خبرگزاری کار ایران

بهترین اپلیکیشن ارسال پیامک انبوه در ایران

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۳۶۲۵

طبق آمار، حدود ۹۸ درصد پیامک‌های تبلیغاتی توسط کاربران دیده می‌شوند. این آمار نشان می‌دهد باوجود پیام‌رسان‌های مختلف و روش‌های تبلیغاتی متنوع، ارسال پیامک همچنان یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین روش‌ها برای تبلیغات کسب‌وکارها محسوب می‌شود. از طرفی، انتخاب یک پنل پیامکی نامناسب، چیزی جز پشیمانی و هزینه مالی باقی نمی‌گذارد. در این مطلب، شما را با ویژگی بهترین اپلیکیشن ارسال پیامک آشنا خواهیم کرد. از آن‌جایی‌که چندین نوع پنل ارسال پیامک وجود دارد، انتخاب از میان آن‌ها چندان کار راحتی نیست. اگر به‌دنبال بهترین اپلیکیشن ارسال پیامک هستید، مطالعه این مطلب به شما کمک خواهد کرد.

فراز اس ام اس؛ گزینه هوشمندانه برای انتخاب بهترین اپلیکیشن ارسال پیامک در ایران

آمار نشان می‌دهد تا سال ۲۰۲۵، ارسال‌ و دریافت پیامک به بیش از ۶ میلیارد کاربر در جهان می‌رسد. آماری که نشان می‌دهد ارسال پیامک همچنان روش موثری برای تبلیغ کسب‌و‌کار خواهد بود. در این شرایط، داشتن اپلیکیشن ارسال پیامک انبوه که متناسب با نیاز شما باشد، بسیار اهمیت دارد. در ادامه شما را با ۹ ویژگی اساسی از پنل پیامکی فراز اس ام اس آشنا خواهیم کرد که نشان می‌دهد چرا فراز اس ام بهترین اپلیکیشن پیامک در ایران به‌شمار می‌رود.

بهترین اپلیکیشن ارسال پیامک انبوه در ایران

۱-امکان ارسال پیامک انبوه هدفمند؛ مناسب برای کمپین‌های پیامکی کسب‌وکارهای مختلف

در فراز اس ام اس به‌ کمک اپلیکیشن ارسال پیامک انبوه، می‌توانید به بانک مشاغل از جمله شماره موبایل پزشکان، وکلا، معلمان و سایر مشاغل دسترسی داشته باشید؛ درنتیجه به‌راحتی کمپین‌های پیامکی را به‌صورت هدفمند پیاده‌سازی خواهید کرد. در نظر داشته باشید بانک شماره‌ها در فراز اس ام اس بدون پرداخت هزینه اضافه دراختیارتان قرار خواهد گرفت و مرتب در حال آپدیت است.

۲-قابلیت ارسال پیامک انبوه رایگان از طریق اینترنت

فراز اس ام اس در سرویس‌ اپلیکیشن ارسال پیامک، پنل اس ام اس رایگان در اختیارتان قرار می‌دهد. به‌کمک این قابلیت می‌توانید به‌صورت هدفمند، برای بانک مشاغل یا لیست شماره‌هایی که دارید، پیامک رایگان ارسال کنید. اگر قصد دارید تعداد کمی پیامک ارسال کنید، با پنل پیامک رایگان فراز اس ام اس، می‌توانید این کار را انجام دهید.

همچنین به‌کمک اپلیکیشن فراز اس ام اس می‌توانید به‌صورت یکجا و نامحدود به مخاطبین تلفن‌همراهتان پیامک ارسال کنید.

۳-قابلیت ارسال لینک در اس‌ام‌اس؛ ویژگی کاربردی برای فروشگاه‌های اینترنتی

درصورتی‌که قصد تبلیغ و بازگشت کاربر به سایتتان را دارید، با قراردادن لینک در اس‌ام‌اس می‌توانید کاربر را به بازدید از سایت یا محصول دعوت کنید. اپراتور با پیش‌شماره ۳۰۰۰ برای ارسال لینک در پیامک محدودیت دارد. در فراز اس ام اس به‌کمک خطوط با پیش‌شماره ۵۰۰۰، ۱۰۰۰ و ۲۰۰۰ به‌راحتی می‌توانید پیامک حاوی لینک به کاربرانتان ارسال کنید.

۴-امکان گزارش‌گیری پیامک‌های ارسالی؛ مهم‌ترین ویژگی بهترین پنل ارسال پیامک

گزارش‌گیری پس از ارسال پیامک به شما کمک می‌کند تا هدفمندتر کمپین‌های پیامکی‌تان را اجرا کنید. به‌همین دلیل انتخاب یک پنل پیامکی که امکان گزارش‌گیری دقیق و کاملی را فراهم کند، بسیار اهمیت دارد. این قابلیت در پنل پیامکی فراز اس ام اس وجود دارد. در بخش گزارش‌های ارسال در پنل پیامکی فراز اس ام اس، می‌توانید ریز گزارش‌های ارسالی پیامک از جمله پیامک‌های نرسیده، شماره‌های خاموش، پیامک‌های موفق و بسیاری از موارد دیگر را به‌همراه جزییات هزینه بررسی کنید.

۵-قابلیت ارسال فاکتور رسمی و معتبر؛ برای اطلاع از جزئیات هزینه‌های پرداخت شده

تحویل فاکتور معتبر پس از خرید، کمک می‌کند تا از ریزهزینه و مبلغی که بابت هر خدمات پرداخت کردیم، مطلع شویم. این قضیه، در مورد خرید پنل پیامکی نیز صدق می‌کند. به‌خصوص اگر در کسب‌وکارتان اظهارنامه مالیاتی ارائه می‌دهید، نیاز است که فاکتور رسمی و معتبر دریافت کنید تا در اظهارنامه مالیاتی به‌مشکل نخورید؛ درنتیجه اپلیکیشن ارسال پیامک فراز اس ام اس این امکان را دارد که باتوجه‌به کسب‌وکارتان به شما فاکتور معتبر رسمی یا غیررسمی ارائه دهد.

۶-امکان بازگشت وجه؛ شرط اساسی برای اطمینان از خرید پنل پیامکی

اپلیکیشن ارسال پیامک فراز اس ام اس با امکان بازگشت وجه ۳۰ روزه، خیال شما را از بابت انتخاب و خرید پنل پیامکی راحت می‌کند. طوری‌که اگر بعد از ۳۰ روز از پنل پیامکی رضایت نداشته باشید، امکان درخواست بازگشت وجه وجود دارد. این قابلیت، به شما اطمینان می‌دهد تا با خیالی آسوده نسبت به خرید پنل پیامکی اقدام کنید. ضمن‌اینکه فراز اس ام اس، هزینه پیامک‌های بلک‌لیست و نرسیده را به حسابتان برمی‌گرداند.

۷-قابلیت استفاده از اپلیکیشن‌های کاربردی مثل اندروید برای ارسال پیامک

در اپلیکیشن ارسال پیامک اندروید فراز اس ام اس این امکان را دارید تا براساس استان، کدپستی، بانک مشاغل، مخاطبین دفترچه یا مخاطبین گوشی پیامک ارسال کنید. برای این کار کافی‌ است وارد اپلیکیشن‌ ارسال پیامک فراز اس ام اس شوید و با لمس گزینه‌های مربوط‌به انتخاب استان یا بانک مشاغل، برای هر تعداد مخاطب، پیامک ارسال کنید.

۸-قابلیت ارتقا پنل متناسب با نیاز کاربر

 پیش از خرید پنل پیامک فراز اس ام اس، این امکان را دارید که در نسخه آزمایشی، همه ویژگی و امکانات پنل را بررسی و مشاهده کنید. علاوه‌بر این، می‌توانید از میان پنل‌های کاربردی، متناسب با نیازتان بهترین گزینه را انتخاب کنید. فراز اس ام اس با داشتن انواع بسته‌های پیامکی با تعرفه‌های پایه و متفاوت، لیستی از پنل‌ها را در اختیارتان گذاشته است. برای شروع می‌توانید با پنل پایه ارسال پیامک را آغاز کرده و پس از افزایش حجم ارسال پیامک، پنل را ارتقا دهید.

۹-تعرفه پیامکی مناسب؛ پنل پیامکی با بهترین امکانات و مناسب‌ترین تعرفه

در کنار کیفیت بالا، هزینه مناسب نیز عامل مهمی برای انتخاب بهترین پنل ارسال پیامک است. فراز اس ام اس با تعرفه مناسب و رقابتی نسبت به سایر پنل‌های پیامکی، در تلاش است تا بهترین تجربه و کیفیت را برای کاربران و مشتریان رقم زند؛ درنتیجه با انتخاب پنل پیامکی فراز اس ام اس، در ازای خدمات باکیفیت بالا، تعرفه مناسب و کمتر از سایر پنل‌های پیامکی خواهید پرداخت.

بهترین اپلیکیشن ارسال پیامک انبوه در ایران

نحوه تهیه بهترین اپلیکیشن ارسال پیامک از فراز اس ام اس

انتخاب یک پنل پیامکی مناسب با خدمات متنوع، در موفقیت کمپین‌های پیامکی‌تان موثر است. فراز اس ام اس با امکان ارسال پیامک به‌صورت گروهی و انبوه در کنار امکانات متنوع، شک و ابهامی برای انتخاب آن به‌عنوان بهترین اپلیکیشن ارسال پیامک باقی نگذاشته است. همچنین با انتخاب پنل پیامکی فراز اس ام اس، برای افزایش فروشتان می‌توانید به بانک مشاغل مختلف دسترسی داشته باشید و پیامک ارسال کنید. درصورتی‌که نیاز به راهنمایی بیشتر دارید، به سایت farazsms.com مراجعه کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز