خبرگزاری کار ایران

خرید تور فقط با 800 هزار تومان در لحظه آخر

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۵۵۱۱

از آنجا که سفر و گردش در دستور کار بسیار از افراد قرار دارند، اما در شرایط حال حاضر و با وجود مشکلات بسیار، گاهی نمی‌توان از سفری گران استقبال کرد. این موضوع دغدغه بسیاری از جوانان است که چگونه با هزینه کم با یک تور با کیفیت به مقصد دلخواه خود بروند.

از آنجا که سفر و گردش در دستور کار بسیار از افراد قرار دارند، اما در شرایط حال حاضر و با وجود مشکلات بسیار، گاهی نمی‌توان از سفری گران استقبال کرد.

این موضوع دغدغه بسیاری از جوانان است که چگونه با هزینه کم با یک تور با کیفیت به مقصد دلخواه خود بروند. مجموعه لحظه آخر که انواع و اقسام تورهای با کیفیت و متنوعی را ارائه می‌دهد پاسخگوی تمامی افراد با توجه به بودجه موردنظر است.

در این مجموعه می‌توانید از کمترین تا بیشترین قیمت را مشاهده کرده و تورهای متفاوت را با هم مقایسه کنید. تورهای مشهد، شیراز، قشم و... از انواع تورهای درجه یک این مجموعه هستند که با قیمتی استثنایی، خدماتی لوکس را ارائه می‌دهند. همچنین می‌توانید با هزینه‌ای باور نکردنی به شهر زیبای وان سفر کنید.

ارزان ترین تورهای داخلی لحظه آخر

در مجموعه لحظه آخر تورهای متنوعی ارائه می‌شود. شما در هر ساعت از شبانه روز می‌توانید با مقایسه قیمت‌ها، تور مورد نظر خود را انتخاب کنید. شهرهای مشهد، شیراز و جزیره زیبای قشم که طرفداران بسیاری دارند، مورد توجه تورهای مسافرتی قرار گرفته‌اند و انواع تورها از ارزان تا گران، این شهرها را در برنامه خود قرار می‌دهند.

تور مشهد لحظه آخر

شهر مذهبی مشهد مورد توجه اکثر ایرانیان است. این شهر زیبا علاوه‌بر حرم امام رضا، مکان‌های دیدنی و تاریخی بسیاری را در خود جای داده است. به همین دلیل خانوده‌های بسیاری این شهر را مقصد خود قرار می‌دهند. در این زمینه، تورهای باکیفیت بسیاری وجود دارند که چه به صورت زمینی و چه به صورت هوایی راهی مشهد می‌شوند. این تورها از امکانات فوق‌العاده‌ای برخودار هستند و شما می‌توانید باتوجه به بودجه خود، هتل، ایرلاین، آژانس هوایی و... را انتخاب کنید. اگر قصد سفر به مشهد مقدس را دارید و یک خانواده شلوغ هستید یا می‌خواهید دسته جمعی و با دوستان خود به این شهر سفر کنید، جای نگرانی نیست. در تور مشهد لحظه آخر می‌توانید با کمترین قیمت به سفری عالی و پرهیجان به همراه عزیزانتان بروید.

تور شیراز لحظه آخر

شهر زیبا و ناب شیراز یکی دیگر از مقاصد تفریحی و گردشگری ایرانیان است. در شهر شیراز جاهای دیدنی بسیاری نظیر سعدیه، حافظیه، آرامگاه شاهچراغ، آرامگاه خواجوی کرمانی، باغ ارم، آرامگاه محمدبن خفیف شیرازی، باغ دلگشا، باغ نارنجستان قوام، باغ جهان نما، باغ جنت و... وجود دارند که همگی در برنامه تورهای باکیفیت و استثنایی لحظه آخر قرار دارند. تور شیراز از تورهای پر مخاطب است که می‌توان با قیمتی کم و با دریافت خدماتی عالی و فوق‌العاده از آن بهره برد.

تور قشم لحظه آخر

جزیره زیبای قشم نیز یکی دیگر از مکان‌های پرطرفدار است که مورد توجه قرار گرفته است. گردشگران و مسافران به دو دلیل خواهان این جزیره زیبا هستند. یکی از دلایل، وجود امکانات تفریحی و آبی هیجان‌انگیز و همچنین وجود مکان‌های تاریخی و گردشگری بسیار و مورد بعدی، به دلیل وجود تخفیفات و حراجی‌های استثنایی است. به همین دلیل برای افزایش امنیت و آرامش مسافران، تورهای متنوعی ارائه می‌شود. شما می‌توانید در زمان حراجی‌ها و با تورهای مقرون‌به‌صرفه لحظه آخر به جزیره قشم سفر کنید و با یک تیر دو نشان بزنید و یک سفر عالی و مناسب داشته باشید.

خرید تور فقط با 800 هزار تومان در لحظه آخر

تجربه سفری خارجی فقط با 2.5 میلیون تومان

تصور سفر خارجی با تنها 2.5 میلیون تومان بسیار نا ممکن است؛ اما در مجموعه لحظه آخر این ناممکن، ممکن شده و می‌توانید با قیمتی بسیار پایین به ترکیه رفته و از خدمات بی‌نظیر تورها بهره ببرید. در سفر به ترکیه امکانات درجه یکی به شما ارائه می‌شود. شما می‌توانید ایرلاین موردنظر، آژانس مسافرتی، مدت زمان اقامت، هتل و... را با خیالی آسوده انتخاب کنید.

تور وان لحظه آخر

تورهای برگزار شده به مقصد وان، هم به صورت زمینی هستند و هم به صورت هوایی که می‌توانید بنا به نیاز و خواسته خود یکی را انتخاب کنید. در تورهای وان، لیدر با تجربه، بیمه مسافرتی، هتل لوکس و... وجود دارد و شما می‌توانید تنها با 2.5 میلیون تومان به یک سفر خارجی درجه یک بروید و خاطره‌سازی کنید. گردش در مکان‌های دیدنی وان نظیر دژ وان، جزیره آختامار، کلیسای صلیب مقدس، قلعه هوساپ، موزه وان، کاووس تپه و... در برنامه تورهای مسافرتی لحظه آخر وجود دارد که می‌توانید به تمامی این مکان‌ها بروید و از آنها لذت ببرید.

خرید تور فقط با 800 هزار تومان در لحظه آخر

سخن پایانی

رفتن به سفر چه داخل کشور و چه خارج از آنها، از هزینه‌های بالایی برخودار است؛ اما در مجموعه لحظه آخر می‌توانید به شهرهای زیبایی نظیر مشهد، شیراز، قشم و... سفر کنید و خاطره‌ای عالی به جا بگذارید. تورهای مسافرتی ارائه شده شده هم به صورت زمینی و هم به صورت هوایی هستند و شما می‌توانید با توجه به خواسته خود یکی را به دلخواه انتخاب کنید. همچنین نوع ایرلاین، نوع آژانس مسافرتی، مدت زمان اقامت و... در سفرهای داخلی و خارجی از مواردی هستند که لحظه آخر انتخاب آن‌ها را برعهده شما می‌گذارد.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز