خبرگزاری کار ایران

آشنایی با جاذبه های تایلند در سال 2023

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۵۳۴۹

با غروب خورشید در جزیره پوکت، زندگی شبانه هیجان انگیز این مقصد عجیب و غریب زنده می شود. منطقه ساحل پاتونگ محل هیجان تور پوکت است که بیشتر به نام جاده بنگلا در تور تایلند شناخته می شود. جاده Bangla با داشتن برخی از بهترین تفریحات در جهان، جایی است که سفر پوکت در آن ظاهر می شود. پوکت دارای طیف گسترده‌ای از مکان‌ها با سرگرمی‌های زنده، برنامه‌های بین‌المللی وجود دارد.

پاتایا

پاتایا یک شهر تفریحی در تایلند است. در ساحل شرقی خلیج تایلند، در حدود 100 کیلومتری (62 مایلی) جنوب شرقی بانکوک، در داخل، اما نه بخشی از آمفو بانگ لامونگ در استان چونبوری قرار دارد. شهر پاتایا (به تایلندی: เมืองพัทยา RTGS: Mueang Phatthaya) یک منطقه شهری خودگردان است که کل تامبون نونگ پرو و ​​ناکلوا و بخش هایی از هوآی یای و نونگ پلا لای را پوشش می دهد. تور پاتایا به همراه سی راچا، لائم چابانگ و چونبوری در منطقه صنعتی ساحل شرقی قرار دارد. پاتایا مرکز منطقه شهری پاتایا-چونبوری - محله شهر در استان چونبوری - با جمعیت کل تقریباً 1,000,000 نفر است.

با کمتر از دو ساعت رانندگی از بانکوک، پاتایا همیشه یکی از محبوب ترین مقاصد برای تعطیلات ساحلی برای مردم محلی بانکوک و مهاجران بوده است. این شهر با طیف وسیعی از فعالیت‌های تفریحی، فرهنگی، دیدنی و جاذبه‌های طبیعی، شلوغ‌تر است. پاتایا همچنین خانه چندین زمین گلف در کلاس جهانی و یکی از بزرگترین مراکز آموزشی موی تای تایلند است.

 

بازار شناور پاتایا

بازار شناور پاتایا یک جاذبه در کنار رودخانه است که سبک زندگی زیبای روستایی کنار رودخانه تایلندی باستانی را به نمایش می گذارد. در اینجا محصولات فرهنگی و سوغاتی را از چهار منطقه اصلی تایلند با قیمتی مقرون به صرفه برای فروش خواهید یافت. این تجربه اغلب به عنوان "سفر از طریق تایلند در یک روز" شناخته می شود. مغازه ها و غرفه هایی برای فروش سوغاتی، میوه، غذا، هنر، صنایع دستی، کارت پستال و لباس و همچنین نمایش های فرهنگی و تظاهرات منظم وجود دارد.

 

بازار روی فای

بازار Roi Fai که در کلان شهر شلوغ تور بانکوک تایلند واقع شده است، جاذبه‌ای است که باید از آن دیدن کنید. بازار روی فای که به خاطر بازار فضای باز و باورنکردنی چادرهای رنگارنگش معروف است، به یکی از پربازدیدترین جاذبه های توریستی بانکوک تبدیل شده است و هر هفته هزاران نفر را به خود جذب می کند. با بیش از 2000 غرفه فروش همه چیز از لباس، غذا، عتیقه جات، زیورآلات و لوازم جانبی بی نظیر، چیزهای زیادی برای دیدن و انجام دادن در این بازار باورنکردنی تایلندی وجود دارد.

آشنایی با جاذبه های تایلند در سال 2023

بازار Roi Fai همچنین برخی از مناسب‌ترین خریدهای تعطیلات را در تمام تایلند ارائه می‌دهد. در حالی که داد و ستد در بازار مجاز است، احتمالاً به این فکر نمی‌کنید که قیمت‌ها بسیار ارزان است! بازار روی فای با غرفه‌ها و اقلام بسیار زیادی برای خرید، مکان مناسبی برای خرید آن سوغاتی‌های مهم تعطیلات است.

در حالی که خرید جاذبه اصلی بازار روی فای است، نمی‌توانید برخی از غذاهای محلی را امتحان کنید. با ارائه طیف گسترده ای از غذاهای محلی و بین المللی، محبوب ترین غذاها گوشت کبابی، نودل سرخ شده و صحراهای سبک تایلندی هستند. بسیاری از فروشندگان خیابانی نیز در حال یافتن راه‌های سرگرم‌کننده و مبتکرانه برای تبدیل غذاهای معمولی به سبک خیابانی به غذاهای مد روز و مد روز هستند که فرصت‌های عالی برای عکاسی ایجاد می‌کنند. همچنین بارهای زیادی در اطراف بازار وجود دارد که پس از تکمیل اکسپدیشن خرید خود فضایی آرام‌تر و همچنین کوکتل‌ها و نوشیدنی‌های خوشمزه را ارائه می‌دهند.

پنجشنبه تا یکشنبه از ساعت 5 بعدازظهر تا 1:00 صبح باز است، توصیه می کنیم هر چه زودتر از آن بازدید کنید زیرا ممکن است بازار در شب بسیار شلوغ شود. بازار Roi Fai در Srinakarin Soi 51، درست در کنار مرکز خرید Season Square واقع شده است. راحت ترین راه برای رسیدن به بازار، تاکسی است (اکثر رانندگان مرکز خرید را می شناسند)

شهر قدیمی پوکت

شهر قدیمی پوکت یک منطقه تاریخی غنی و فرار آرام از خیابان های شلوغ پاتونگ است. شهر قدیمی گواهی بر گذشته پوکت است که در آن معابد، زیارتگاه‌ها، کافه‌های عجیب و غریب و خانه‌های مغازه‌های رنگارنگ پاستلی را خواهید دید که فرصت‌های عکس دوست‌داشتنی را فراهم می‌کنند. در شب خانه‌ها با جلوه‌های نورپردازی رنگارنگ روشن می‌شوند که خیابان را از یک روستای سنتی به شکوه و عظمت قدیمی فناوری تبدیل می‌کند.

آشنایی با جاذبه های تایلند در سال 2023

شهر قدیمی که فضایی کاملاً متفاوت با روستاهای تفرجگاهی پوکت دارد، بر روی ثروت های به دست آمده از صنعت پررونق قلع در قرن گذشته ساخته شده است. در آن زمان، فلز کالایی بسیار مورد توجه و بسیار ارزشمند بود. این شهر مرکز سریع‌ترین رشد صنعتی بود که کارگران و معدنچیان را از سراسر جهان جذب می‌کرد. در شهر اصلی، می توانید عمارت های باشکوهی را ببینید که زمانی بارون های حلبی پوکت، چندین دهه پیش را اشغال کرده بودند.

جاذبه اصلی شهر قدیمی پوکت خیابان پیاده روی پوکت است. این بازار که برای مردم محلی به نام Lardya Talaad ya به معنی بازار بزرگ در تایلندی شناخته می شود، شش سال است که فعالیت می کند و صنایع دستی، پوشاک، طب سنتی و تجهیزات ورزشی فراوانی به فروش می رسد. این بازار که بعدازظهرهای شنبه از ساعت 4:00 تا 10:00 شب برگزار می شود، طیف وسیعی از غذاهای محلی و غذاهای لذیذ را نیز به فروش می رساند. محبوب ترین مواد غذایی مرغ کبابی، ماهی مرکب و گوشت خوک و همچنین آب میوه های خوشمزه، اسموتی ها و دسرهای تایلندی است. اگر ترجیح می دهید از یک رستوران در شهر قدیمی دیدن کنید، بازار با طیف وسیعی از مکان ها برای صرف غذا، از جمله بارها و کافه ها احاطه شده است.

از کجا تور تایلند را تهیه کنیم؟

خیلی از سایت ها هستند که برای دیده شدن در صفحه اول گوگل با سئو سایت شروع به آمدن به صفحه اول گوگل می کنند.توریاب با تیم متخصص سئو خود با معرفی برترین جادبه های گردشگری و بهترین آژانس های که تور تایلند را ارائه می دهند بهترین انتخاب را به شما می دهد.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز