خبرگزاری کار ایران

کلاس آموزش دیجیتال مارکتینگ، سئو و طراحی سایت در مشهد کجا برویم؟+ دلیل انتخاب

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۲۵۲۷

این روزها بازار کلاس های آموزشی دیجیتال مارکتینگ و زیرشاخه های آن مانند سئو و طراحی سایت در شهر مشهد بسیار داغ شده است.

اگرچه آموزشگاه‌ها و برگزارکننده‌های متفاوتی در این عرصه حضور دارند، اما قبل اینکه انتخاب کنید که کدام یک برای شما مناسب تر است، باید به نکاتی توجه نمایید که در اینجا به آن خواهیم پرداخت.

کلاس آموزش دیجیتال مارکتینگ در مشهد کجا برویم؟

 

برای اینکه پاسخ به این سوال واضح شود، ابتدا باید بدانید که دیجیتال مارکتینگ یا همان بازاریابی دیجیتال چیست؟ دیجیتال مارکتینگ به معنی فرآیند  جذب مشتری از طریق اینترنت و پلتفرم های آنلاین متکی به آن است.

به شکل ساده تر، وقتی شما از طریق اینترنت اقدام به خرید محصول یا خدماتی می کنید ( چه در شبکه های اجتماعی و چه در گوگل و...) ، آن ارائه دهنده در بازاریابی دیجیتال و اینترنتی خود موفق بوده است و توانسته شما را جذب خودش بکند!

حال شاید منظور ما را تا الان متوجه شده باشید که می خواهیم چه بگوییم! اگر شما به دنبال آموزش دیجیتال مارکتینگ در مشهد هستید، قبل از هر چیزی باید ببینید از طریق چه بستری با آن برگزارکننده آشنا شده‌اید؟

آیا از طریق شبکه های اجتماعی و گوگل و به طور کلی اینترنت با آن ها آشنا شدید، و یا اینکه تبلیغ آن ها را در روزنامه و بیلبورد شهری دیده‌اید؟ یا شاید هم یک آموزشگاه نزدیک منزلتان است و می گویید همین خوب است!

سوال اساسی این است: "اگر آن برگزارکننده نتوانسته شما را از طریق اینترنت جذب کند و خود جایگاهی و فعالیت مفیدی در ان عرصه ندارد، چه چیزی قرار است به شما بیاموزد؟"

 

چگونه کلاس آموزش سئو در مشهد بیابیم؟

سئو به چه معنا است؟ سئو به معنی بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو است. به طور ساده تر، وقتی به دنبال چیزی در گوگل می گردید و آن را جستجو می کنید، با نتایج مرتبطی مواجه خواهید شد.

البته با خیلی نتیجه روبرو خواهید شد! در حقیقت برای هر سوال شما در گوگل، بیش از میلیاردها نتیجه مرتبط وجود دارد! گوگل می داند که شما عمر و زمان کافی برای بررسی همه این نتایج و مقایسه آن ها را ندارید!

به همین جهت آن ها را رتبه بندی می کند و در هر صفحه از نتایج خود تنها 10 نتیجه و سایت را نمایش می دهد. حال انتخاب برای شما میان آن ها راحت تر شد!

اما گوگل چگونه این اقدامات را انجام می دهد و چه فاکتورهایی را در نظر می گیرد؟ چگونه می توانیم سایت خود را از میان انبوه نتایج به رتبه های برتر گوگل برسانیم تا بازدید و کلیک و فروش زیادی داشته باشیم؟  این ها همه سوالاتی است که پاسخ آن را در کلاس آموزش سئو در مشهد خواهید یافت.

 

چگونه کلاس آموزش طراحی سایت مناسب در مشهد را بیابم؟

برگزارکننده‌های زیادی هستند که به آموزش طراحی سایت در مشهد می پردازند. شما می توانید از هر طریقی چه در اینترنت و چه حضوری یک گزینه مناسب را بیابید. اما نکته‌ای که باید بدانید این است که آموزش ساخت سایت تا حد زیادی به سئو گره خورده است.

وقتی به عنوان طراح مشغول به کار شوید یا بخواهید که سایت خود را راه اندازی کنید، چیزی که اول از همه باید به آن توجه کنید این است که آیا این سایت بر اساس اصول سئو ساخته شده است یا نه؟

وقتی که سایت عالی و جذاب داشته باشید اما کسی آن را نبیند چه سودی دارد؟ اگرچه سئو بحثی کامل جداگانه است اما در بخش هایی با طراحی سایت نیز همپوشانی دارد.

زیرا باید زیرساخت و برخی اقدامات فنی سایت برای سئو و کسب رتبه بهتر در گوگل رعایت شود. در غیر این صورت یک سایت فوق‌العاده هیچگونه ارزشی برای کارفرما نخواهد داشت.

پس بهترین گزینه این است که آموزش را از کسی ببینید که خود به این مباحث نیز آشنایی کافی دارد. به همین جهت اگر از طریق گوگل به چنین مراکز آموزشی برخوردید، گزینه مناسب را یافته‌اید!

زیرا اگر آن ها خود سایت فعال دارند و گوگل هم به آن ها اعتماد دارد و آن ها را در صفحه اول نتایج خود قرار داده است، شما هم با خیال راحت می توانید به آن ها اعتماد کنید و یکی را مناسب نیاز خود برگزینید.

 

یک نکته مهم دیگر که برای انتخاب مهم است!

وقتی شما به دنبال آموزش موضوعی هستید، در مواردی که آموزشها عملی است، باید ببینید آیا آن ارائه کننده آموزش، تنها تدریس می کند یا خود نیز حرفی برای گفتن دارد و در انجام آن موضوع نیز استاد است. مثلا شما برای بدنسازی خود به حرف مربی که خود تناسب اندام ندارد قطعا توجهی نخواهید کرد! زیرا نتوانسته خود نتیجه لازم را کسب کند و قطعا راهنمای خوبی نیست.

یا مثلا به نظر شما سخنان یک استاد معماری در دانشگاه که صرفا به تحقیق و مطالعه پرداخته مفیدتر و موثرتر است یا استادی که علاوه بر این، در بازارکار نیز حضور فعال دارد و مجری پروژه های معماری است؟

به همین ترتیب، برای حضور در این کلاس ها سعی کنید تا در جای آموزش ببینید که خودشان انجام دهنده نیز هستند. به این شکل دقیقا در بازارکار حضور دارند و نیازهای آن را می دانند و به شکل عملی دقیقا می دانند بهترین راه حل برای هر مشکل مرتبطی چیست.

 

خبر خوب: آموزش هایی که در مشهد به دنبال آن هستید، پانا مارکتینگ ارائه می دهد!

از کلاس دیجیتال مارکتینگ گرفته تا سئو و طراحی سایت، هر آموزشی مرتبط با این موارد که در مشهد به دنبال آن هستید را پانا مارکتینگ ارائه می دهد. پانا مارکتینگ صرفا یک برگزارکننده آموزشی نیست بلکه به عنوان یک آژانس دیجیتال مارکتینگ، در بازارکار حضور فعالی دارد.

برای اطلاع دقیق تر از دوره های آموزشی آن ها تنها کافی است که به سایت پانا مارکتینگ رجوع کنید تا زمان و هزینه و مکان برگزاری آن ها مطلع شوید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز