خبرگزاری کار ایران

قیمت ترمووود چیست؟ : به روز رسانی روزانه

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۲۹۰۶

اگر شما هم به دنبال خرید اینترنتی چوب ترموود هستید و نمی دانید که قیمت ترمووود چیست تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا لیست قیمت ترمووود و راهنمای خرید با کیفیت ترین چوب ترمو را به شما معرفی کنیم.

 

یکی از مهم ترین مسائل در صنعت ساختمان سازی، توجه به دکوراسیون و استفاده از مصالح با کیفیت و لوکس است. یکی از مدرن ترین و خاص ترین مصالح ساختمانی که امروزه طرفداران بسیار زیادی دارد، ترمووود است که در دکوراسیون داخلی و خارجی کاربرد های فراوانی دارد.

با توجه به اینکه در شهر های کوچک یا شهرستان ها مردم به دنبال خرید ترمووود باکیفیت و قیمت مناسب هستند ولی تولیدی معتبری وجود ندارد، بهترین راه حل خرید اینترنتی چوب ترموود است که از شهر های بزرگ مانند تهران توسط تولیدی های معتبر طراحی و تولید می شود و به دست مشتری در هر نقطه از کشور می رسد. اگر شما هم به دنبال خرید اینترنتی چوب ترموود هستید و نمی دانید که قیمت ترمووود چیست تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا لیست قیمت ترمووود و راهنمای خرید با کیفیت ترین چوب ترمو را به شما معرفی کنیم.

قیمت ترمووود چیست؟ (لیست قیمت تولیدی)

ترمووود یکی از متریال ها و مصالح ساختمانی جدید و مدرن در صنعت ساختمان سازی محسوب می شود. از آن جایی که برخی عوامل روی قیمت ترمووود تاثیر می گذارند، بسیاری از شرکت ها نمی توانند یک قیمت و مشخص و ثابت برای ترمووود بیان کنند. عواملی مانند قیمت ارز، شرایط اقتصادی بازار و منطقه، میزان عرضه و تقاضا، شرایط جغرافیایی، کیفیت و گرید بندی ترمووود، متراژ ترمو و ابعاد فضا و ... از عوامل مهمی هستند که روی قیمت ترموود در اکثر شرکت های عرضه کننده اثر می گذارند. یکی دیگر از این عوامل ضخامت و ابعاد الوار ها و شاخه های ترمووود است. در جدول زیر ترمووود های تولیدی فراوود را از لحاظ ضخامت و نوع بررسی مشاهده میکنید :

قیمت ترمووود چیست؟ : به روز رسانی روزانه

برای مشاهده قیمت روز ، لیست قیمت چوب ترمو وود را مشاهده کنید

ترمووود در انواع مختلفی با کاربرد های متفاوت به بازار عرضه می شود که هر نوع آن، در ضخامت های مختلف نیز تولید می شوند و مشتری بر اساس بودجه و نوع پروزه خود می تواند ترمو وود با ضخامت مد نظرش را تهیه کند. بسیاری از افراد درباره اینکه بر اساس ضخامت، قیمت ترمووود چیست سوال می کنند. توجه کنید که هر چه ضخامت ترمووود بیشتر باشد و گرید با کیفیت تری داشته باشد، قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود.

ترمووود گره پروانه به دلیل وجود گره های خاص در بافت خود، طرفداران زیادی دارد. این ترمووود در ضخامت های مختلفی طبق جدول تولید می شود که در کاربرد هایی مانند نمای ساختمان، تابلو ترمووود، تی وی وال، دیوار پوش ترمو، روف گاردن و ... به کار می روند و دوام و مقاومت بسیار بالایی نیز دارند.

ترمووود معمولی نیز به دلیل کیفیت بالای خود و مقاومت بالا در برابر آسیب های محیطی، در صخامت های مختلفی از 10 میلی متر تا 19 میلی متر تولید می شود. این نوع ترمووود نیز کاربرد هایی مانند کفپوش، مبلمان ترمو، آلاچیق و ... دارد.

مقایسه قیمت ترمووود فراوود با سایر تولیدی ها

برای خرید چوب ترمووود با کیفیت ولی با قیمت مناسب و مقرون به صرفه، باید از تولیدی های معتبر و شناخته شده خرید خود را انجام دهید. با توجه به اینکه چوب ترمو یک محصول مدرن و پر طرفدار است، افراد زیادی اقدام به واردات یا تولید آن در کیفیت های مختلف کرده اند. ولی بسیاری از شرکت های وارد کننده یا تولید کننده ترمووود با قیمت بسیار زیادی برای محصولات خود در نظر می گیرند یا ترمووود عرضه شده از کیفیت بالایی برخوردار نیست و دوام خوبی ندارد.

به همین دلیل باید ترمووود با کیفیت را از شرکت های معتبر خریداری کنید. ترمووود مرغوب ویژگی هایی مانند طول عمر بالای 30 سال، ضد آب بودن، مقاومت در برابر نور خورشید، حشرات، آلودگی، پوسیدگی، خراشیدگی و ... دارد و با گذشت زمانی کوتاه، نیاز به پرداخت هزینه های هنگفت برای تعمیر و نگهداری ندارد. ولی با خرید ترموی بی کیفیت از شرکت های نا معتبر و گران قیمت، سرمایه خود را دور ریخته و به زیبایی ساختمان خود نیز آسیب های زیادی می زنید. خرید از تولیدی و مجموعه بزرگ فراوود مزایای بسیار زیادی دارد که باعث شده تا روزانه به تعداد خریداران و طرفداران آن اضافه شود.

یکی از بهترین ویژگی های مجموعه فراوود، قیمت بسیار مناسب محصولاتش است که این مجموعه را نسبت به شرکت های دیگر متمایز و برتر ساخته است. قیمت ترمووود در فراوود به دلیل وجود عواملی مانند:

  • تهیه و تامین مواد اولیه توسط خود مجموعه فرا وود

  • حذف واسطه ها

  • عرضه مستقیم

  • اولویت قرار دادن کیفیت

  • تاثیر نداشتن نوسانات دلار

از شرکت های دیگر و رقبا مناسب تر است. کیفیت بالا در کنار قیمت مناسب و مقرون به صرفه محصولات ترمووود در مجموعه فراوود باعث شده تا پس از سال ها تجربه و سابقه کاری، روزانه به تعداد طرفداران و مشتریان این مجموعه افزوده شود و توانسته رضایت تمامی مشتریان خود را تا به امروز از کیفیت و هزینه ترمووود به دست آورد.

راهنمای خرید چوب ترمو

قیمت ترمووود چیست؟ : به روز رسانی روزانه

چوب ترمووود یک سری مشخصات ظاهری دارد که با دقت کردن به آن ها می توان میزان و سطح کیفیت چوب را تشخیص داد. اگر شما نیز برایتان سوال پیش امده که قیمت چوب ترموود چیست می توانید با دقت به یک سری ویژگی ها ابتدا کیفیت و سپس قیمت آن را تشخیص دهید. برای خرید ترمووود مرغوب و با کیفیت باید به نکات و ملاک هایی توجه کنید تا بتوانید بهترین ترمووود را با طول عمر و دوام بالا خریداری کنید.

یکی از نکات مهم قبل از خرید ترمو توجه یه شکل ظاهری الوار های ترمووو است. ویزگی های ظاهری چوب ترمو مانند رنگ، یک دست بودن شاخه ها، عدم وجود ترک طولی، عدم وجود سوراخ در سطح و بافت چوب، عدم وجود ترک در اطراف گره های چوب، نداشتن پیچیدگی و تاب در طول شاخه ترمو، نوع و کیفیت برش، عدم وجود اختلاف سایز در سر و ته شاخه ترمو، ضخامت مناسب و ... باعث می شود تا بتوانید کیفیت نهایی ترموود را تشخیص دهید.

دقت کنید که خرید چوب ترمووود بی کیفیت باعث ایجاد خسارت های مالی و کاهش طول عمر سازه و هزینه های گزاف تعمیر و نگهداری می شود. در خرید چوب ترمووود به صورت اینترنتی نیز باید به برخی نکات مانند اعتبار سایت فروشنده ، شفاف سازی درباره قیمت و کیفیت محصولات ، ارائه تصاویر واقعی از ترمووود ، رضایت مشتریان و ... توجه کنید. بهترین راه برای خرید ترمووود با کیفیت و اطلاع از قیمت ثابت ترموود در بازار مراجعه به وب سایت فراوود به آدرس www.farawood.com است.

همچنین برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت ترمووود و فراورده های آن، می توانید با شماره تلفن ۰۹۱۲۹۶۴۳۵۰۲ تماس حاصل فرمایید.

اگر قصد خرید ترمووود، اطلاع از قیمت و مشاهده محصولات فراوود به صورت حضوری را نیز دارید می توانید به آدرس:

شهرک صنعتی خاوران، سایت چوب فروشان، خیابان گلستان، چناران یکم، پلاک ۵۳۰۴ مراجعه کنید.

 

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز