خبرگزاری کار ایران

بهترین راه خرید پرفکت مانی در ایران با قیمت ارزان

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۰۴۴۶

در این مقاله قصد داریم به بررسی بهترین راه های خرید پرفکت مانی و به نحوه خرید فوری تتر بپردازیم. همچنین در ادامه با معرفی ویژگی های یک صرافی آنلاین ارز دیجیتال استاندارد، شما را در انتخاب بهترین صرافی یاری دهیم. پس با ارزکت همراه ما باشید.

درگاه پرفکت مانی یک کمپانی معتبر و دارای سابقه در زمینه تبادلات مالی آنلاین و همچنین پرداخت های خارجی است. برای اینکه شما از وبسایت های خارجی خرید های آنلاین داشته باشید، بایستی خرید های خورد را با ارز هایی مانند یورو یا دلار انجام دهید. در چنین مواردی بهره بردن از امکانات این شرکت و خرید پرفکت مانی توصیه می‌شود.

شارژ حساب و خرید پرفکت مانی از طریق روش های گوناگونی صورت می‌گیرد. یکی از این روش ها خرید ووچر برای پرفکت مانی است.

قابلیت ووچر در خرید پرفکت مانی، در حقیقت چیزی مانند یک کارت شارژ عمل می‌کند. از طریق آن برای خرید پرفکت مانی قادر هستید تا حساب کاربری خود را شارژ کنید. ووچر از تعدادی کد هایی تشکیل شده است که به وسیله آن ها می‌توانید حساب کاربری خود را شارژ کنید.

نکته مهم در استفاده از ووچر برای خرید پرفکت مانی و شارژ کردن حساب خود این است که به صورت اتوماتیک و همچنین آنی صورت می‌گیرد. این اقدام مدت زمان زیادی از شما نخواهد گرفت. با توجه به این که ووچر مزایایی را به همراه خواهد داشت اما به شما توصیه می‌کنیم که حتما از این ویژگی برای شارژ کردن حساب پرفکت مانی خود استفاده کنید.

ووچر برای خرید پرفکت مانی در واقع با عنوان یک کارت هدیه یا یک کارت شارژ معرفی می‌شود. شما با داشتن این کارت هدیه در صورت نیاز نداشتن به آن، این کارت را به فرد دیگری اهدا کنید یا بفروشید.

بهترین راه برای نقد کردن دارایی ها و خرید پرفکت مانی، مراجعه به وبسایت های ارائه دهنده این خدمات هستند. به طور مثال اگر شما حساب پرفکت مانی خود را شارژ نموده و بعد منصرف شده اید، و یا فروشی را انجام داده اید و حالا قصد این را دارید که دارایی های خود را به ارز ملی کشورمان تبدیل کنید، می‌توانید با مراجعه و ثبت نام در یکی از درگاه های ارائه دهنده خدمات پرداختی اقدام به نقد کردن دارایی خود کنید.

خرید فوری تتر

بهترین راه خرید پرفکت مانی در ایران با قیمت ارزان

بدون شک تا به امروز حداقل یک بار نام تتر به گوشتان خورده است. آیا می دانید که بعضی از این رمزارز ها همواره قیمتی پایداری دارند؟ رمزارز تتر یکی از استیبل کوین هایی محسوب می شود که در مقابل نوسانات بازار ارزش ثابتی را دارد.

سرمایه گذاران با خرید این ارز دیجیتال اهداف مختلفی را دنبال می کنند. یکی از این مهم ترین اهداف ارز دیجیتال تتر، ذخیره سود در معاملات می باشد. البته با توجه به اینکه برای خرید فوری تتر، ارزش این استیبل کوین ثابت است، ولی قیمت دلار به تومان همواره در حال نوسان و تغییر است.

خرید فوری تتر برای دو نوع از معامله گران کاربرد اساسی دارد:

  • به منظور در امان ماندن از نوسانات شدید دنیای رمزارز ها
  • خرید فوری تتر برای انتقال آسان پول به صرافی ها مختلف و همچنین کیف پول های دلاری

فرض کنید که در کیف پول دیجیتال خود 1 واحد بیت کوین به ارزش 10000 دلار در اختیار دارید. مدتی بعد ارزش این بیت کوین به 15000 دلار افزایش می یابد. در آن مرحله بیت کوین های خود را با خرید فوری تتر، به رمزارز تتر تبدیل می کنید. پس از مدتی ارزش بیت کوین به 8000 دلار سقوط می کند. حال با اینکه ارزش بیت کوین سقوط چشمگیری داشته اما ارزش دارایی های شما علاوه بر سود، حفظ نیز می شود.

در اینگونه شرایط شما می توانید با فروش تتر های خود آن ها را دوباره به بیت کوین تبدیل کنید تا در صورت رشد دوباره بیت کوین سود بالایی داشته باشید. شما می توانید برای خرید فوری تتر و رمزارز های مختلف دیگر به وبسایت ارزکت (https://arzket.com) مراجعه کنید.

صرافی آنلاین

بهترین راه خرید پرفکت مانی در ایران با قیمت ارزان

در دنیای رمزارز ها یک صرافی آنلاین را می توان همان صرافی ارز دیجیتال دانست. بستری به صورت آنلاین که از طریق آن ارزهای دیجیتالی گوناگونی مانند اتریوم، بیت کوین، بایننس و ... را خریداری نمایید. در حقیقت صرافی آنلاین پلتفرمی است که به عنوان یک پل ارتباطی بین خرید و فروش ارز های دیجیتال عمل می کند. شما در صرافی آنلاین قادر هستید تا به صورت جفت ارز به مبادله و معامله بپردازید.

بیشتر صرافی آنلاین که دارای اعتبار هستند، و در حوزه ارز های دیجیتال فعالیت می کنند خارجی هستند. به همین دلیل به دلیل تحریم های بین المللی، ایرانیان قادر نیستند تا در بیشتر این نوع از صرافی آنلاین فعالیت داشته باشند. به همین دلیل است که صرافی آنلاین مختلف ایرانی به عنوان واسطه به وجود آمده اند تا امکان خرید و فروش برای ایرانیان را فراهم کنند.

در حالت کلی دو نوع صرافی آنلاین وجود دارد:

  • به صورت واسطه میان خریدار و فروشنده: در این حالت صرافی به عنوان یک واسطه بین طرفین معامله عمل می کند و در ازای تراکنش ها مبلغی را به عنوان کارمزد دریافت می کند. میزان کارمزد این پلتفرم ها بسته به نوع خدماتی است که ارائه می دهند.
  • به صورت طرف دوم معامله: در نوع صرافی آنلاین دیگر واسطه ای برای خرید و فروش وجود نداشته و شما مستقیما با صرافی معامله خواهید کرد.

جدا از قابلیت ها و خدمات ارائه شده توسط صرافی ها، به خارجی یا داخلی بودن آنان نیز بستگی دارد و متفاوت هستند. ولی مجموعا معیارهایی را برای انتخاب صرافی مورد نظر خود داشته باشید. این معیار ها عبارتند از:

  • میزان کارمزد دریافتی: معمولا افرادی که در این حوزه فعالیت می کنند با توجه به خدمات که یک صرافی ارائه می دهد انتخاب می کنند که کارمزد نیز یکی از مهم ترین فاکتور های انتخاب محسوب می شود.
  • اعتبار و امنیت: کاربران با انتخاب یک بستر ایمن به راحتی می توانند به معاملات خود بپردازند.
  • تنوع ارزهای دیجیتال در آن: قبل از انتخاب یک صرافی آنلاین بهتر است لیست دارایی های ارائه شده آن را نیز بررسی کرد.
  • قیمت: دقت داشته باشید تا اختلاف قیمتی زیادی بین قیمت خرید و فروش وجود نداشته باشد.

 

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز