خبرگزاری کار ایران

چرا دبی مکانی جذاب برای زندگی در سال 2023 است؟

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۴۶۱۸

جمعیت دبی در سال های اخیر به طور قابل توجهی افزایش یافته است، زیرا مردم از سراسر جهان همچنان به امارات مهاجرت می کنند.

بنابراین، چرا امارت مکان جذابی برای زندگی است؟

جدا از آب و هوای زیبا و سواحل زیبا، دبی دارای زیرساخت های چشمگیر و انبوهی از ساختمان های خیره کننده است.این شهر خانه بزرگ‌ترین مراکز خرید جهان، مرتفع‌ترین برج روی کره زمین و برخی از منحصربه‌فردترین رستوران‌ها، هتل‌ها و مکان‌های شبانه در اطراف شیخ زاید با انتخاب تور دبی است.همچنین فرصت های شغلی بیشتری در سرتاسر شیخ نشین وجود دارد و شرکت های بزرگ چند ملیتی تصمیم به ایجاد پایگاه هایی در کلان شهر می کنند. سیستم مالیاتی مطلوب به این معنی است که کارگران وقتی به این بخش از خاورمیانه نقل مکان می کنند، می توانند درآمد بسیار بیشتری داشته باشند.

بر اساس آخرین رتبه‌بندی جهانی زیست‌پذیری - مطالعه‌ای که توسط واحد اطلاعات اکونومیست برای برجسته کردن بهترین شهرهایی که در آن زندگی می‌کنید، انجام شده است - دبی در حال تبدیل شدن به مکان مناسبی برای زندگی است.اگرچه این امارت تنها در رتبه 77 از 140 قرار داشت، اما یکی از بهبودیافته‌ترین عملکردها در پنج سال گذشته است و با نقل مکان افراد بیشتری به خلیج فارس، به نظر می‌رسد که صعودش به رتبه بالاتر فقط مسئله زمان باشد.

رتبه‌بندی جهانی زیست‌پذیری به دبی امتیاز 74.2 از 100 داد که نسبت به سال 2022 رشدی 2.9 درصدی داشت.به طور کلی، ملبورن در استرالیا بهترین مکان برای زندگی است و پس از آن پایتخت اتریش وین و سه شهر کانادا - ونکوور، تورنتو و کلگری قرار دارند.

موارد زیر برخی از دلایل رشد دبی و انتخاب این شهر برای زندگی است:

دهکده جهانی دبی - پارک موضوعی چند فرهنگی که هر زمستان افتتاح می شود - در گزارش جدیدی که توسط انجمن سرگرمی مضمون (TEA) مستقر در ایالات متحده (TEA) و AECOM منتشر شده است، در میان محبوب ترین مقاصد گردشگری جهان از نظر میانگین بازدید روزانه نامگذاری شده است.گزارش جاذبه های جهانی نشان می دهد که به طور متوسط ​​42000 نفر هر روز در طول فصل سالانه از دهکده جهانی با تور ارزان دبی بازدید می کنند و از نظر تعداد کل جمعیت در رتبه چهارم قرار می گیرد.

بر اساس آمار رسمی، جاذبه مستقر در دبی جدید در دو ماه اول فصل جاری پذیرای 3.5 میلیون بازدید کننده تور لحظه آخری دبی بوده است و رکورد 140000 بازدیدکننده برای جشن گرفتن روز ملی امارات در 2 دسامبر به این سایت رفته اند.بر اساس برآوردهای گردشگری دبی، تقریباً یک چهارم گردشگران بین المللی که در نیمه اول سال 2022 به دبی سفر کردند، در طول اقامت خود در امارت از دهکده جهانی بازدید کردند.

بادر انواحی، مدیر عامل دهکده جهانی، در مورد این نتیجه گفت: «در حالی که ما از زمان آغاز به کار دهکده جهانی در سال 1997 استقبال از بیش از 100 میلیون مهمان را جشن می گیریم، این به ما انگیزه می دهد که به طور مستمر امکانات، عملیات و فعالیت های خود را برای جذب میلیون ها نفر افزایش دهیم و تغییر دهیم. .

"تعهد به ارائه تجربیات با کیفیت و فاکتور WOW باعث شد تا 3.5 میلیون مهمان خوشحال امتیاز 9.1/10 را در شاخص شادی مهمانان ما تا کنون در فصل 24 ثبت کنند. این نشان دهنده انبوهی از اشتیاق برای تجربه به یاد ماندنی ما است، و این به ما می گوید که فصل جاری تمام ویژگی‌های تبدیل شدن به یک رکوردشکنی دیگر را دارد.»

چرا دبی مکانی جذاب برای زندگی در سال 2023 است؟

5 مرکز خرید برتر دبی

این پنج جاذبه خرده فروشی آتی قرار است به تثبیت شهرت دبی به عنوان یکی از برترین مقاصد خرید تجربی در جهان کمک کنند.

  • میدان دبی

در شهری که به‌خاطر مراکز خرید عظیمش معروف است، میدان دبی وقتی در سال 2021 افتتاح شد، رنکینگ را مجدداً تنظیم می‌کند. این مرکز دارای فضای خرده‌فروشی باورنکردنی 8 میلیون فوت مربع - بیش از دو برابر وسعت دبی مال است. با مقداری حاشیه بزرگترین این مرکز علاوه بر اینکه اولین منطقه محله چینی در خاورمیانه است، دارای یک میدان سرگرمی آینده نگر، یک پارک آبی و یک مرکز ورزشی عظیم خواهد بود. این پروژه 2 میلیارد دلاری همچنین نوید یک تجربه خرده فروشی انقلابی و پیشرفته را می دهد، با فناوری واقعیت افزوده که به طور گسترده در سراسر مرکز استفاده می شود. فروشگاه های مد دارای اتاق های یراق آلات هوشمند مجهز به آینه های تعاملی خواهند بود، در حالی که خریداران می توانند با استفاده از دستگاه های تلفن همراه خود کالاها را خریداری کنند. فناوری RFID همچنین به راهنمایی خریداران در اطراف مجتمع عظیم کمک می کند.

  • مرکز خرید دیره

دومین مرکز خرید بزرگ در حال توسعه در دبی با 4 میلیون فوت مربع فضای قابل اجاره، این مرکز خرده فروشی بزرگ نیز از نظر وسعت از دبی مال (3.77 متر مربع) در سال 2020 افتتاح می شود. با هزینه 1.66 دلار آمریکا توسعه یافته است. میلیارد دلاری، دیرا مال دارای تعدادی نوآوری هیجان انگیز است، از جمله یک نورگیر جمع شونده پیشرفته که دو گنبد عظیم را در خود جای داده و طول کلی آن بیش از 500 متر است. دیرا مال دارای بیش از 1000 خرده فروشی، کافه، رستوران و فروشگاه سرگرمی در سه طبقه خواهد بود. این مرکز خرید، مرکز توسعه عظیم جزایر دیره است، که یک جامعه اصلی ساحلی به وسعت 15.3 کیلومتر مربع است که در چهار جزیره مصنوعی در قلب دیره، منطقه «شهر قدیمی» دبی پراکنده شده است.

  • میدان مال

Meydan Mall همچنین در اواخر سال 2020 مفهوم خرده فروشی تجربی را به سطح بعدی ارتقا خواهد داد. بیش از 150000 فوت مربع از فضای مرکز خرید به مجموعه‌ای از جاذبه‌های سرگرمی مرکز اختصاص داده خواهد شد که شامل یک پیست اسکی سرپوشیده به طول 1 کیلومتر است. 500 متر سواحل شنی; یک پارک آبی؛ پیست کارتینگ الکتریکی؛ یک فواره رقصنده به طول 380 متر؛ و یک فضای رویدادهای چند منظوره با قابلیت اسکان 30000 نفر. از نظر خرید و سایر سرگرمی ها، این مرکز خرید دارای 600 خرده فروشی است. هایپرمارکت؛ 100 خروجی F&B; مجتمع سینمایی 21 صفحه ای؛ و یک مرکز ورزشی چند منظوره سرپوشیده به مساحت 258000 فوت مربع.

چرا دبی مکانی جذاب برای زندگی در سال 2023 است؟

  • دبی هیلز مال

به گفته توسعه‌دهنده اصلی Emaar، این مرکز خرید بزرگ دارای بیش از 2 میلیون فوت مربع فضای اجاره‌ای است و چهار منطقه تفریحی و سرگرمی خانوادگی مجزا را در خود جای داده است. این مرکز خرید که قرار است در سال آینده افتتاح شود، دارای بیش از 650 فروشگاه خرده‌فروشی و سرگرمی است، علاوه بر آن یک سینپلکس با 20 صفحه، یک هایپرمارکت 65000 فوت مربعی و هفت فروشگاه تجربه خرده‌فروشی لنگر. این مرکز توسعه اصلی جدید دبی هیلز استیت است که مساحتی بالغ بر 36 میلیون فوت مربع را پوشش می دهد و دارای 7.21 میلیون فوت مربع فضای سبز، از جمله یک پارک عمومی 590000 فوت مربعی است.

  • خیابان الخیل

این مرکز خرده‌فروشی عظیم در روستای جمیرا، تنها چند دقیقه از سه هتل گروه اول در دهکده جمیرا - Wyndham Garden JVC، Millennium Place JVT و Avalon Tower by Copthorne فاصله دارد - این مرکز خرده‌فروشی عظیم در حال حاضر در مثلث روستای جمیرا در حال ساخت است. خیابان الخیل که توسط توسعه‌دهنده نخیل به‌عنوان یک «مقصد خرده‌فروشی و سرگرمی شلوغ» توصیف شده است، مساحتی نزدیک  به 2 میلیون فوت مربع را پوشش می‌دهد.

منبع: توریاب | touryabtravel.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز