خبرگزاری کار ایران

بهترین منطقه رزرو هتل در استانبول کجا است؟

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۴۸۰۶

استانبول یکی از قطب‌های گردشگری است که سالانه میزبان مسافران زیادی از سراسر دنیا است. این شهر  که دو قاره آسیا و اروپا را به هم پیوند می‌زند، از فرهنگ غنی هر دو قاره بهره برده است. طبیعت جذاب و فضای شهری پویا، مدرن و تحسین برانگیز این شهر از دلایل محبوبیت آن در میان گردشگران است. برای اقامت در استانبول می‌توان مناطق جدید و مدرن اروپایی را انتخاب کرد یا یکی از محله‌های قدیمی مرکز شهر محلی برای اقامت انتخاب کرد. حتی می‌توان در یکی شهر ساحلی در اطراف استانبول اقامت کرد. هرکدام از این موارد مزایای و معایب خاص خودشان را دارند. با توجه به این موضوع بهترین منطقه برای رزرو هتل در استانبول کجا است؟

موارد قابل توجه برای رزرو هتل در استانبول

قبل از رزرو هتل در استانبول باید چه مورادی را در نظر بگیریم؟ فرقی ندارد که خودتان بخواهید برای رزرو هتل اقدام کنید یا از یک شرکت مسافرتی برای این کار کمک بگیرید؛ مسئله مهم انتخاب محله‌ای است که قرار است در آن اقامت داشته باشید. برای انتخاب بهترین منطقه رزرو هتل در استانبول باید در ابتدا هدف خودتان را از سفر به این شهر مشخص کنید. مثلا بعضی افراد برای بازدید از بناهای تاریخی و گردشگری سفر می‌کنند یا بعضی دیگر قصد خرید دارند.

علاوه بر این، برای بعضی از افراد امنیت منطقه‌ای که در آن اقامت دارند اهمیت دارد. هزینه اقامت نیز، از دیگر عوامل مهم در انتخاب بهترین منطقه استانبول برای رزرو هتل است. مثلا اقامت در یک هتل لوکس و مجلل با امکانات رفاهی و تفریحی، برای بسیاری از گردشگران از اهمیت بالایی برخوردار است. برعکس، بعضی از گردشگران فقط در جستجوی محلی برای اقامت هستند و تعداد ستاره‌های هتل برای آنها فرقی ندارد.

به علاوه، بر اساس هدف افراد برای سفر به استانبول محل اقامت افراد می‌تواند متفاوت باشد. مثلا افرادی که به قصد خرید کردن بلیط گرفته‌اند و به این شهر سفر کرده‌اند معمولا مایل هستند نزدیک به بازارها و مراکز خرید اقامت داشته باشند. بر اساس هدف افراد از سفر، بهترین مناطق استانبول  برای رزرو هتل کجاست؟

آشنایی با مناطق مختلف استانبول

استانبول شهر بزرگی است؛ بنابراین بهتر است از قبل مناطق مختلف آن را بشناسید و هنگام رزرو هتل آن را در نظر بگیرید. مناطق اصلی استانبول عبارتند از:

محله سلطان احمد

منطقه سلطان احمد بهترین منطقه رزرو هتل در استانبول است. این منطقه، قلب تاریخی و فرهنگی استانبول است. موزه و مسجد ایاصوفیه، مسجد آبی، کاخ توپکاپی، باسیلیکا سیسترن و بسیاری دیگر از اماکن دیدنی شهر در این محله قرار دارند. همچنین این منطقه به بازار بزرگ استانبول و بازار ادویه فروشان نیز نزدیک است.

بهترین منطقه رزرو هتل در استانبول کجا است؟

اگر مایل هستید در منطقه‌ای آرام اقامت داشته باشید، محله سلطان احمد گزینه مناسبی برای شما است. اما در صورتی که تفریحات شبانه را دوست دارید، این منطقه که بعد از غروب در سکوت فرو می‌رود گزینه مناسبی برای شما نیست.

منطقه گرند بازار

بازار بزرگ استانبول، بزرگترین بازار سرپوشیده دنیا است. وجود 64 خیابان و کوچه، چهار هزار مغازه و امکانات رفاهی مانند بانک و رستوران باعث شده است که این بازار جزو مناطق پرتردد و گردشگری استانبول باشد. برای خرید سوغات ترکیه گرند بازار بهترین جا است.

محله گالاتا

محله گالاتا نیز در فهرست بهترین منطقه رزرو هتل در استانبول جای خودش را دارد. در واقع محله گالاتا در کنار کاراکوی و تکسیم، جزو محله بی‌اوغلو (Beyoğlu) هستند. خیابان‌های سنگفرش این منطقه با مغازه‌های سوغاتی فروشی، رستوران و آبمیوه فروشی جای خوبی برای قدم زدن و خرید کردن هستند. همچنین اگر اهل تفریحات شبانه هستید، حتما به گالاتا سر بزنید.

محله کاراکوی

این محله، زمانی یکی از مهمترین بنادر استانبول بود. برای رستوران‌گردی، کافه‌گردی و وقت گذراندن در کافه تراس‌های استانبول، این محله گزینه مناسبی است. به علاوه، کاراکوی جزو بهترین مناطق استانبول برای رزرو هتل است. ارزانترین هتل‌ها و هاستل‌ های استانبول را می‌توانید در منطقه کاراکوی پیدا کنید.

منطقه تکسیم استانبول

در ایران، این محله را به نام «تکسیم» یا «تقسیم» می‌شناسند. برای افرادی که اقامت در هتل‌ های لوکس را دوست دارند تکسیم، بهترین منطقه رزرو هتل در استانبول است. از مزایای اقامت در این منطقه دسترسی آسان به مناطق گردشگری و تاریخی شهر با تراموا و وسایل نقلیه عمومی است. همچنین دسترسی به خیابان استقلال شلوغ و پر جنب و جوش از دیگر مزایای رزرو هتل در منطقه تکسیم استانبول است.

بهترین منطقه رزرو هتل در استانبول کجا است؟

منطقه بشیکتاش

این منطقه جزو منطقه بزرگتری به نام شیشلی است و هتل‌های لوکسی در آن قرار دارند. از مزایای اقامت در این محله دسترسی به تنگه بسفر و کاخ دلما باغچه است. انواع رستوران‌ها و دکه‌های غذافروشی با غذاهای ترکی در این محله وجود دارند.

بهترین منطقه برای گرفتن هتل در استانبول

اگر در شرف رزرو بلیط استانبول و سفر به ترکیه هستید، بهتر است هرچه سریع‌تر هتل محل اقامت خود را مشخص کنید. بنابر توضیحاتی که ارائه داده شد:

- بهترین منطقه استانبول برای اقامت در هتل های لوکس: منطقه تکسیم (تقسیم) و بشیکتاش

- بهترین منطقه استانبول برای اقامت در هتل‌ های خانوادگی: منطقه گرند بازار

- بهترین منطقه استانبول برای اقامت در هتل‌ های ارزان: منطقه کاراکوی

- بهترین منطقه استانبول برای اقامت در نزدیکی مراکز خرید: منطقه گرند بازار

- بهترین منطقه استانبول برای اقامت دوستداران تفریحات شبانه: منطقه گالاتا و بشیکتاش

رزرو متنوع ترین هتل های استانبول در فلای تودی

حالا که مناطق مهم استانبول را شناختید، وقت آن رسیده است که برای رزرو هتل اقدام کنید. با رزرو هتل از فلای تودی می‌توانید در هر کدام از مناطق مهم و گردشگری استانبول که دوست دارید هتل مورد نظر خود را رزرو کنید. برای این کار کافی است وارد سایت فلای تودی شوید و بخش رزرو هتل را انتخاب نمایید. همچنین برای پاسخ به سوالات احتمالی شما، سیستم پشتیبانی 24 ساعته فلای تودی در همه روزهای هفته در دسترس است.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز