خبرگزاری کار ایران

سفر با سه تور جذاب برای خرید از بهترین مال‌های آسیا

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۳۲۲۸

خرید کردن یکی از جذاب‌ترین بخش‌های سفر است. مخصوصا اگر خرید را در مراکز تجاری بزرگ و لوکس انجام دهید که انواع محصولات مختلف را با کیفیت عالی به شما ارائه می‌کنند. سه مقصد محبوب جنوب شرق آسیا یعنی بالی، مالزی و تایلند، هر سه دارای مراکز خرید فوق‌العاده‌ای هستند که در مقاله‌ی امروز بعضی از آن‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

مراکز خرید تمام نشدنی در تور تایلند

اگر تا به حال به تور تایلند نرفته‌اید، باید بدانید که این کشور، تعداد بسیار زیادی مراکز خرید خوب دارد. تنها در بانکوک، چند نمونه از بهترین مراکز خرید جنوب شرق آسیا و حتی جهان را پیدا می‌کنید که مملو از برندهای مختلف و محصولات متنوع بوده و هر کدامشان، ساعت‌ها از وقت شما را می‌گیرند.

حتی نام بردن از بهترین مراکز خرید بانکوک نیز تنها در قالب یک پاراگراف نمی‌گنجند به همین دلیل سراغ معروف‌ترین‌ها می‌روید. سیام دیسکاوری از جمله پربازدیدترین مراکز تجاری در بانکو است که کار خود را از سال 1973 شروع کرد اما در سال 2016 یک نوسازی بزرگ را به خود دید و حالا یکی از مدرن‌ترین‌ها در بانکوک به شمار می‌آید که بسیاری برندهای معتبر و لاکچری جهانی در آن‌جا حضور دارند. ترمینال 21 یا سیام پاراگون نیز هر کدام مراکز خرید مجلل و فوق‌العاده‌ای هستند که در کنار داشتن فروشگاه‌های متعدد و بزرگ و حضور در مرکز شهر، مجموعه‌های سینمایی، بخش‌های تفریحی و انواع رستوران‌ها و کافه‌ها را نیز در خود میزبانی می‌کنند.

بر خلاف خیلی کشورهای دیگر، در تایلند حتی اگر از پایتخت خارج شوید و به شهرهای ساحلی بروید هم مراکز خرید خیلی خوبی پیدا می‌کنید. برای مثال در پاتایا مراکزی همچون سنترال فستیوال، سنترال مارینا یا رویال گاردن را مشاهده می‌کنید که واقعا عالی هستند یا اگر به پوکت سفر می‌کنید در جاهایی همچون جانگسیلون، لایملایت و جاهایی از این دست، خریدهایی عالی را خواهید داشت. در مجموع، مطمئن باشید به هر گوشه از تایلند که سفر کنید، مراکز خرید جذاب و بازارهای متعددی را برای خرید کردن پیدا خواهید کرد. برای شرکت در تورها هم می‌توانید به سایت آژانس گردشگری آویسا تور مراجعه کرده و از پکیج‌های عالی با قیمت بسیار خوب سفرهای این مجموعه استفاده کنید. این شرکت سال‌هاست که در زمینه‌ی تورهای جنوب شرق آسیا فعالیت کرده و خدماتی عالی را برای مسافرانش ارائه خواهد کرد.

خرید از بهترین حراج‌ها در مراکز خرید تور مالزی

در تور مالزی انتخاب بسیاری از گردشگران، سفر به کوالالامپور است و خب اگر اهل خرید کردن باشید و دوست دارید، بخش زیادی از سفر خود را در میان فروشگاه‌های بزرگ بین‌المللی باشید، این شهر بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. شهری فوق‌العاده زیبا و مدرن که در کنار جاذبه‌های گردشگری متعدد، مراکز خرید بزرگ و لوکسی دارد که انتخاب را برای توریست‌ها سخت می‌کنند.

سفر با سه تور جذاب برای خرید از بهترین مال‌های آسیا

وقتی به لیست بلندبالای مراکز خرید در کوالالامپور نگاه می‌اندازیم، پاویلیون در صدر محبوب‌ترین مارکز قرار می‌گیرد. این مکان که 7 طبقه است، مجموعه‌ای بزرگ از لوکس‌ترین برندهای اروپا، آمریکا و آسیا را در خود جای داده و درست در مرکز شهر قرار دارد. دیگر مرکز خرید محبوب کوالالامپوری سوریا KLCC است که از سال 1999 به فعالیت مشغول است و جایی بسیار بزرگ با فروشگاه‌های متعدد و اجناس بسیار متنوع بوده و برای هر کس با سلیقه‌های مختلف و بودجه‌های متفاوت، چیزی برای عرضه دارد. این مکان دارای یک مجموعه سینمایی بزرگ، پارک تفریحی و انتخاب‌های متنوع در زمینه رستوران و کافه است. مراکز خرید این چنینی در کوالالامپور کم نیستند، از مید ولی مگامال گرفته تا گاردنز مال یا استار هیل، مراکز تجاری مختلفی هستند که می‌توانید به آن‌جاها مراجعه کرده و اجناس با کیفیتی را خریداری نمایید.

اگر چه مثل تایلند، در همه‌ی شهرهای مالزی مراکز خریدی این چنینی پیدا نمی‌کنید، اما چند مقصد محبوب این کشور همچون پنانگ، لنکاوی یا ملاکا، دارای مراکز خرید بسیار خوبی هستند. مثلا در پنانگ، گورنی پلازا، گورنی پاراگون یا فرست اونیو مال هر سه جاهای عالی برای خرید به شمار می‌روند. لنکاوی کمی در این زمینه ضعیف‌تر است و جاهایی همچون المنت مال یا سنانگ مال، مراکز معمولی‌ به شمار می‌روند که اغلب اجناس آسیایی را به فروش می‌رسانند. در عوض ملاکا با داشتن جاهایی مثل داتاران پالاوان یا ماخوتا پارید، مکانی بسیار عالی برای خرید به حساب می‌آید.

گشت و گذار در مراکز خرید جذاب با تور بالی

هیچ کس تنها به صرف خرید کردن به تور بالی نمی‌رود اما این جزیره‌ی دوست داشتنی، چند مرکز تجاری عالی در خود دارد تا در این زمینه نیز جذابیت خود را حفظ کند. یکی از خاص‌ترین جاهایی که برای خرید می‌توانید انتخاب کنید، بیچ والک سنتر است که طراحی آن به شکل خانه‌های قدیمی بالی بوده و فضای سبزی دیدنی دارد. اما این مرکز خرید بزرگ و زیبا، دارای فروشگاه‌های متنوع و جذابی بوده و برندهایی همچون مایکل کروس، زارا، لا سِنزا و ... در آن‌جا فروشگاه دارند. همچنین در این مکان یک مجموعه سینمایی عالی، چندین رستوران خیلی خوب و کافه‌هایی در فضای باز را پیدا می‌کنید.

سفر با سه تور جذاب برای خرید از بهترین مال‌های آسیا

مال بالی گالریا دیگر انتخاب شما در جزیره است که جایی برای همه به حساب می‌آید. مجموعه‌ای بزرگ که فروشگاه‌های مختلف و متنوعی دارد و تقریبا هر کس با هر بودجه‌ای، جنس مناسب خود را پیدا خواهد کرد. در عوض وقتی به مرکز خرید دیسکاوری می‌روید، بیشتر باید انتظار فروشگاه‌هایی از برندهای گران‌ قیمت را داشته باشید. این مکان در کنار ساحلی زیبا قرار گرفته، بیش از 150 فروشگاه مختلف داشته و در فضای باز پیش روی خود، چندین رستوران و کافه درست کرده تا بتوانید با تماشای منظره‌ی دریا چیزی برای خوردن یا نوشیدنی سفارش داده و از بودن در آن‌جا، لذتی مضاعف ببرید.

لول 21، ترانس استودیو مال، سمینیاک ویلیج و چندین مرکز خرید دیگر هستند که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند و در جایی از جزیره قرار گرفته‌اند. در کنار این مراکز خرید، به هیچ بازارهای بالی را نیز فراموش نکرده و سعی کنید تا از صنایع دستی مردم محلی نیز چیزی برای خود یادگار بخرید. همان‌طور که می‌بینید، تور بالی بسیار فراتر از سفر به سواحل زیبایش است و دنیایی از جاذبه‌ها را در نقاط مختلف خود پنهان کرده و حتی اگر اهل خرید باشید هم گزینه‌های متنوعی پیش روی شما می‌گذارد.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز