خبرگزاری کار ایران

بهترین و به روز ترین کارگاه آموزشی تعمیرات برد و مکانیک لوازم خانگی در ایران

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۸۵۶۲

تعمیرات جامع لوازم خانگی یکی از بهترین راهکارها برای ورود به بازار تعمیرات لوازم خانگی است. همانطور که می دانید در حال حاضر اغلب لوازم خانگی ها را لوازم برقی و الکترونیکی تشکیل داده اند. از آنجایی که این لوازم جزء لوازم گران قیمت بشمار می روند بعد از خراب شدن دور انداخته نشده و تعمیر می گردند. یعنی اغلب مصرف کنندگان تمایل دارند لوازم خانگی خود را تعمیر کنند.

از طرف دیگر از آنجایی که اغلب این وسایل پیچیده هستند باید توسط نیروهای متخصص تعمیر شوند. با توجه به این موضوع آموزشگاه های مختلفی در سراسر کشور دوره تعمیرات لوازم خانگی را به علاقه مندان این فن ارائه می دهد.

مجموعه فنی صنعت یکی از بزرگترین و به روزترین آموزشگاه هایی است که در این عرصه مشغول به فعالیت است. این آموزشگاه دوره تعمیرات جامع لوازم خانگی ارائه می دهد. از آنجایی که این مجموعه دارای مجهزترین کارگاه های آموزش تعمیرات لوازم خانگی است به عنوان بهترین آموزشگاه تعمیرات لوازم خانگی در کشور شناخته می شود.

کاربران در دوره جامع تعمیرات لوازم خانگی این مجموعه با نحوه تعمیرات لوازم خانگی مثل تعمیر ماشین لباسشویی، تعمیر ماکروفر و ماکروویو، تعمیر چرخ گوشت، تعمیر اتو، یخچال معمولی و یخچال فریزر، تعمیر لباسشویی، جاروبرقی و ... آشنا می شوند. تمام آموزش های آموزشگاه تعمیرات لوازم خانگی فنی صنعت زیر نظر اساتید مجرب انجام می گیرد.

همچنین کاربران در طی دوره تعمیرات لوازم خانگی با تمام تجهیزات بروز لوازم خانگی آشنا شده و نحوه تعمیر آن ها را می آموزند. حال اگر علاقه مند یادگیری تعمیرات جامع لوازم خانگی هستید و می خواهید در بهترین آموزشگاه تعمیرات لوازم خانگی یعنی مجموعه فنی صنعت شرکت کنید با ما همراه باشید.

دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی

آموزش تعمیرات لوازم خانگی یکی از جامع ترین دوره های آموزشی است که در آموزشگاه فنی صنعت به کاربران ارائه می شود. لذا علاقه مندان به تعمیرات مکانیکی و تعمیر لوازم خانگی می توانند در این دوره آموزشی شرکت کنند. مهمترین هدف مجموعه فنی صنعت از برگزاری دوره تعمیرات لوازم خانگی این است که متقاضیان با دانش کامل و اعتماد به نفس بالا وارد بازار کار شوند.

به همین دلیل خدمات منحصر به فردی را به متقاضیان ارائه می دهد که از جمله آن ها می توان به کارگاه های 100 درصد عملی، پرداخت شهریه اقساطی، معرفی خوابگاه و مدرک فنی و حرفه ای اشاره کرد. در واقع مجموعه فنی صنعت به منظور رفاه حال متقاضیان شهرستانی خوابگاه هایی با تخفیفات ویژه ارائه می دهد تا کارآموزان شهرستانی دغدغه اسکان نداشته باشند.

علاوه بر این این مجموعه تخصصی علاوه بر کلاس حضوری کلاس های غیر حضوری و آنلاین هم برگزار می کند. لذا متقاضیانی که شرایط شرکت در کلاس های حضوری را ندارند می توانند به صورت آنلاین آن را پاس کنند. کیفیت دوره آموزش تعمیرات جامع لوازم خانگی این مجموعه به قدری بالا است که متقاضیان پس از اتمام دوره می توانند بدون کارآموزی وارد بازار کار شوند.

به همین دلیل مجموعه فنی صنعت به عنوان بهترین آموزشگاه تعمیرات لوازم خانگی شناخته می شود. از دیگر مزایای این مجموعه انجام کارهای 100 درصد عملی توسط خود کارآموز است. به همین دلیل پس از اتمام دوره به فارغ التحصیلان مدرک فنی و حرفه ای قابل ترجمه اعطا می گردد. این آموزشگاه مجهز به پیشرفته ترین کارگاه های تعمیرات لوازم خانگی به همراه به روزترین تجهیزات تعمیر است.

 

مجموعه فنی صنعت

با شرکت در دوره آموزش تعمیرات جامع لوازم خانگی کارآموزان مهارت فنی لازم برای تعمیر انواع لوازم خانگی را خواهند یافت. چرا که در این مجموعه تمام آموزش های عملی بر روی لوازم خانگی واقعی زیر نظر اساتید انجام می گیرد. یعنی کاربران با تجهیزات اصلی لوازم خانگی و تعمیر آن ها آشنا می شوند. در این دوره علاوه بر آموزش تعمیرات برد انواع لوازم خانگی آموزش تعمیرات مکانیکی انواع لوازم خانگی هم به صورت رایگان آموزش داده می شود.

به عبارت دیگر تعمیرات جامع لوازم خانگی در مجموعه فنی صنعت به دو بخش تعمیرات مکانیکی و تعمیرات برد لوازم خانگی تقسیم می شود. این آموزش ها هم مخصوص لوازم خانگی جدید و هم قدیمی است. بنابراین کارآموزان پس از اتمام دوره می توانند تمام لوازم خانگی از قدیمی تا جدید را تعمیر کنند.

دوره آموزشی تعمیرات جامع لوازم خانگی این مجموعه شامل آموزش الکترونیکی مقدماتی، تعمیر یخچال فریزر و ساید بای ساید، تعمیرات ماشین ظرفشویی، کولر گازی، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، تعمیر پکیج و مایکروفر و لوازم خرد می باشد.

بهترین و به روز ترین کارگاه آموزشی تعمیرات برد و مکانیک لوازم خانگی در ایران

معرفی بهترین کارگاه آموزشی تعمیرات برد و مکانیک لوازم خانگی

مزایای شرکت در دوره تعمیرات جامع لوازم خانگی فنی صنعت

یکی از مهمترین مزایای شرکت در این دوره عدم محدودیت سنی، مدرک و تجربه کاری است. این مجموعه با حذف این محدودیت ها تلاش کرده تکنسین هایی با دانش فنی بالا وارد بازار کار کند. موقعیت جغرافیایی خوب از دیگر مزایای این مجموعه است. مجموعه فنی صنعت جنب مترو شهید قدوسی قرار گرفته لذا کارآموزان به راحتی و از طریق مترو می توانند به این آموزشگاه دسترسی داشته باشند.

پشتیبانی دائمی و نامحدود از دیگر مزایای این مجموعه معتبر است. به همین دلیل کارآموزان در هر زمان و حتی بعد از فارغ التحصیلی هم می توانند با اساتید خود در ارتباط باشند. هدف مجموعه فنی صنعت از برگزاری این دوره این است که متقاضیان بتوانند به راحت ترین شکل ممکن وارد بازار کار تعمیر لوازم خانگی شوند.

اساتید دوره تعمیرات جامع لوازم خانگی در کوتاه ترین زمان مفیدترین اطلاعات را در اختیار کارآموزان قرار می دهند. معمولا این آموزش ها از پایه ترین موضوعات شروع می شود. در این صورت کارآموزانی که اطلاعاتی در حوزه برد ندارند هم می توانند درک درستی از ابزار و تجهیزات لوازم خانگی داشته باشند.

بهترین و به روز ترین کارگاه آموزشی تعمیرات برد و مکانیک لوازم خانگی در ایران

معرفی بهترین و به روز ترین کارگاه آموزشی تعمیرات برد و مکانیک لوازم خانگی در ایران

چه مهارت هایی در دوره تعمیرات جامع لوازم خانگی کسب می کنید؟

  • شناخت کامل انواع متعلقات و دستگاه های لوازم خانگی
  • تسلط بر تعویض اجزای مکانیکی انواع لوازم خانگی

    تسلط بر عیب یابی مدارات کنترل ورودی و خروجی بردهای لوازم خانگی

  • تسلط بر تست و عیب یابی انواع موتورها و کمپرسورهای اینورتر و معمولی
  • شناخت انواع منابع تغذیه مورد استفاده در بردهای لوازم خانگی
  • تسلط بر تعمیر انواع بردهای اینورتر مورد استفاده در لوازم خانگی
  • نقشه خوانی مدارات الکترونیکی و سیم کشی دستگاه ها
  • یادگیری تعمیرات به روش مهندسی معکوس انواع دستگاه ها
  • و....

 

کلام آخر

در مقاله امروز، ما سعی کردیم تا شما را با بهترین و مجهزترین آموزشگاه تعمیرات برد و مکانیک لوازم خانگی در کشور آشنا کنیم.

آموزشگاه فنی صنعت برگزار کننده دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی (برد + مکانیک) حضوری و دوره آموزش آنلاین تعمیرات لوازم خانگی در کارگاه های مجهز و به روز ، تحت نظر سازمان فنی و حرفه ای کشور و ارائه مدرک معتبر از این سازمان  می باشد. جهت مشاوره رایگان با تلفن 02188768134 و یا  09051257000 تماس بگیرید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز