خبرگزاری کار ایران

نزدیک ترین هتل های مشهد نزدیک حرم را بشناسید

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۵۹۷۵

وقتی قصد سفر به مشهد را دارید، یکی از ملزوماتی که باید در نظر گرفته شود، رزرو بهترین هتل در نزدیکی حرم است.

حتماً با ما هم عقیده هستید که بخش مهم چنین سفری، زیارت امام رضاست که از محبوبیت خاصی بین ما ایرانیان برخوردار است. چیزی که در مشهد و بخصوص در اطراف حرم زیاد است، هتل است اما احتمالاً این که تشخیص دهید که کدام هتل برای رزرو و استراحت مناسب است، برایتان سخت باشد.

ما در این مقاله، قصد داریم دربارهٔ بهترین هتل‌های نزدیک حرم از جمله هتل مدینه الرضا مواردی را به شما عزیزان عنوان کنیم تا بتوانید با بررسی بهتری نسبت به انتخاب هتل اقدام کنید.

بررسی هتل قصر الضیافه

بخشی از این هتل، در صحن حرم امام رضا واقع شده است که با خروج از هتل، به ورودی صحن هدایت می‌ شوید، به همین علت قصر الضیافه از نزدیک ترین هتل ها به حرم به حساب می آید که فوق العاده لوکس و مجهز است.

معماری این هتل در سبک سنتی بوده و از معماری اسلامی الهام گرفته شده است. درواقع فضای حرم را برای زائران امام رضا تداعی می کند. همچنین با توجه به نزدیکی هتل به حرم، قیمت رزرو هر اتاق در قصر الضیافه از 19 میلیون تومان شروع می شود.

بررسی هتل مدینه الرضا

ازجمله هتل های 5 ستارهٔ مشهد است و از نزدیک ترین هتل ها به حرم محسوب می شود. ایا هتل دارای 18 طبقه و 288 اتاق بوده و آمادهٔ میزبانی زائران امام رضا است.

فاصلهٔ این هتل تا حرم تنها 86 متراست که با پای پیاده هم می توانید خودتان را به حرم برسانید.

پرواضح است که این هتل در موقعیتی است که دسترسی فوق العاده ای به بازارهای دور حرم و همچنین خیابان های اصلی دارد.

چنانچه به دنبال یک هتل کم نقص برای اقامت در مشهد و نزدیکی حرم امام رضا هستید، پیشنهاد می کنیم از اتاق های این هتل استفاده کنید.

بررسی هتل درویشی

ازجمله هتل های لوکس شهر مشهد هتل درویشی است که دارای 23 طبقه و 223 اتاق است. گفتنی است که همهٔ این امکانات، به بهترین شکل در اختیار مهمانان عزیز قرار خواهد گرفت.

ازجمله ویژگی های این هتل درجه یک، می توان به معماری فوق العاده عالی آن و امکانات خاص اش اشاره کرد که سفر جذابی را برای زائران رقم می زند.

گفتنی است که فاصلهٔ این هتل تا حرم، 1.4 کیلومتر است که در این صورت، تنها 10 دقیقه پیاده روی دارد.

ضمناً قیمت رزرو یک اتاق از این هتل، با مبلغ 900 هزار تومان (یک تخته) امکان پذیر خواهد بود.

نزدیک ترین هتل های مشهد نزدیک حرم را بشناسید

بررسی هتل اترک

در کنار هتل مدینه الرضا، هتل اترک نیز در نزدیکی حرم امام رضا واقع شده است. درواقع این هتل در میدان بیت المقدس واقه شده است.

توصیه می کنیم اگر این هتل را برای اقامت انتخاب می کنید، حتماً از امکان رستوران آن که در قسمت بام قرار دارد نیز استفاده نمایید.

از مشخصات این هتل می توان به 10 طبقه بودن و همچنین دارا بودن 163 واحد اشاره کرد که میزبان مسافران عزیز خواهد بود.

گفتنی است که هتل اترک در بیان زائران عرب نیز محبوب است و بیشتر اعراب تمایل به استفاده از این هتل برای اقامت دارند. همچنین برای رزرو این هتل، حداقل باید شبی 650 هزار تومان پرداخته شود.

بررسی هتل جواد

این هتل در خیابان امام رضا واقع شده است و یک هتل 4 ستاره محسوب می شود که دارای 8 طبقه و 108 واحد است. همهٔ اتاق ها دارای استانداردهای لازم برای رزرو علاقه مندان بوده و با توجه به این که فاصلهٔ چندانی با حرم مطهر امام رضا ندارد، انتخاب شایسته ای برای اقامت خواهد بود.

گفتنی است که حتی بعضی از پنجره های اتاق های این هتل، رو به حرم باز می شود؛ می توانید عظمت و شگفتی حرم را از دور تماشا کنید. ضمناً این هتل در نزدیکی بازارهای اصلی اطراف حرم بوده و حداقل قیمت رزرو اتاق های هتل جواد، شبی 800 هزار تومان است.

بررسی هتل الماس

این هتل 4 ستاره است و خدمات باکیفیتی را به مسافران ارائه می دهد. لوکیشن این هتل در خیابان امام رصا بوده و به خوبی نشان می دهد که در نزدیکی حرم واقع شده است.

گفتنی است که هتل الماس به شکل دو بلوک که هرکدام دارای 5 و 7 طبقه هستند بنا شده است و به صورت کلی 163 واحد دارد که بسیار مدرن هستند. گفتنی است که امکانات داخل هتل، فوق العاده عالی بوده و دسترسی به انواع بازارهای قدیمی و سنتی از ویژگی های رزرو هتل الماس خواهد بود.

قیمت اقامت در این هتل برای اتاق های یک تخته، 650 هزار تومان و برای سوئیت‌ های 4 نفره، 250 هزار تومان است.

نزدیک ترین هتل های مشهد نزدیک حرم را بشناسید

جمع‌بندی

در این مقاله سعی کردیم تا شما عزیزان را با هتل های اطراف حرم امام رضا آشنا کنیم. اما مسئلهٔ مهم تر، نحوهٔ رزرو این هتل هاست که باید با استفاده از یک مجموعهٔ معتبر انجام شود.

برای این منظور، پیشنهاد می کنیم از سایت فلای تودی استفاده کنید، چراکه این مرکز سال هاست درزمینهٔ رزرو هتل و همچنین رزرو پرواز فعالیت دارد. از مهم ترین ویژگی های مجموعهٔ فلای تودی، رزرو با حداقل قیمت هاست، مخصوصاً برای هتل های نزدیک حرم مانند هتل مدینه الرضا که احتمالاً علاقه مند باشید از آن ها استفاده کنید.

حال برای این که بتوانید از کلیهٔ خدمات وب سایت فلای تودی بهره ببرید، کافی است به سایت این مجموعه مراجعه نمایید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز