خبرگزاری کار ایران

مانور دستان توانا برای بهبود دردها + {فیلم}

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۰۰۶۷

مهدی بهرام‌پور مدرس و کاردرمانگر است. او بیش از 14 سال سابقه کاری دارد. او ماساژ را برای درمان دردها، بیماری‌ها و ناتوانی‌های بشر انتخاب کرده‌است. او معتقد است عصر جدید موجب شده مردم راه‌های باستانی برای درمان دردها و بیماری‌ها را از یاد ببرند.

بهرام‌پور به «ایلنا» گفت: استفاده از وسایلی مانند تلفن همراه، رایانه، رانندگی کردن و به طور کلی زندگی مدرن، فشارهای بسیاری بر جسم و روح انسان وارد می‌کند. بنابراین انسان نیاز مبرم به ریکاوری و راه‌هایی برای رفع فشارهای وارد شده و بهبود آسیب‌های وارد شده دارد.

به گفته او امروزه از دو روش برای درمان استفاده می‌شود که یکی از آن‌ها خوراندن دارو و دیگری استفاده از روش‌های درمانی با کمک دست یا ابزارهای مختلفی است که از زمان‌ باستان در شرق دنیا رایج بوده و ردپای آن را در طب سنتی امروز و حتی طب سنتی ایران می‌توان مشاهده کرد. بهرام‌پور افزود: مانور دست‌های درمانگر روی پوست بیمار و بافت‌های زیرپوستی که ممکن است به صورت ایستا یا حرکتی باشد، این خدمات با سبک‌های مختلفی ماند تایلندی، سوئدی، آراماتراپی، رگ‌گیری یا رایحه‌درمانی، فیشیال پوست و غیره است.

او گفت: در موسسه دستان توانا، آموزش ماساژ به صورت حرفه‌ای صورت گرفته و مدرک رسمی از سازمان فنی حرفه‌ای کشور و مدارک بین‌المللی ارائه می‌شود.

بهرام‌پور افزود: همچنین خدمات ماساژتراپی نیز جهت آرامش‌بخشی، رفع خستگی و کوفتگی، رفع سردردهای میگرنی دیسک و اصلاح مفاصل، بهبود عملکرد سیستم عصبی، بازگشت انرژی و پاکسازی چاکراها در خدمت شهروندان گرامی هستیم.

حجم ویدیو: ۵۴.۵۱M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۳:۱۶ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز