خبرگزاری کار ایران

ربات هوش مصنوعی آینده قیمت شیبا اینو را پیش بینی کرد!

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۹۱۹۴

ربات معروف هوش مصنوعی برای سال آینده قیمت شیبا اینو را پیش بینی کرده

شیبا اینو که یکی از محبوب ترین ارزهای دیجیتال است از ابتدای سال 2023 رشد خیره کننده ای داشته است و پیش بینی های زیادی از احتمال صعود قیمت شیبا اینو حکایت دارند. در این میان هوش مصنوعی به کمک تحلیل گران آمده تا پیش بینی های دقیق تری ارائه گردد. در این مقاله قصد داریم پیش بینی قیمت SHIB را در سال جاری و سال های آِینده ارائه کنیم.

ارز دیجیتال شیبا اینو (SHIB) چیست؟

شیبااینو با نام اختصاری SHIB یک ارزدیجیتال غیرمتمرکز است که در آگوست ۲۰۲۰ توسط یک فردن اشناس به نام Ryoshi ساخته شده است. نام این توکن از نام یک نژاد سگ به زبان ژاپنی گرفته شده که در نماد دوج کوین هم تصویر آن وجود دارد. ارز شیبا یک توکن ERC-20 است که بر روی بلاک چین اتریوم ایجاد شده و شبکه مختص خود ندارد.

کل عرضه شیبا اینو یک کوادتریلیون (۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰) توکن است که در سال ۲۰۲۰ همزمان با آغاز به کار رسمی آن ایجاد شده است. ۵۰ درصد از این مقدار در یک استخر لیکوئیدیتی شیبا/اتریوم در یونی سواپ (صرافی غیرمتمرکز) قفل شده و به عنوان یک سیستم بازارسازی عمل می کند.

دنیای شیبا یک صرافی غیرمتمرکز به نام Shibaswap و دو توکن دیگر به نام های LEASH و BONE هم دارد. این صرافی امکان معاملات شیبا و سایر ارزها را بدون واسطه فراهم کرده و قابلیت فراهم کردن نقدینگی و استیکینگ را برای دریافت سود با استفاده از توکن شیبا و دو توکن دیگر آن دارد.

به گفته برخی کارشناسان میم کوین ها آینده درخشانی ندارند اما برخی دیگر نیز معتقدند توکن شیبا اینو چون از حمایت خوبی در جامعه و افراد سرشناسی مانند ایلان ماسک برخوردار است می تواند آینده متفاوتی را نسبت به سایر میم کوین ها رقم برند. اگر قیمت این آلت کوین طبق پیش بینی ها افزایش پیدا کند، می توان آن را یک سرمایه گذاری ارزشمند در نظر گرفت.

پیش بینی هوش مصنوعی از قیمت شیبا اینو در سال 2023

طبق تحلیل های تکنیکال قیمت شیبا در سال 2023 وضعیت صعودی خواهد داشت و می تواند تا نیمه دوم سال میلادی به 0.000017 دلار دست پیدا کند.  اگرچه این افزایش تدریجی خواهد بود افت شاخصی را شاهد نخواهیم بود. میانگین خوش بینانه 0.000016 دلار و حداقل قیمت 0.000013 دلار نیز برای سال 2023 تخمین زده شده است.

پیش بینی هوش مصنوعی از قیمت شیبا اینو در سال 2024

در سال آینده احتمالا شیبا از 0.000028 دلار خواهد گذشت. با درنظرگرفتن نوسان در بازار، حداقل قیمت 0.000022 و میانگین قیمت 0.000025 دلار خواهد بود.

پیش بینی هوش مصنوعی از قیمت شیبا اینو در سال 2025

اگر روند صعودی تا سال 2025 ادامه پیدا کند، طبق پیش بینی هوش مصنوعی، شیبا اینو می تواند به 0.000039 دلار دست یابد. اما اگر بازار افت کند ممکن است این هدف برآورده نشود. انتظار می رود میانگین قیمت 0.000036 دلار و کف قیمت 0.000034 دلار باشد.

ربات هوش مصنوعی آینده قیمت شیبا اینو را پیش بینی کرد!

آیا الان وقت خوبی برای خرید شیبا اینو است؟

برای پیدا کردن بهترین موقعیت به شیبا اینو، کافیست وضعیت بازار و اخبار موثر در قیمت را دنبال کنید. یکی از مهمترین رویداد های مهم پیشروی شیبا اینو افتتاح شیباریوم، بلاک چین جدید شیبا است که تاثیر زیادی در قیمت آن خواهد داشت. برای اینکه متوجه شویم این تاثیر مثبت خواهد بود یا منفی حتما صفحه تحلیل قیمت شیبا اینو میهن سیگنال را دنبال کنید.

کمی درمورد Shibarium

شیباریوم  یک بلاک چین لایه 2 است که قرار است، توسط تیم سازنده شیبا اینو بر روی بلاک چین اتریوم ساخته شود. شیباریوم برای کاهش وابستگی به اتریوم ساخته خواهد شد که به بهبود مقیاس‌پذیری و افزایش سرعت تراکنش‌ها کمک خواهد کرد. این بلاک چین لایه 2 هنوز به‌صورت کامل راه‌اندازی نشده اما تیم سازنده shiba inu در برخی از اعلامیه‌ها بیان کرده‌اند که پس از راه‌اندازی شیباریوم توکن SHIB به این بلاکچین لایه 2 منتقل خواهد شد.

چگونه شیبا اینو بخریم؟ (مراحل خرید شیبا اینو در ایران)

ربات هوش مصنوعی آینده قیمت شیبا اینو را پیش بینی کرد!

برای خرید شیبا اینو در ایران شما باید ۴ مرحله زیر را به درستی انجام دهید:

  1. ساخت حساب کاربری در یک صرافی ارز دیجیتال معتبر : برای اینکار بهتر است مقاله بهترین صرافی های ارز دیجیتال ایرانی از نگاه میهن سیگنال را بخوانید.
  2. شارژ حساب صرافی با کارت های تحت شتاب : با یک کارت بانکی که به نام خودتان است ، حساب خود را شارژ کنید.
  3. خرید شیبا اینو با کارمزد کم و قیمت مناسب : برای اینکار مقاله کم کارمزد ترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی را بخوانید.
  4. انتقال شیبا اینو به کیف پول شخصی شما : برای این منظور میتوانید از تراست والت یا متامسک و یا لجر استفاده کنید.

نظر شما درمورد شیبا اینو چیست؟ آیا به نظر شما شیباریوم باعث پمپ این میم کون دوست داشتنی خواهد شد؟

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز