خبرگزاری کار ایران

مزایای آنتی ویروس اورجینال و معایب آنتی ویروس کرک شده

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۳۶۱۲

آنتی ویروس برنامه‌ ای است که ویروس‌ها را شناسایی کرده و تشخیص می‌دهد. پس از تشخیص ویروس، روی سیستم رایانه کار می‌کند تا ویروس مورد نظر را حذف نماید. در واقع این نرم‌افزار به عنوان پیشگیری عمل می‌کند.

این برنامه نه تنها ویروس‌ها را از بین می‌برد، بلکه از ویروسی شدن سیستم نیز جلوگیری می‌کند. در این مقاله قصد داریم در رابطه با مزایای آنتی ویروس اورجینال و همچنین معایب آنتی ویروس کرک شده مطالب و نکات مفیدی را برایتان عنوان سازیم. بنابراین می‌توانید در صورت تمایل تا انتهای این مقاله کاربردی با ما همراه باشید.

در همین ابتدای مقاله لازم است عنوان کنیم شما می‌توانید برای خرید آنتی ویروس اصل و کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این موضوع، به وب‌ سایت بنیان سافت مراجعه کنید. در این وب سایت انواع آنتی ویروس‌های اورجینال وجود دارند که نیاز شما را در حفظ امنیت سیستم و اطلاعاتتان برطرف می‌کنند.

تفاوت میان آنتی ویروس اورجینال و آنتی ویروس کرک شده

یکی از مهم ترین ویژگی‌های آنتی ویروس اورجینال، خدمات پشتیبانی آن است. پشتیبانی امروزه در تمامی محصولات حرف اول را می‌‌زند. از آنجا که روزانه تعداد بسیار زیادی برنامه‌های مخرب به وجود می‌آیند، امکان شناختن ویروس‌ها بسیار مهم و حیاتی است. همچنین داشتن خدمات پشتیبانی موضوع بسیار مهمی برای کاربران به شمار می‌رود.

از طرف دیگر شرکت‌های تولید کننده برنامه آنتی ویروس ابتدا آپدیت‌هایی از نرم‌افزار خود ارائه می‌دهند. یا نرم افزار خود را لایسنس دار می‌کنند. اما برنامه‌های کرک شده با سرعت بسیار پایین کار می‌کنند. همچنین لیست برخی از ویروس‌ها را به روز رسانی نمی‌کنند. در واقع کیفیت کار آنتی ویروس اورجینال بسیار بالاتر و دقیق ‌تر است.

امروزه ویروس‌های مختلفی توسط افراد خرابکار ایجاد می‌شوند. از این رو امکان کپی اطلاعات و دزدی از سیستم شما احتمال بسیار زیادی دارد. حدود ۹۹ درصد مواقع کرک‌ها حاوی نرم ‌افزارهای جاسوسی و مخرب هستند. بنابراین با نصب آن‌ها بر روی سیستمتان، این اجازه را به افراد خرابکار و یا سودجویان می‌دهید که به راحتی به اطلاعات شخصی سیستم شما دسترسی پیدا کنند.

مزایای آنتی ویروس اورجینال و معایب آنتی ویروس کرک شده

مزایای آنتی ویروس اورجینال

تا اینجای مقاله دریافتیم که کیفیت کار آنتی ویروس اورجینال نسبت به آنتی ویروس کرک شده بسیار بهتر و دقیق ‌تر است. در این بخش از مقاله قصد داریم در رابطه با مزایای آنتی ویروس اورجینال بپردازیم. همانطور که مشاهده کردید آنتی ویروس اورجینال می‌تواند بر دنیایی از ویروس‌ها تأثیر گذار باشد. این آنتی ویروس‌ها از سیستم شما در برابر انواع ویروس و مخرب‌ها محافظت می‌کنند. همچنین تبلیغات و هرزنامه‌ها را متوقف می‌نمایند. از طرف دیگر آنتی ویروس‌های اورجینال این توانایی را دارند تا در برابر سارقان و هکرها از اطلاعات شخصی سیستم شما محافظت کنند. در ادامه مقاله توضیحات دقیق‌ تری در رابطه با مزایای آنتی ویروس اورجینال برایتان بیان خواهیم کرد.

مسدود کردن تبلیغات از مزایای آنتی ویروس اورجینال

به طور کلی نرم افزارهای اورجینال تبلیغات و هرزنامه‌های احتمالی وب سایت‌های مخرب را شناسایی کرده و به مسدود کردن آن‌ها می‌پردازند. این تبلیغات و هرزنامه‌ها یکی از منبع‌های بسیار مهم جهت آلوده کردن رایانه شما و همچنین آسیب رساندن به پرونده‌های موجود در آنها شناخته می‌شوند. بنابراین شناسایی و مسدود نمودن آنها اهمیت بسیار بالایی در زمینه جلوگیری از آلوده شدن سیستم شما دارد.

حفظ سیستم در مقابل انتقال ویروس از مزایای آنتی ویروس اورجینال

یکی از فعالیت‌هایی که آنتی ویروس‌های اورجینال انجام می‌دهند، جلوگیری از آلوده شدن سیستم شما به ویروس‌های مختلف است. آنها فایل‌هایی که احتمال می‌دهند در آن‌ها ویروس‌ وجود داشته باشد را شناسایی کرده و اقدامات لازم جهت جلوگیری از آلوده شدن سیستم را انجام می‌دهند.

در واقع آنتی ویروس‌های اورجینال بسیاری از ویروس‌ها را قبل از آنکه به سیستم شما آسیب برسانند، شناسایی کرده و با آنها مقابله خواهند کرد. بنابراین در صورتی که قصد دارید از سیستم رایانه‌ خود در کیفیت بسیار بالا محافظت کنید، باید از مزایای آنتی ویروس اورجینال بهره مند شوید.

مقابله در برابر هکرها و سارقان داده از مزایای آنتی ویروس اورجینال

به طور کلی فعالیت هکرها به این گونه است که از یک بدافزار یا ویروس جهت دسترسی به اطلاعات شخصی رایانه شما استفاده می‌کنند. در واقع آنها بدافزارها را بدون اطلاع شما در سیستمتان نصب می‌کنند. آنها معمولاً این کارها را با ارسال ایمیل‌های مخرب و یا ارائه انواع تبلیغات انجام می‌دهند. داشتن یک آنتی ویروس اصل و اورجینال می‌تواند جلوی فعالیت این هکرها و سارقان داده را بگیرد.

مزایای آنتی ویروس اورجینال و معایب آنتی ویروس کرک شده

معایب آنتی ویروس کرک شده

پس از آنکه در رابطه با مزایای آنتی ویروس اورجینال صحبت کردیم، نوبت به آن می‌رسد که معایب آنتی ویروس کرک شده را نیز برایتان بیان کنیم. به طور کلی آنتی ویروس‌های کرک شده معمولاً با تغییرات داخلی مواجه می‌شوند. به عبارت دیگر آنها به سرورهای نامعتبر متصل هستند.

بنابراین قابلیت‌ها و کاربردهای آنتی ویروس اصل و اورجینال را ندارند. این آنتی ویروس‌ها ممکن است در برخی مواقع اختلالی در سیستم شما به وجود آورند و یا حتی فایل‌هایی را به عنوان فایل آلوده شناسایی کنند که آلوده نیستند.

از دیگر معایب آنتی ویروس کرک شده می‌توان به هک شدن توسط برنامه‌های کرک شده اشاره کرد. به طور کلی آنها تمایل دارند به شرکت‌های آنتی ویروس اورجینال ضرر مالی وارد کنند. آنها با انتشار فایل کرک، خود را به کاربران معرفی می‌کنند. در چنین شرایطی ممکن است برخی از کرکرها فایل‌های کرک خود را با فایل‌های آلوده ترکیب نمایند.

در این صورت پس از نصب این فایل‌های کرک شده، آن‌ها می‌توانند به راحتی به اطلاعات شخصی سیستم شما دسترسی داشته باشند. بنابراین می‌توان اینطور بیان کرد که آنتی ویروس‌های کرک شده از لحاظ امنیت بسیار ضعیف هستند.

جمع بندی

  • مسدود نمودن هرزنامه‌ها و تبلیغات، مراقبت از سیستم در مقابل انتقال ویروس و همچنین دفاع از سیستم در برابر سارقان داده از مزایای آنتی ویروس اورجینال به حساب می‌رود. این موضوع باعث شده است بسیاری از کاربرانی که اطلاعات شخصی آنها برایشان از اهمیت بالایی برخوردار است، اقدام به خرید آنتی ویروس اصل نمایند.
  • هک شدن توسط برنامه‌های کرک شده و پایین بودن امنیت این آنتی ویروس‌ها به عنوان معایب آنتی ویروس کرک شده در نظر گرفته می‌شود. به همین دلیل است که توصیه می‌کنیم در صورت امکان به هیچ عنوان این آنتی ویروس را استفاده نکنید.
  • شما می‌توانید برای خرید انواع آنتی ویروس اورجینال و اصل و بهره بردن از مزایای آنتی ویروس اورجینال به وب سایت بنیان سافت مراجعه نمایید. تا آنتی ویروس‌های با کیفیت و با امنیت بالایی را از این وبسایت خریداری نمایید.
پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز