خبرگزاری کار ایران

با انواع جدیدی از هدایای تبلیغاتی نفیس دنیای امروز آشنا شوید.

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۵۹۶۶

معرفی انواعی از فلش مموری های مورد استفاده به عنوان هدیه تبلیغاتی

دنیای تبلیغات هر روز در حال گسترش می باشد و هر کسب و کاری که نتواند خود را با این تغییرات وفق دهد، قافیه را به رقبای خود می بازد. بدین ترتیب بهتر است همیشه از چندین تکنیک مختلف تبلیغاتی مانند خرید هدایای تبلیغاتی برای رونق کسب و کار خود و ماندن در کورس رقابت با رقیبان خود استفاده کنید.

در سال های اخیر استفاده از وسایل کاربردی مثل فلش مموری برای تبلیغات بسیار مرسوم شده است. فلش مموری را می توان یک کالای شیک و کاربردی و نفیس دانست که به برای کادو دادن به دوستان، همکاران، اعضای خانواده و... بسیار مناسب است.

فلش تبلیغاتی با توجه به تنوع بسیار زیادی که در شکل ظاهری، جنس، ظرفیت حافظه و... دارد، به عنوان یک وسیله کاربردیست و هیچ وقت تکراری نمی شود. این قابلیت باعث شده تا فلش مموری بتواند همیشه به عنوان یک هدیه تبلیغاتی خاص و خلاقانه مورد استفاده قرار گیرد. تکراری نشدن  و کاآمدی این محصول باعث می شود تا همیشه حس  به روزبودن و تازگی را بتوان از این محصول دریافت کرد. بدین ترتیب در سال های اخیر بیشتر از هر محصول دیگری فلش مموری مورد استقبال افراد مختلف و صاحبان کسب و کارها برای هدیه دادن قرار گرفته است. در ادامه قصد داریم شما را با انواع فلش مموری از نظر جنس و متریال به کار رفته برای تولید آنها آشنا کنیم. اگر این موضوع برای شما نیز جذاب است ما را تا پایان مطلب همراهی بفرمایید.

آشنایی با خاص ترین انواع فلش تبلیغاتی ، خرید و سفارش

تنوع در جنس فلش تبلیغاتی باعث می شود تا افرادی که دارای سلیقه های مختلف هستند بتوانند محصولی که با سلیقه آنها سازگاری کامل دارد را پیدا کنند. بدین ترتیب شرکت های سازنده نیز این اصل را رعایت کرده و انواع مختلفی از فلش مموری را به بازار عرضه کرده اند. تنوع زیاد به معنای بهتر یا بدتر بودن یک نوع فلش مموری نیست و قطعا هر کدام از آنها نقاط ضعف و قوت خود را دارند. بنابراین هر کدام از فلش مموری ها که انتخاب شوند کارایی که از آنها انتظار می رود را دارند و جای هیچ گونه نگرانی نیست. پس بدون هیچ گونه معطلی می توانید فلش مموری مورد نظر خود را با تعداد دلخواه از مجموعه هدایای تبلیغاتی کادو سفارش دهید.

 

 با انواع جدیدی از هدایای تبلیغاتی نفیس دنیای امروز آشنا شوید.

فلش مموری کارتی ، کارت ویزیت خاص و لاکچری

فروش و خرید فلش مموری کارتی تبلیغاتی یک روش مؤثر برای ارتقا دادن شناخت برند و جذب مشتریان جدید است. فلش تبلیغاتی کارتی، هدایای تبلیغاتی کاربردی و جذابی هستند که می‌توانند بازدیدکنندگان را به خود جلب کنند.

فلش مموری تبلیغاتی کارتی که ابعادی برابر با کارت ویزیت را داراست، یکی از بهترین انتخاب ها به شمار می رود. با خرید فلش کارتی از یک محصول بسیار شیک، مدرن، کاربردی و زیبا برخوردار خواهید شد. فروش فلش کارتی تبلیغاتی در سال های اخیر بسیار بیشتر از حد انتظار بوده و این موضوع به خاطر طراحی خاص و منحصر به فرد این نوع فلش مموری می باشد. انواع فلش کارتی با چاپ و بدون چاپ موجود می باشد، بدین ترتیب می توان بر اساس نیاز گزینه دلخواه را انتخاب کرد. فلش مموری کارتی برای هدایای تبلیغاتی را می توان هم به صورت تکی و هم به صورت عمده خریداری کرد. برای سفارش فلش تبلیغاتی کارتی می توانید به مجموعه کادو که مرکز فروش عمده فلش مموری تبلیغاتی می باشد مراجعه کرده و  با خرید اینترنتی از آدرس   https://ka2.co/product-category/usb/cardflash/  شما می‌توانید فلش کارتی را به راحتی و با قیمت مناسب تهیه کنیدو ویا از امکان فروش عمده فلش مموری کارتی با چاپ برای تهیه هدیه تبلیغاتی سازمانی خود استفاده نمایید.

 

با انواع جدیدی از هدایای تبلیغاتی نفیس دنیای امروز آشنا شوید.

فلش مموری چرمی ، جز اصلی برای ست مدیریتی لوکس

اگر به دنبال خرید فلش تبلیغاتی خاص و زیبا هستید، فلش مموری تبلیغاتی چرمی را می توان گزینه مناسبی دانست. برای تولید فلش مموری چرمی از چرم مصنوعی استفاده می شود. رنگ بندی موجود برای فلش چرمی شامل مشکی، سفید و قرمز می باشد. امکان حکاکی بر روی چرم وجود دارد و این موضوع باعث شده تا بتوان با لیزر متن دلخواه، فلش مموری چرمی را به یک هدیه تبلیغاتی اقتصادی منحصر به فرد تبدیل کرد. سبک بودن و دوام بسیار خوب از جمله ویژگی های فلش مموری چرمی به شمار می روند. بدین ترتیب انتخاب فلش چرمی می تواند گزینه ای بسیار مناسب برای همه افراد به شمار برودوبه عنوان هدیه تبلیغاتی نمایشگاهی، هدیه تبلیغاتی برای پزشکان در خرید هدیه تبلیغاتی مدنظرقرارگرفته شود. .شما به راحتی میتوانید در لینک زیر انواع مختلف فلش مموری چرمی را مشاهده و مقایسه نمایید : https://ka2.co/product-category/usb/leatherusb

 فلش مموری کریستالی ، فلشی که نام و لوگو شما درآن میدرخشد

اگر به دنبال خرید فلش های تبلیغاتی مدرن و خاص هستید، فلش مموری کریستالی یکی از گزینه های بسیار خوب برای شما به شمار می رود. فلش مموری کریستالی به خاطر طراحی منحصر به فرد و بدنه کریستالی که دارد توانسته ذهن بسیاری از افراد را به سمت خود بکشاند. امکان لیزر نام و لوگو درقسمت کریستالی آن ، موجب شده  تا برای هدیه دادن نیز گزینه ای بسیار مطلوب به شمار رود. قسمت کریستالی این نوع فلش ها را می توان با شکل های بسیار متنوعی تولید کرد که از بین آنها نمونه های مستطیلی، چند ضلعی و قلبی طرفداران بیشتری دارند .با وصل کردن این فلش ها به دستگاه مورد نظر چراغ ال ای دی موجود در بخش کریستالی آنها روشن می شود ودرخشش خاصی ازلوگو و نام لیزر شده را به نمایش میگذارد.جهت مشاهده نمونه های فلش مموری کریستالی تبلیغاتی موجود دربازار میتوانید از طریق لینک زیر آنها را مشاهده کنید :https://ka2.co/product-category/usb/crystalflash/

فلش فلزی تبلیغاتی

فلش تبلیغاتی فلزی یکی از رایج ترین فلش های موجود در بازار به شمار می رود. فلش فلزی تبلیغاتی به خاطر بدنه بسیار مقاومی و ابعاد کوچک و مناسبی که داراست، دوام زیادی در برابر ضربه دارد. تنوع بسیار زیادی در شکل ظاهری فلش فلزی وجود دارد این موضوع باعث شده تا همه افراد بتوانند مطابق با میل و سلیقه خود از بین این فلش های تبلیغاتی گزینه دلخواه را انتخاب کنند.

 کلام پایانی

با توجه به توضیحات ارائه شده متوجه شدیم که برای سفارش فلش مموری تبلیغاتی می توان با جنس های مختلف آن را تهیه کرد. قیمت فلش مموری تبلیغاتی با توجه به جنس و ظرفیتی که دارند، متفاوت هستند. معمولا فلش های تبلیغاتی با ظرفیت های 8، 16، 32 و 64 گیگ عرضه می شوند. اگر به دنبال فلش مموری تبلیغاتی ارزان هستید بهتر است ظرفیت 8 گیگ را انتخاب کنید. علاوه بر فلش هایی که خدمت شما معرفی شدند گزینه های دیگری مثل فلش مموری دستبندی، فلش مموری خودکاری، فلش مموری کلیدی و... نیز موجود می باشند که میتوانند به عنوان گزینه های خوبی برای خرید هدیه تبلیغاتی و هدیه های تبلیغاتی نمایشگاهی ویا حتی خرید هدیه برای آقایان موردتوجه قرار داد. اگر گزینه دلخواه شما در بین همه این دسته بندی ها وجود نداشت می توانید از سایت هدایای تبلیغاتی کادو ،بخش فلش مموری سفارشی بازدید کنید تا بتوانید محصولات متنوع تری را مشاهده کنیدتا بتوانید انتخاب مناسب تری را تجربه نمایید.

مجموعه هدایای تبلیغاتی کادو طیف وسیعی از این مدل فلش های تبلیغاتی، از ارزانترین فلش مموری تبلیغاتی تا فروش عمده فلش مموری تبلیغاتی را درمجموعه خود ارائه میدهد که میتوانید نمونه های ارائه شده را دروب سایت هدایای تبلیغاتی کادو مشاهده نمایید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز