خبرگزاری کار ایران

نکات مهمی که برای خرید بلیط لحظه آخری هواپیما باید به آن توجه کرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۹۹۳۳

با نزدیک شدن به تعطیلات اکثر افراد در حال برنامه ریزی برای سفر با حداقل قیمت ها هستند. در میان مقاصدی که انتخاب می‌کنید، ممکن است هم به صورت هوایی و هم به صورت زمینی بتوانید سفر کنید. اگر انتخابتان سفر هوایی است، نیاز دارید نکاتی را راجع به خرید بلیط هواپیما بدانید.

البته این نکته را هم در نظر داشته باشید که ممکن است بلیط هواپیما مقصد موردنظر شما تکمیل ظرفیت شده باشد، یا دیر اقدام کرده باشید و زمانی برای جستجوی بلیط هواپیما در اینترنت نداشته باشید. در این حالت باید به دنبال بلیط لحظه آخری هواپیما بگردید. در این مطلب ما نکات مهمی را در این باره به شما می‌گوییم پس تا انتها، همراه ما باشید.

راهنمایی خرید بلیط لحظه آخری

بلیط لحظه آخری، همان بلیط های چارتری هستند که توسط آژانس های گردشگری از ایرلاین خریداری و سپس با قیمت پایینتر به مسافران فروخته می‌شونداین بلیط ها چون چارتری هستند و اغلب قیمت ارزانتری دارند، نرخ یکسانی برای کودک و بزرگسال دارند.

اما بلیط لحظه آخری را از کجا باید خریداری کنید؟ برای خرید بلیط لحظه آخری کافی است وارد سایت فلای تودی شوید. در بخش پرواز، داخلی یا خارجی بودن سفر و یکطرفه یا رفت و برگشت بودن مسیرتان را انتخاب کنید. سپس تاریخ رفت یا برگشت را در تقویم علامت بزنید و تعداد مسافر و کلاس پروازی خاصی را هم که مد نظرتان است ، انتخاب کنید. با کلیک بر روی گزینه جستجو، لیست تمامی پروازها، به شما نمایش داده می‌شود. در این صفحه بلیط هایی که لحظه آخری هستند، با تگ رنگی "لحظه آخری" مشخص شدند که شما می‌توانید پرواز موردنظر خود را از ایرلاین دلخواهتان خریداری کنید.

مدارک مورنیاز برای خرید بلیط لحظه آخری

برای خرید بلیط هواپیما فرقی ندارد که سیستمی یا چارتری باشد، شما مدارک یکسانی را نیاز دارید. اما بهتر است یکبار با هم مدارک مورنیاز برای خرید بلیط لحظه آخری را چک کنیم. کارت ملی و شناسنامه مهم ترین مدارک برای سفرهای داخلی است و برای سفرهای خارجی علاوه بر کارت ملی و شناسنامه، به پاسپورت، نامه اجازه خروج از کشور برای بانوانی که به تنهایی سفر می‌کنند و آقایان نیز باید کارت معافیت، پایان خدمت و درصورتی که سربازی نرفته باشند به وثیقه، نیاز دارند. همچنین پیش از سفرهای خارجی حتما از وضعیت ممنوع الخروجی خود استعلام بگیرید تا در فرودگاه دچار مشکل نشوید. در پروازهای داخلی و خارجی حتما به این نکته توجه کنید که نسخه پرینت بلیط هواپیما یا فایل آن را در گوشی خود داشته باشید.

نکات مهمی که برای خرید بلیط لحظه آخری هواپیما باید به آن توجه کرد

بررسی قیمت بلیط لحظه آخری هواپیما

قیمت بلیط لحظه آخری در بیشتر مواقع ارزانتر از سایر بلیط های هواپیما هستند، زیرا معمولا زمان کمی تا پرواز باقی مانده و چون صندلی های هواپیما به فروش نرفته اند، چارترکننده برای اینکه هواپیما خالی سفر نکند، نرخ بلیط را کاهش می‌دهد که تا حدودی از ضرر خود جلوگیری کند. اما قیمت بلیط لحظه آخری هواپیما با توجه به مقاصد و فرودگاه ها ممکن است تغییر کند. بدین صورت که اگر مقصد سفرتان پرطرفدار است، ممکن است حتی قیمت بلیط لحظه آخری آن بیشتر باشد.

انتخاب کلاس های پروازی

پروازها با توجه به کلاس پروازی که دارند، امکانات و خدمات متفاوتی را ارائه می‌دهند. برای مثال خدمات فرست کلاس با خدمات بیزنس و اقتصادی متفاوت هستند. در فلای تودی این امکان برای مسافران وجود دارد تا با انتخاب کلاس های پروازی، خرید بلیط هواپیما خود را انجام دهند.

نکات مهمی که برای خرید بلیط لحظه آخری هواپیما باید به آن توجه کرد

امکان استرداد بلیط لحظه آخری

برای همه ما ممکن است پیش بیاید که طی یک اتفاق غیر منتظره‌ یا یکسری دلایل از سوی ایرلاین، پروازمان کنسل شود. اگرچه پروازهای چارتری و لحظه آخری، غیر قابل استرداد هستند اما اگر بلیط هواپیما خود را در سایت فلای تودی خریداری کنید، پشتیبانی 24 ساعته فلای تودی پاسخگوی شما هستند تا در چنین مواردی، بلیط را استرداد و پس از کسر مبلغ جریمه اعلامی از سوی ایرلاین، هزینه بلیط به شما عودت داده شود.

خرید بلیط لحظه آخری هواپیما در فلای تودی با پشتیبانی 24 ساعته

فلای تودی کنار شماست تا با ارائه تمامی خطوط هوایی با بهترین قیمت بلیط سفر داخلی و خارجی ، سفر خوب و لذت بخشی را تجربه کنید. برای خرید بلیط هواپیما کافی است وارد سایت فلای تودی شوید. و مبدا و مقصد را انتخاب کنید. اگر قصد خرید بلیط یک طرفه را دارید، تاریخ ورود و اگر بلیط دوطرفه می‌خواهید، تاریخ خروج را هم وارد کنید، پس از وارد کردن تعداد نفرات و کلاس پروازی موردنظر، بر روی گزینه جستجو کلیک کرده تا قیمت بلیط هواپیما ایرلاین های مختلف به شما نمایش داده ‌شود.

در کادر بالای صفحه، تمامی ایرلاین های موجود به شما نشان داده خواهند شد و با کلیک بر روی تقویم قیمتی، می‌توانید مناسبت ترین قیمت در روزهای مختلف را مشاهده کنید. با نمایش قیمت بلیط ها، می‌توانید نوع پرواز (سیستمی، چارتری یا لحظه آخری) را مشاهده و با توجه به بودجه و ایرلاین مورد نظر، بر روی گزینه خرید بلیط کلیک کنید. با ثبت نام در سایت، ارزانترین نرخ بلیط پیرامون روز جستجو، از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی خواهد شد. اگر هم بابت خرید، سوالی داشتید، پشتیبانی 24 ساعته فلای تودی آماده پاسخگویی به شما عزیزان است.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز