خبرگزاری کار ایران

چگونه سرمایه گذاری آسان و طولانی مدت انجام دهیم؟

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۰۹۰۰

بالا رفتن نرخ ارز و تورم های داخل کشور، این روز ها بسیاری را به این فکر وا داشته که سرمایه گذاری بر روی دلار می تواند برای حفظ ارزش دارایی های ریالی آن ها مناسب باشد. از طرفی برخی دیگر نیز علاقه مند هستند در بازار دلار سرمایه گذاری طولانی مدتی داشته باشند. برای سرمایه گذاری در بازار دلار مسیر های بسیاری را می توان طی کرد که یکی از روش های ساده و آسان آن خرید ووچر پرفکت مانی است.

پرفکت مانی، ووچر و مزایای آن نسبت به رقبایش

پرفکت مانی نام یک بانک اینترنتی بین المللی است که در سطح جهانی فعالیت دارید. این بانک مانند بانک هایی همچون پی پال، مسترکارت و ویزاکارت عمل می کند، با این تفاوت که بر خلاف بانک های اشاره شده پرفکت مانی کشور ایران را تحریم نکرده و خدمات خود را به مردم ما ارائه می دهد.

یکی از خدمات جذاب و پر استفاده این بانک عرضه کارت های اعتباری به نام ووچر الکترونیکی است. ووچر پرفکت مانی را می توان مانند گیفت کارت در نظر گرفت که قابلیت های متعددی دارند. کاربرد اصلی ووچر ها خرید از فروشگاه های اینترنتی بین المللی و یا انتقال وجه است. موضوعی که این ووچر ها را از گیفت کارت ها متمایز می کند، امکان تولید آن توسط کاربران بانک است و مبلغ آن می تواند به صورت سفارشی سازی شده باشد.

چگونه سرمایه گذاری آسان و طولانی مدت انجام دهیم؟

تمامی این قابلیت ها باعث شده تا ووچر پرفکت مانی در کشور ما محبوبیت خاصی پیدا کند. کاربران ایرانی با استفاده از صرافی های معتبر داخل کشور مثل صرافی سیف اکسچنج 24، میتوانند اقدام به خرید و یا فروش ووچر های پرفکت مانی کنند. این ووچر ها را می توان برای خرید از فروشگاه های خارج از کشور استفاده کرد و یا آن ها را برای راه اندازی کسب و کاری بین المللی با درآمد دلاری مورد استفاده قرار داد.

اما یکی از کاربرد های جالبی که کاربران ایرانی برای ووچر های پرفکت مانی یافته اند، استفاده از آن برای سرمایه گذاری ساده و طولانی مدت در بازار دلار است.

ووچر پرفکت مانی، روشی برای سرمایه گذاری

این روز ها پیشنهاد های زیادی را درباره روش های مناسب سرمایه گذاری مالی می شنویم. از خرید طلا گرفته تا خرید زمین، ماشین، سرمایه گذاری در بورس و روش های دیگر. با وجود تمامی این مسیر ها، سرمایه گذاری در بازار دلار، یکی از روش های محبوب در بین افراد تازه کار و حرفه ای در زمینه سرمایه گذاری است. بالا رفتن قیمت دلار، سرمایه گذاری بر روی این ارز را به روشی مناسب برای افرادی تبدیل کرده است که تلاش می کنند ارزش اموال مالی خود را حفظ کنند.

چگونه سرمایه گذاری آسان و طولانی مدت انجام دهیم؟

هرکس که در بازار ارز فعالیت دارد، به خوبی می داند که خرید و فروش دلار می تواند دردسر های بسیاری داشته باشد. این نوع اقدامات میتواند مشکلات متعددی به خصوص در زمان نقد کردن دلار های خریداری شده به همراه داشته باشد. اما آیا روش های ساده تر و بی دردسر تری برای سرمایه گذاری بر روی دلار وجود دارد؟ روشی که هم افراد حرفه ای و هم افراد تازه کار بتوانند از آن استفاده کنند؟

همانطور که گفته شد، ووچر پرفکت مانی یکی از روش هایی است که برخی افراد برای سرمایه گذاری در بازار دلار از آن استفاده کرده اند. این روش می تواند بسیار سریع و بی دردسر باشد و برای سرمایه گذاری های کوتاه مدت و بلند مدت مناسب است.

چگونه با ووچر پرفکت مانی سرمایه گذاری کنیم؟

یکی از خدماتی که در صرافی های آنلاین در سطح کشور ارائه می شود، خرید و فروش ووچر پرفکت مانی است. اگر قصد سرمایه گذاری در بازار دلار را دارید و نمی خواهید حتی از خانه خود خارج شوید، می توانید برای خرید ووچر پرفکت مانی اقدام کنید. ووچر های پرفکت مانی را میتوانید با مبالغ سفارشی سازی شده دلخواه خریداری کنید. ووچر ها هیچ نوع تاریخ انقضایی ندارد، پس این امکان وجود دارد که تا هر زمانی که خواستید آن را نزد خود نگه دارید. با این اقدام اموال ریالی که در اختیار دارید را به دلار تبدیل کرده و ارزش آن را حفظ خواهید کرد. در زمان نیاز نیز این قابلیت وجود دارد تا از طریق صرافی های آنلاین مثل صرافی سیف اکسچنج 24 به نقد کردن ووچر خود بپردازید.

نکته جالب اینکه برای خرید و فروش ووچر های پرفکت مانی نیاز به ثبت نام در بانک پرفکت مانی ندارید. هر چند ثبت نام در این بانک رایگان بوده و مزایای خاص خود را دارد. پس از خرید ووچر از یک صرافی، اطلاعات این ووچر به عنوان تعدادی کد برای شما ارسال می شود. این کد هم برای خرید از درگاه های اینترنتی بین المللی قابل استفاده است، هم برای نقد کردن در صرافی های داخل کشور.

چگونه سرمایه گذاری آسان و طولانی مدت انجام دهیم؟

نکته مهم دیگری که باید به خاطر داشته باشید، امکان خرید و فروش ووچر پرفکت مانی بدون نیاز به ثبت نام با مدارک و احراز هویت است. اما از آنجایی که خرید و فروش دلار یک اقدام مالی است، بدون ثبت نام و احراز هویت، محدودیت هایی برایتان وجود خواهد داشت. به طور مثال در صرافی سیف اکسچنج 24  اگر اقدام به احراز هویت نکرده باشید، به صورت روزانه می توانید فقط به مبلغ 100 هزار تومان ووچر خریداری کنید. همچنین محدودیتی 500 هراز تومانی برای فروش ووچر ها برایتان وجود خواهد داشت.

صرافی انلاین ووچر سیف اکسچنج 24

همانطور که توصیف شد، از طریق صرافی سیف اکسچنج 24 می توانید برای خرید ووچر پرفکت مانی بدون ثبت نام اقدام کنید. اما اگر قصد خرید و فروش ووچر برای سرمایه گذاری آسان در بازار دلار را دارید، پیشنهاد می کنیم که در این صرافی ثبت نام کرده و برای ارسال مدارک احراز هویت خود اقدام کنید. با این اقدام محدودیت های خرید ووچر پرفکت مانی برداشته می شود و می توانید از خدمات این صرافی نهایت بهره را ببرید.

یکی از خدمات متمرکز و قوی صرافی سیف اکسچنج 24 فروش ووچر های پرفکت مانی در سریع ترین زمان ممکن، با کارمزد مناسب و به قیمت روز دلار است. اگر قصد تبدیل سرمایه ریالی خود به دلار را دارید، برای خرید ووچر به مبلغ مورد نظر خود اقدام کنید و این ووچر را نزد خود نگه دارید. البته همانطور که اشاره شد می توانید به طور رایگان در بانک پرفکت مانی نیز ثبت نام کنید. با ثبت نام در این بانک می توانید ووچر خریداری شده را به حساب بانکی خود واریز کرده و از این طریق سرمایه گذاری کنید.

برای فروش ووچر های پرفکت مانی نیز می توانید از خدمات نقد کردن فوری این صرافی بهره مند شوید. پس اگر برای سرمایه گذاری بر روی دلار، ووچر خریداری کرده اید با مراجعه به بخش فروش ووچر پرفکت مانی در صرافی سیف اکسچنج 24، در کمتر از نیم ساعت دلار خریداری شده خود را به ریال تبدیل کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز