خبرگزاری کار ایران

راهنمای خرید شال

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۷۳۱۰

بانوان ایران زمین با توجه به سلیقه ای که دارند به دنبال زیباترین و بهترین شال ها می باشند که بتوانند آن را با استایل خود ست نمایند. شما می توانید با توجه به موقعیتی که می خواهید در آن قرار بگیرید شال مناسب را انتخاب نمایید. یکی از دغدغه ها و نگرانی های که بسیاری از بانوان دارند در زمان انتخاب شال است که وسواس زیادی به خرج می دهند. قصد داریم در این متن نکات و راهنمای خرید شال را با شما عزیزان در میان بگذاریم.

داشتن شال مناسب به استایل شما کمک می کند و در زیبایی ظاهری شما بسیار تاثیرگذار می باشد. انتخاب درست شال بسیار اهمیت دارد به طوری که این پوشش برای کارهای بیرون از منزل ، محل کار ، دورهمی ها دوستانه ، پیاده روی و حتی سفر کاربرد دارد.

راهنمای خرید شال

نکات مهم و راهنمای خرید شال

شال ها تنوع بسیار گسترده ای از جهت جنس ،رنگ و مدل دارند. ضمن اینکه گزینه بسیار مناسبی برای هدیه دادن به بانوان می باشد. اما لازم است راهنمای خرید شال را بدانید همچنین از نکات مهم در زمان خرید شال و روسری آگاهی داشته باشید تا دچار سردرگمی نشوید.

رنگ های متنوع

همانطور که می دانید دنیای شال ها پر از رنگ ها متنوع و شاد هستند. اما در زمان خرید باید به رنگ شال و هماهنگی شال با لباس خود دقت داشته باشید. نکته ای که در خرید شال باید مد نظر قرار دهید از ترکیب رنگ ها بسیار متناقض استفاده نکنید و رنگ ها در یک طیف باشند.

جنس های مختلف

جنس شال با توجه به فصول مختلف سال دارای اهمیت بالایی می باشد. همانطور که می دانید جنس بر روی قیمت تاثیر مستقیم دارد.

شال نخی : پارچه ها پنبه ای بوده که با اکثر لباس ها هماهنگ می شود و برای استفاده روزمره مناسب می باشند. شال های نخی به دلیل شست و شو و اتو راحت، عدم پایین افتادن از سر به سادگی و برخورداری از رنگ هایی متنوع، توجه بانوان زیادی را به خود جلب کرده اند.

شال حریر : این نوع جنس شال بسیار زیبا و جذاب می باشد. و در عین حال قیمت شال حریر نسبت به سایر شال ها بیشتر است شال حریر بیشتر برای مهمانی و مراسم ها قابل استفاده است.

شال پشمی : به دلیل نوع الیافی که در این نوع شال بکار رفته برای فصول سرد سال مانند پاییز و زمستان مناسب هستند. و یک نوع عایق در برابر سرما محسوب می شوند.

طرح مناسب

امروزه در صنعت شال و روسری طرح ها متنوعی وجود دارد که تمامی سلیقه ها را در برمی‌گیرد. البته اگر می خواهید طرحی متفاوت انتخاب کنید و از طرح ها تکراری خسته شده اید باید نکاتی را در نظر داشته باشید. یکی از این موارد هماهنگی میان شال و لباسی که می خواهید بپوشید. بهتر است شال انتخابی شما طرح متناسبی با مانتو یا کفش شما داشته باشد که در این صورت به زیبایی استایل شما می افزاید.

انواع طرح ها

طرح های سنتی : طرح های همراه با بوته جقه ، گل و ....

طرح ها مدرن : شامل طرح ها نقاشی ،کوبیسم ، چهارخانه ، زنجیری و ....

تک رنگ : شال ساده تک رنگ که معمولا نخی است.

راهنمای خرید شال

فرم صورت در انتخاب شال

دانستن فرم هندسی صورت و شال متناسب با آن یک امر ضروری برای زیبا تر شدن شما می باشد. انواع فرم صورت دایره ای، بیضی، مربع و ذوزنقه ای و... هستند.

رنگ پوست و مو

رنگ مو ، چشم ، پوست به علاوه نوع آرایش شما تاثیر زیادی در انتخاب شال مناسب دارد. به طوری که افراد دارای چشم ها رنگی با انتخاب شال متناسب با رنگ چشم هایشان می توانند به زیبایی خود بی افزایند. به بانوان دارای پوست تیره و سبزه توصیه می شود که از انتخاب رنگ شال ها تیره اجتناب کنند و بانوان دارای پوست روشن از رنگ ها کم رنگ و بی روح استفاده نکنند برخلاف آن از رنگ ها شاد استفاده نمایند.

نکات مهم در انتخاب طرح و رنگ شال

از رنگ ها سرد برای فصل تابستان و از رنگ ها گرم برای فصل زمستان استفاده کنید.

طرح هایی که نقاشی ها هندسی با زمینه خلوت و روشن دارند بسیار شیک و مدرن هستند.

قبل از خرید شال و روسری حتما مد نظر قرار دهید که با کدام لباس یا مانتو می خواهید ست کنید تا استایل بی نقصی داشته باشید.

شال هدیه ای جذاب

برای همه افراد پیش می آید که به دنبال هدیه برای همسر ، مادر و دوست خود باشند، گزینه خرید شال بسیار مناسب می باشد. اما قبل از خرید لازم است تا راهنمای خرید شال را بدانید و در این زمینه آگاهی کافی داشته باشید. تا در نهایت بتوانید هدیه مناسب و درخور تهیه  نمایید. از برتری ها این هدیه می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • نیازی به دانستن سایز ندارد.
  • از جهت قیمت مناسب و مقرون به صرفه است.
  • حتما متناسب با فصل، خرید خود را انجام دهید.
  • از دسته پوشاکی می باشد که زیاد مورد استفاده قرار می گیرد.
  • تنوع طرح ، رنگ و مدل در شال بسیار بالا است.

خرید آنلاین شال

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و دسترسی راحت بشر به امکانات این موقعیت فراهم شده که بتوانید برای خرید به صورت غیر حضوری و بدون تجربه ترافیک و استرس خرید خود را انجام دهید و به باقی کارهای روزمره بپردازید. به همین خاطر فروشگاه شال و روسری کاتلیا امکان خرید از طریق سایت و به صورت آنلاین را برای مشتریان فراهم آورده است.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز