خبرگزاری کار ایران

این تورهای کیش را لاکچری تجربه کنید!

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۶۲۲۵

آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که بتوانید تورهای کیش را با قیمت های بسیار مناسب رزرو کنید و در بهترین هتل های لوکس 5 ستاره اقامت داشته باشید؟ البته این خواسته بسیاری از مسافران کیش است. وقتی بدانید که چه موقع می خواهید تور کیش را رزرو کنید و به این مقصد پرطرفدار سفر داشته باشید، قطعاً تصمیم گیری برای انتخاب هتل برایتان راحت تر خواهد بود؛ به عبارت دیگر، زمان سفر به کیش تأثیر زیادی در قیمت تور کیش و قیمت هتل های کیش دارد.

به دنبال مقدمه فوق، از آنجایی که تور گردشگری کیش در 4 فصل سال بسیار پرتقاضا است، و هتل های خوبی در جزیره برای پذیرایی از مهمانان وجود دارد، و با نظر به اینکه قیمت تور کیش برای اکثر مسافران اهمیت دارد، ما نیز می خواهیم در این مطلب، شما را با چند تا از بهترین تورهای مسافرتی کیش آشنا کنیم که علاوه بر داشتن قیمت های خوب در هر فصل سال، جزو تورهای لاکچری کیش هم محسوب می شوند.

گشت و گذار در جزیره، خرید از پاساژهای لوکس، تفریحات آبی کیش، اقامت در هتل های درجه یک و از همه مهمتر، پیدا کردن تورهای کیش با قیمت های بسیار عالی، لذت سفر به این منطقه را برای شما دو چندان می سازد.

با ما همراه باشید زیرا می خواهیم مسیر ورود به یک تعطیلات رویایی در کیش را به شما نشان دهیم.

7 تا از بهترین تورهای کیش با امکانات لاکچری

همه علاقه مندان سفر به کیش می توانند انواع تور کیش را به صورت تور هوایی و تور زمینی رزرو کنند. سفر به کیش در هر فصل سال، دلنشین است؛ شرایط آب و هوایی بسیار مطبوع بوده و جاهای دیدنی بسیاری را برای بازدید پیش رو دارید. اگر هنوز کیش را از نزدیک ندیده اید، امروز بهترین فرصت است تا برای رزرو تور کیش برنامه ریزی کنید.

کیش، یک جزیره منحصر به فرد و تماشایی است؛ قدم زدن در ساحل دریا، منظره بی نظیر طلوع و غروب خورشید در انتهای اقیانوس، مراکز خرید پرزرق و برق، و بسیاری جاذبه های دیگر، هر ساله هزاران مسافر و گردشگر را به این منطقه جذب می کند. شما می توانید با انتخاب یکی از تورهایی که معرفی می کنیم، اوقات خوشی را در کیش سپری نمایید.

ما در آژانس گردشگری تیناسفر، تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بهترین تورهای کیش را با قیمت های مناسب برایتان اجرا نماییم؛ این تورهای لوکس را با قیمت های مناسب در نظر بگیرید و برای رزرو تور با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

فهرستی از بهترین تورهای کیش برای داشتن تعطیلات رویایی:

1-تور کیش هتل شایگان

یکی از بهترین تورهای لاکچری کیش، تور کیش هتل شایگان است. در این تورها می توانید به صورت هوایی و زمینی به کیش سفر کنید و در هتل 5 ستاره شایگان اقامت داشته باشید. هتل شایگان کیش به اکثر جاذبه های گردشگری جزیره نزدیک است و دسترسی آسان به مراکز خرید دارد. این هتل در ابتدای بلوار رودکی قرار دارد و می توانید به راحتی به اسکله تفریحی کیش برسید.

2-تور کیش هتل مارینا پارک

دومین تور محبوب و پرطرفدار برای سفر به کیش، تور کیش هتل مارینا پارک است. قیمت اقامت در این هتل 5 ستاره و بسیار زیبا در هر فصل سال، متغیر است. هتل مارینا پارک کیش، در بلوار مرجان، مجاور برج های دو قلو قرار گرفته و به بسیاری از جاذبه های دیدنی و مراکز خرید کیش نیز نزدیک می باشد. این هتل یک ساحل اختصاصی نیز دارد.

3-تور کیش هتل کوروش

تور کیش هتل کوروش یکی از جدیدترین تورهای مسافرتی به جزیره است که از سال 1397، درست همزمان با تأسیس این هتل 5 ستاره برگزار می شود. این تورها بسیار پرفروش هستند، و دلیل آن هم امکانات کامل و محیطی زیبا در هتل کوروش کیش است. این هتل لوکس در میدان پردیس و در نزدیکی بسیاری از مراکز خرید کیش قرار گرفته است. هتل کوروش، یک هتل تمام عیار است و می توانید با رزرو تور کیش از آژانس تیناسفر، آن را با قیمت های عالی در زمان دلخواه رزرو کنید.

4-تور کیش هتل ویدا

یکی از محبوب ترین هتل های کیش، هتل 5 ستاره ویدا است که در میدان سنایی، بلوار موج واقع شده است. این هتل لوکس از یک معماری جذب برخوردار بوده و از نظر موقعیت مکانی، به بسیاری از جاهای دیدنی کیش نیز نزدیک می باشد. هتل ویدا کیش به مهم ترین مراکز خرید نیز دسترسی آسان دارد. این هتل در سال 1396 راه اندازی شده و یک مکان اقامتی منحصر به فرد در نزدیکی ساحل به شمار می رود.

5-تور کیش هتل شایان

هتل شایان کیش جزو هتل های لوکس 5 ستاره با بهترین معماری و طراحی داخلی محسوب می شود. حتماً شما هم تمایل دارید که این هتل زیبا را برای اقامتتان انتخاب کنید. تور کیش، بهترین فرصت و شرایط رفاهی کاملی را در این زمینه برایتان فرآهم می سازد. هتل شایان کیش در بلوار ساحل واقع شده و نمای کاملی به سمت دریا دارد. محوطه سازی بی نظیر آن، هتل را از هر جهت متمایز می سازد.

6-تور کیش هتل ترنج

آوازه و شهرت هتل ترنج کیش در همه جا پیچیده است! هتل ترنج، یک هتل دریایی با طراحی یکتا و ویژه است. بسیاری از سوئیت های هتل روی دریا ساخته شده اند و به همین خاطر، جزو گران ترین هتل های جزیره محسوب می شود. با این حال، اگر با تور کیش سفر کنید، قیمت اقامت در هتل 5 ستاره ترنج برایتان ارزان تر تمام می شود. اقامت در این هتل برای زوج های جوان می تواند لحظات خاطره انگیزی را رقم بزند.

7- تور کیش هتل میراژ

یکی دیگر از بهترین تورهایی که می توانید با قیمت مناسب برای سفر به کیش انتخاب کنید، تور کیش هتل میراژ است. هتل میراژ کیش در بلوار دریا قرار دارد، محوطه سازی بی نظیر برای آن اجرا شده و دسترسی آسان به ساحل دریا را فرآهم می سازد. این هتل لوکس نوساز به مهم ترین مراکز خرید کیش نیز نزدیک است. در هر فصل سال می توانید در این هتل 5 ستاره عالی اقامت داشته باشید.

رزرو بهترین تورهای کیش و هتل های لوکس؛ همراه با تیناسفر

همه 7 تور کیش که در این مطلب به شما معرفی کردیم، در کنار سایر تورهای لوکس کیش، پرفروش و پرطرفدار هستند. انتخاب برای زمان رزرو تور کیش و اقامت در یکی از هتل های جزیره به سلیقه و بودجه مالی شما بستگی دارد.

آژانس گردشگری تیناسفر، همه برنامه ریزی ها را به گونه ای ترتیب داده است تا بتوانید انواع تور کیش را در هر فصل سال، با قیمت های مناسب رزرو کنید. حتی می توانید با قیمت های خوب، در بهترین هتل های 5 ستاره اقامت داشته باشید.

برای سفر به کیش، کافیست همین حالا با کارشناسان ما تماس بگیرید تا اطلاعات بیشتری را به شما بدهند. با مراجعه به وبسایت تیناسفر به آدرس www.tinasafar.com می توانید با بهترین هتل های کیش و انواع تورهای ایرانگردی نیز آشنا شوید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز