خبرگزاری کار ایران

کالکشن طلا میوکی

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۹۱۵۵

آیا می‌دانید طلا Miyuki چیست؟ طلا میوکی ک نوع سبک طراحی در جواهرات محسوب می‌شود که طرفداران بسیار زیادی دارد در طراحی جواهرات میوکی معمولاً از دانه‌های زیبا و کوچکی به نام میوکی Miyuki Beads استفاده می‌شود. این دانه‌های زیبا و کوچک، به صورت دستی تولید می‌شوند و در طراحی‌های مختلف برای ساخت انواع جواهرات از جمله گردنبند، دستبند، گوشواره و حلقه مورد استفاده قرار می‌گیرند. لازم به ذکر است بدانید Miyuki Gold بیشتر در رنگ‌های طلایی و نقره‌ای و همچنین در رنگ‌های زیادی از جمله قرمز، آبی، سبز، زرد و غیره تولید می‌شوند و می‌توانند با دیگر سنگ‌های قیمتی مانند الماس، زمرد و غیره ترکیب شوند. در نهایت اگر تصمیم دارید با این نوع از طلا آشنا شوید پیشنهاد می‌کنیم در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

راهنمای خرید گردنبند میوکی

گردنبند Miyuki  یکی از محبوب‌ترین نوع جواهرات است که معمولاً برای زنان استفاده می‌شود. اگر شما نیز به دنبال خرید گردنبند میوکی هستید، بهتر است بدانید در قسمت زیر آیتم‌هایی همچون نوع طراحی، نوع طلا، طول گردنبند، موارد مهم در مورد مراقبت از گردنبند و قیمت را مورد بررسی قرار داده‌ایم تا بتوانیم به شما در تجربه یک خرید هوشمندانه کمک کنیم.

نوع طراحی

طرح Miyuki  بسیار متنوع است و شما می‌توانید بر اساس سلیقه خود گردنبندی را با طرح مورد نظر خود انتخاب کنید. در واقع یکی از دلایل پرطرفدار بودن این نوع از گردنبند، تنوع بالا در نوع طراحی آن است.

نوع طلا

گردنبند Miyuki  معمولاً با طلا ۱۸ عیار ساخته می‌شود. شما باید برای خرید گردنبند Miyuki  از جنس طلا، از فروشگاه‌هایی که طلا با کیفیت و اصالت آن تضمین شده باشد، خرید کنید.

طول گردنبند

اندازه گردنبند بسیار مهم است و شما باید به اندازه گردن خود دقت کنید تا گردنبند به خوبی بر روی گردن شما قرار بگیرد. برای این کار، می‌توانید از نمونه‌های موجود در فروشگاه استفاده کنید.

مراقبت از گردنبند

برای حفظ زیبایی گردنبند Miyuki ، باید از آن به درستی مراقبت کنید و از استفاده در شرایطی که ممکن است آن را آسیب برساند، خودداری کنید.

قیمت گردنبند میوکی

قیمت گردنبند Miyuki  بسته به نوع طلا، طرح، سنگ قیمتی و ابعاد آن متغیر است. شما باید از قیمت مناسب برای خرید گردنبند میوکی اطمینان حاصل کنید و بهتر است قبل از خرید، قیمت‌های مختلف را مقایسه نمایید.

دستبند میوکی چیست؟

میوکی یک نوع طرح در جواهرات است که معمولاً در ساخت دستبند‌های طلا هم استفاده می‌شود. این طرح، به صورت الگو‌های هندسی و خطوط سبک و نازک طراحی می‌شود. دستبند میوکی اغلب با طلا ۱۸ عیار ساخته می‌شود و با توجه به نیاز مشتریان، می‌تواند با انواع متنوعی از سنگ‌های قیمتی مانند الماس، زمرد، یاقوت و غیره تزیین شود. این نوع دستبند، به دلیل ظاهر زیبا و طراحی خاص خود، در بین علاقمندان به جواهرات بسیار محبوب است و معمولاً به عنوان یکی از پرطرفدارترین نوع دستبند در بازار جواهرات قرار دارد. در نهایت بهتر است بدانید در قسمت زیر یک تصویر از دستبند Miyuki  قرار داده‌ایم تا بتوانید با این نوع از دستبند بیشتر آشنا شوید.

کالکشن طلا میوکی

آشنایی با گوشواره میوکی

گوشواره‌های ساخته شده با منجوق Miyuki  و طلا را گوشواره میوکی می‌نامند. منجوق Miyuki یکی از سنگ‌های قیمتی است که در طبیعت یافت می‌شود و از ارزش بالایی برخوردار است. این سنگ به صورت کروی شکل با رنگ‌های مختلفی مانند سفید، صورتی، آبی و غیره در دسترس است. طلا نیز یکی از فلزات گرانب‌ها است که از زمان‌های باستان برای ساخت جواهرات و زیورآلات استفاده می‌شود. برای ساخت گوشواره‌هایی که با منجوق Miyuki  و طلا ساخته می‌شوند، ابتدا منجوق Miyuki  به صورت کروی شکل تراش داده می‌شود و سپس با دستگاهی به نام دستگاه تراش سی‌اس‌اس، شکل دلخواه به آن الحاق می‌گردد. در ادامه با استفاده از فلزکاری و دستگاه‌های جواهرسازی، پایه گوشواره با استفاده از طلا ساخته می‌شود. در نهایت، منجوق Miyuki  به پایه گوشواره متصل می‌رود و گوشواره نهایی ساخته می‌شود.

معرفی پابند میوکی

پابند میوکی یک جزء از جواهرات است که برای ساختن آن از دانه‌های Miyuki  استفاده می‌شود. دانه‌های Miyuki ، دانه‌های شیشه‌ای کوچکی هستند که از ژاپن به دنیا معرفی شده‌اند و از آن برای ساخت طرح‌های مختلفی از جمله جواهرات، پابند‌ها و تزئینات زیورآلات استفاده می‌شود.

انگشتر میوکی همراه با طلا

انگشترهای دست ساز میوکی بسیار سبک، منعطف و راحت هستند و به دلیل بافت منحصر به فردی که دارند، درز دوخت ندارند و بسیار خاص، یونیک و زیبا هستند. ادقام این طرح با طلا در اورو گالری ویژگی‌های متفاوتی به انگشتر داده است.

این کالای دست ساز، با استفاده از منجوق دلیکا با برند میوکی ژاپن بافته شده، که از قدیمی ترین و با کیفیت ترین برندهای جهان با سابقه بیش از 80 سال ساخت متریال زیورآلات است.

میوکی به عنوان یک برند لاکچری شناخته می شود و در ساخت جواهرات کاربرد دارد. دلیکا نوعی منجوق با شکل منحصر به فرد استوانه ای است که توسط برند میوکی ژاپن تولید میشود. دلیکا به دلیل شکل استوانه ای منحصر به فردی که دارد بافت بسیار ظریف، یکدست و مرتبی را ایجاد می کند.

رنگ منجوق‌های میوکی در کوره با دمای 1400 درجه سانتیگراد و در حالت مذاب به مواد اضافه می‌شود، به همین دلیل رنگ منجوق‌ها ثابت بوده و بعضی از مهره ها نیز با طلا، نقره و مس آبکاری شده‌اند. این خدمات در فروشگاه طلا و جواهر اورو در ایران عرضه شده است.

کالکشن طلا میوکی

نتیجه‌گیری

در این مطلب اطلاعات دقیقی در مورد طلا میوکی در اختیار شما قرار دادیم، این روز‌ها افراد زیادی این نوع جواهرات را خریداری می‌کنند. در نهایت‌امیدواریم با مطالعه این مطلب بتوانید با دید باز و آگاهی کامل برای خرید آنلاین طلا از کالکشن میوکی اقدام کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز