خبرگزاری کار ایران

بهترین روش خرید طلا قسطی کدام است؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۷۶۱۸

همه‌ی ما خرید طلا را دوست داریم، اما قیمت بالای زیورآلات و سکه، همیشه مانعی برای خرید هستند. خرید قسطی طلا می‌تواند یک فرصت خوب برای تحقق این خواسته باشد.

 تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا اطلاعات بیشتری درباره‌ی شرایط خرید طلا قسطی و بهترین جا برای خرید آن  به دست آوردید و خرید امن و راحتی را تجربه کنید.

کدام زیورآلات طلا را می‌توان قسطی خرید؟

 برای خرید طلای قسطی، هیچ محدودیتی از نظر نوع زیورآلاتی که انتخاب می‌کنید وجود ندارد. از گردنبند طلا گرفته تا انگشتر طلا، را می‌توانید خریداری کنید؛ فقط کافی است که در طلافروشی موردنظرتان، امکان خرید اقساطی وجود داشته باشد.

چه قصد خرید هدیه دارید، و چه می‌خواهید برای استفاده روزانه‌ی خودتان طلا بخرید، و یا حتی قصد سرمایه‌گذاری دارید، خرید اقساطی زیورآلاتی مثل گوشواره طلا، سرویس طلا، دستبند طلا و سکه، انتخاب مناسبی برای شما هستند.

 طلا قسطی می خوام، بخرم یا نه؟

ازآنجایی‌که قیمت طلا روزبه‌روز بیشتر می‌شود، پس طلا می‌تواند سرمایه باشد و کاربرد زینتی نیز داشته باشد.

خرید طلا برای همه‌ آسان نیست؛ در چنین شرایطی، خرید طلا قسطی با شرایط مناسب، می‌تواند راه حل کاربردی برای این دسته از افراد باشد. طلای قسطی، یک راه آسان برای خرید طلا با مبلغ دلخواه شما است.

 

مزایای خرید طلا قسطی چیست؟

  • شما با پرداخت بخش کوچکی از پول طلا، برای کالایی سرمایه‌گذاری می‌کنید که جنبه‌ی زینتی هم دارد.
  • با خرید طلا قسطی، نه‌تنها پول شما از تورم مصون می‌ماند، بلکه نرخ بهره تسهیلات شما نیز در خرید قسطی جبران می‌شود.

معایب خرید طلا قسطی چیست؟

  • ممکن است حق انتخاب کمتری برای خرید طلای موردنظر داشته باشید؛ چون تعداد محدودی از طلافروشان این سرویس را ارائه می‌دهند.
  • مثل هر کالای دیگری که بعد از خرید، دست‌دوم محسوب می‌شود یا تاریخ گارانتی آن می‌گذرد، طلا هم بعد از استفاده، دست‌دوم محسوب می‌شود و با درصدی کمتر از قیمت اصلی می‌توانید آن را بفروشید؛ البته افزایش اصل قیمت طلا در گذر زمان  غالباً این کاهش را هم جبران می‌کند.
  • در خرید از طلافروشانی که پروسه‌ی شفافی برای فروش اقساطی خود ندارند، شما قیمت بالاتری بابت اجرت یا سود به فروشنده پرداخت می‌کنید؛ در این حالت ممکن است مبلغی که پرداخت می‌کنید نسبت به نرخ تسهیلات عرف بازار که به کمک آن خرید نقدی انجام داده‌اید نیز بیشتر باشد.

طلای قسطی را آنلاین بخریم یا حضوری؟

یکی از چالش‌های مهم در خرید طلا قسطی این است که کدام روش را انتخاب کنید. برای اینکه بهتر بتوانید تصمیم بهتری بگیرید، نکاتی که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم را با دقت مطالعه کنید.

5 عیب مهم خرید حضوری طلا قسطی چیست؟

  1. امکان خرید طلا قسطی توسط تعداد محدودی از طلافروشان انجام می‌شود. در واقع طلافروشان زمانی حاضر می‌شوند به شما طلا قسطی بدهند که شما را بشناسند. شما نمی‌توانید از هر طلافروشی که فروش حضوری دارد چنین تقاضایی داشته باشید.
  2. معمولاً طلافروشانی که فروش حضوری دارند، اقساط هر ماه را بر اساس قیمت لحظه‌ای طلا در همان ماه محاسبه می‌کنند؛ یعنی اگر قرار است طی 6 ماه 6 قسط بدهید، مثلا 6/1 را روی قیمت الان و 6/1 ماه بعدی را روی قیمت طلا در ماه بعد و همین‌طور تا ماه آخر محاسبه می‌کنند. در چنین شرایطی شما نمی‌توانید از تورم طلا جلو بیفتید.
  3. شرایط فروش طلا اقساطی توسط طلافروشان به این صورت است که تا تکمیل شدن پرداخت اقساط، طلا را نزد خود نگه می‌دارند. یعنی کالایی که امروز خریده‌اید و در حال پرداخت اقساط آن هستید، ممکن است تا 6 ماه یا 1 سال دیگر (متناسب با زمان تمام شدن اقساط) دست شما نباشد و نزد طلافروش بماند.
  4. در این میان ممکن است طلافروشان سودجویی وجود داشته باشند و از شما کلاهبرداری کنند؛ برای مثال چون تا تمام شدن اقساط، کالایی دست شما نیست، ممکن است بعد از پرداخت چندین قسط نتوانید طلافروش را ببینید و او را پیدا کنید.
  5. چون خرید طلا و استفاده از شرایط اقساطی توسط یک فرد یا درواقع یک طلافروش انجام می‌شود، در نتیجه ممکن است روی قیمت اجرت طلا و قیمت تمام شده طلا نیز تأثیرگذار باشد و با قیمت بیشتری برای شما محاسبه شود.

شاید این سؤال برای شما هم پیش‌آمده است که با این معایب مهم و غیر قابل چشم‌پوشی که خرید طلا قسطی به صورت حضوری دارد، پس راه‌حل چیست و چگونه باید خرید امن و راحتی داشت؟

بهترین روش خرید طلا قسطی کدام است؟

بهترین روش خرید طلا قسطی کدام است؟

بهترین روش خرید طلا قسطی، خرید آنلاین است؛ چون هیچ‌کدام از معایب خرید حضوری طلا قسطی را ندارد، بلکه مزایای زیادی نیز دارد.

 سایت‌هایی که معتبر هستند و امکان خرید طلا قسطی به صورت آنلاین در آن‌ها وجود دارد به این صورت هستند که:

  1. شما طلا را به قیمت نقدی می‌خرید؛ یعنی تامین‌کننده‌یِ تسهیلاتِ خرید قسطی شرکت‌های دیگری هستند و کار آن‌ها تامین اعتبار شماست. در واقع به کمک این اعتباری که دریافت می‌کنید، می‌توانید به صورت نقد، طلای خود را از سایت معتبری که با این شرکت‌ها قرارداد دارد خریداری کنید.
  2. برای اقساط، درگاه پرداخت جدا ایجاد می‌شود که شما پروسه پرداخت اقساط و خرید طلا را به صورت جداگانه انجام می‌دهید.
  3. برعکس خرید حضوری، اقساط هر ماه  بر اساس قیمت لحظه‌ای طلا در همان ماه محاسبه نمی‌شود.
  4. طلایی که خریداری می‌کنید را همان موقع تحویل می‌گیرید.
  5. نوسانات بازار و تغییر قیمت طلا، روی اقساط شما تأثیری ندارد.
  6. خرید کالا موردنظرتان و پرداخت اقساط به‌صورت آنلاین انجام می‌شود.

بهترین روش خرید طلا قسطی کدام است؟

 طلای قسطی آنلاین از کجا بخریم؟

در خرید آنلاین طلا قسطی، شرایط ثابت و برای همه افراد یکسان است و از طریق سایت و پلتفرم‌های معتبر و قابل اعتماد انجام می‌شود.

شرکت‌های معتبر خرید قسطی کدام هستند؟

هر سایت و یا فروشگاه آنلاینی که بخواهد قابلیت خرید اقساطی را برای کاربران و مشتریان خود فعال کند، از شرکت‌هایی که در ادامه معرفی می‌کنیم استفاده می‌کند.

1.خرید طلا قسطی به کمک ایزی‌پی

برای دریافت تسهیلات ایزی پی:

  • نیاز به مراجعه حضوری نیست
  • نیاز به ضامن نیست
  • خرید طلا قسطی بدون پیش ‌پرداخت
  • خرید طلا قسطی با سفته، یا چک، و یا رمزارز است

2.خرید طلا قسطی به کمک تاپلند

برای دریافت تسهیلات تاپلند:

  • نیاز به مراجعه حضوری نیست
  • نیاز به ضامن نیست
  • خرید طلا قسطی با سفته، یا چک، و یا از طریق معرفی سازمانی است

3.خرید طلا قسطی به کمک تالی

برای دریافت تسهیلات تالی، اگر خوش حساب باشید، هیچ کارمزدی به شما تعلق نمی‌گیرد.

خرید طلا قسطی با شرایط فوق‌العاده چگونه امکان‌پذیر است؟

برای اینکه بتوانید خرید اقساطی طلا را بدون دردسر و سریع انجام دهید، کافی است تا به سایت دیجی زرگر سر بزنید. دیجی زرگر، پلتفرم آنلاین طلا، فرصت مناسبی را برای شما فراهم کرده است تا با هر قدرت خرید و با هر میزان پس‌انداز بتوانید طلا بخرید.

 سایت دیجی زرگر، سایتی معتبر است که همه‌ی مجوزهای لازم از اینماد، تا مجوز کشوری کسب‌وکار مجازی و غیره را دارد.

در سایت دیجی‌ زرگر، گالری‌های طلای زیادی از شهرهای مختلف، کالاهای خود را عرضه می‌کنند؛ در این روش خرید، کافی است تا هرکدام از زیورآلاتی که دوست دارید را انتخاب کنید و همزمان از مزایای خرید آنلاین و تسهیلات خرید طلا قسطی نیز استفاده کنید.

برای مشاوره رایگان خرید طلا قسطی از دیجی زرگر با شماره‌های زیر تماس بگیرید.

شماره‌های تماس: (ساعات پاسخگویی 9 صبح الی 7 عصر)

 02191078910

 02191012752

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز