنند. ضمن اینکه روسری قواره کوچک را می توان با شومیز اورسایز ،مانتو کتی، مانتو، دامن و لباس ها کژوال ست کرد.

مزایای این روسری

از مهم ترین مزایای روسری قواره کوچک عدم جلوگیری از نمایش طرح ها لباس و یقه است. به این صورت که استفاده از این روسری برای مواردی که نمایش تمام نقاط  لباس از اهمیت بالایی برخوردار است کاربرد زیادی دارد.

روسری قواره کوچک نسبت به سایر مدل ها راحتی بیشتری را بر روی سر دارد در واقع کنترل آن بر روی سر آسان تر است.

روسری baby scarf چند منظوره است می توان علاوه بر پوشش سر به عنوان دستمال گردن ،هد، دستمال گردن، دستمال کیف و.... استفاده کرد.

روسری قواره کوچک

سه استایل جذاب و شیک با baby scarf

در دنیای امروز استایل ها فانتزی بسیار مورد استقبال قرار گرفته اند. یکی از آیتم های این استایل روسری قواره کوچک است که برای ساختن یک استایل فانتزی و در عین حال شیک کاربردی می باشد. به طور مثال از کت کوتاه همراه با یک شلوار مناسب و در کنار آن از یک کیف کوچک و دستکش به همراه روسری سایز کوچک می تواند یک استایل فانتزی و جذاب را برای شما خلق نماید.

استفاده از عینک آفتابی در کنار روسری قواره کوچک به جذابیت استایل شما می افزاید. ضمن اینکه می توانید از یک دامن جذاب و شومیز در کنار این روسری بپوشید.

ست کردن با پیراهن ها چهارخانه و راه راه در کنار این سبک روسری بسیار جذاب می باشد. در کنار این موارد می توانید از انواع اکسسوری که حالت تکمیل کننده استایل شما را دارد بهره بگیرید.

نکات مهم

برای بستنbaby scarf  بهتر است به مدل یقه مانتوی خود دقت داشته باشید و سعی نمایید به نحوی روسری را ببندید که مدل یقه لباستان مشخص باشد و در زیر روسری گم نگردد.

برای فصل تابستان بهتر است از روسری قواره کوچک نخی استفاده کنید چرا که به دلیل خنک بودن از تعریق مو و سر جلوگیری می کند.

روسری قواره کوچک

فاکتورهای مهم برای خرید baby scarf

  • به خاصیت کشسانی روسری قواره کوچک دقت نمایید.
  • ابعاد و اندازه این مدل روسری را مقایسه کنید و مناسب ترین سایز را برای خرید انتخاب نمایید.
  • دقت کنید که محصول مورد نظر لبه دوزی با کیفیت داشته باشد.
  • جنس این سبک از روسری را مد نظر داشته باشید و اسکارف نخی را در الویت قرار دهید.
  •  Baby scarf باید ظاهری شیک و جذاب داشته باشد.

جمع بندی

روسری قواره کوچک یکی از ترندهای روسری در فصل تابستان و بهار می باشد. روسری سایز کوچک دارای جنس نخ، ابریشم ، ساتن و... می باشد که هر کدام برای موقعیت خاص گزینه مناسبی می باشد. این سبک روسری برای افرادی که پوشش های طرح دار همراه با یقه های شلوغ دارند انتخاب مناسبی می باشد. استایل با baby scarf  به جذابیت، شیک و به روز بودن تیپ شما می افزاید. به صورتی که می توانید با یاد گرفتن بستن مدل ها مختلف این نوع روسری استایل فوق العاده زیبا و شیکی را برای خودتان بسازید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز