خبرگزاری کار ایران

بایدها و نبایدهای هدیه دادن عطر و نحوه انتخاب آن

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۸۳۲۷

احتمالا این عقیده که آنچه برای خود می‌پسندید، برای دیگران نیز بپسندید را شنیده‌اید. زمانی که قصد دارید به کسی هدیه دهید بهتر است چیزی را به عنوان هدیه انتخاب کنید که ارزش طرف مقابل را برای خودتان به خوبی نشان دهید. عطرها از آن دسته هدایایی هستند که هرکسی به آن علاقه دارد. یک عطر خوب امضای شخصی شما خواهد شد و می‌توانید برای سال‌ها از آن استفاده کنید. در خرید عطر هم نکاتی وجود دارد که باید به آن‌ها توجه کنید تا عطری متناسب با شخصیت و روحیات فرد مقابل تهیه کنید.

پیوندی غیر از عطر پیدا کنید

احساسات پشت رایحه‌ها شخصی پنهان هستند. این یک انتخاب نسبتاً ذهنی باقی می‌ماند. با توجه به ماهیت ذاتا شخصی عطر، پیشنهاد می‌کنیم عطری را انتخاب کنید که یادآوری شخص یا مکان خاصی برای فرد باشد. "به عنوان مثال، یک عطر می‌تواند یک مکان ملاقات، یک زمان از روز، یک ماده مورد علاقه یا یک لحظه از زندگی را تداعی کند." احساسات افراد به عطرها پیوند می‌خورد. اگر متوجه شدید طرف مقابل از رایحه‌ای احساس خوبی دریافت کرده است، آن را در ذهن خود نگه دارید. حس به عطرها بسیار عمیق و قوی هستند. می‌توانید با بو کردن یک عطر لحظه بودن در کنار کسی را به خاطر بیاورید یا دوباره خودتان را در کنار کسی که دوست داشتید تصور کنید. اگر هدف شما بازیابی بعضی خاطرات است عطر و ادکلن از بهترین هدیه‌هایی هستند که می‌توانید در لیست خرید خود قرار دهید. بنابراین با بررسی قیمت عطر و ادکلن در فروشگاه‌های اینترنتی بهترین انتخاب را در این زمینه رقم بزنید.

یک هدیه عالی برای تولد

تولد یک رویداد مهم در هر سال است. سوپرایز کردن بسیار هیجان انگیز است و استفاده از لوازم سوپرایز و خرید تم تولد و هدیه تولد شبیه به آماده شدن برای جشن استرس‌ها و دغدغه‌های خاص خود را دارد. اگه درگیر جشن هستید و نمی‌دانید چه هدیه‌ای برای فرد مورد نظر بهتر است عطر و ادکلن بهترین گزینه برای شما است. این هدیه زمانی که با دقت خریده شود هیجان انگیزتر می‌شود. عطرها با بویی آشنا برای هرکسی هیجان انگیز هستند. آنها می‌توانند یاد آور روزهای هیجان انگیز مدرسه باشند و یا عطر باران در سفری خاص را برایتان تداعی کنند. با دقت به خاطرات مشترک خود فکر کنید و ببینید چه چیز او را تحت تاثیر قرار می‌داد. به دنبال رایحه‌ای مشابه باشید. اگر مدت کمی است که او را می‌شناسید بهتر است تا به عطرهایی که استفاده می‌کند توجه کنید.

یک عطر جدید را انتخاب کنید

بایدها و نبایدهای هدیه دادن عطر و نحوه انتخاب آن

در حالی که هیچ «شرط مطمئنی» برای انتخاب عطری که استفاده کننده آن را دوست دارد وجود ندارد، گفته می‌شود عطرهای «تازه» عموماً جذاب‌ترین هستند. طراوت، ایمن‌ترین جهت بویایی است، زیرا مخل نیست و اغلب با تمیزی مرتبط است. چگونه یک رایحه "تمیز" را مشخص کنیم؟ شما پیوندی به خانواده عطر خاصی پیدا نخواهید کرد، بنابراین به غریزه خود اعتماد کنید. اگر علف های تازه بریده شده، لباس های شسته شده تمیز، باران یا صبح‌های مه آلود به ذهنتان خطور می‌کند، به احتمال زیاد این همان هدیه شگفت انگیزی است که هرکسی عاشق حس و حال آن خواهد شد.

به دنبال یک تجسم جدید باشید

ممکن است یک راه حل ساده وجود داشته باشد. به جای پیشنهاد یک عطر جدید، توصیه می‌کنم دریابید که کدام عطر بیش از هر چیز محبوب است، و یک محصول بدن متناسب با آن را هدیه بخرید. لوسیون یا کرم بدن، ژل دوش یا روغن حمام یا صابون. اگر نمی‌خواهید هزینه بسیار زیادی بابت یک پرفیوم بپردازید از ادوپرفیوم به همراه مشتقات همان رایحه استفاده کنید.چند هدیه داخل باکس هیجان انگیزتر از یک هدیه است.

به یاد داشته باشید سلیقه خود را دخیل نکنید

اگرچه ممکن است نادیده گرفتن غرایز خود غیر منطقی به نظر برسد، مخصوصاً وقتی صحبت از چیزی اساسی مانند رایحه باشد. مهم است که به یاد داشته باشید که انتخاب یک عطر برای یک دوست در مورد ترجیحات شخصی شما نیست. هرگز نباید عطری را که فکر می‌کنید برای شما مناسب است به فردی دیگر هدیه دهید. راز افرادی که هدایای خوب می‌دهند این است که به جای خود، به گیرنده فکر می‌کنند. «این در مورد انتخاب یک عطر «خوب» نیست. این در مورد انتخاب تمام هدایایی است که دریافت کننده از گرفتن آن احساس رضایت و شادی زیادی خواهد داشت." بنابراین تمایلات بویایی خود را کنار بگذارید و ذهن (و همچنین بینی) خود را باز نگه دارید.

روی ویژگی های شخصیتی تمرکز کنید

اینکه ما عطرهایی می‌زنیم که روحیه ما را منعکس می‌کند، عقیده‌ای اشتباه نیست. هنگام انتخاب رایحه، نت‌های واقعی یک عطر را نادیده بگیرید و به جای آن بر ویژگی‌های شخصیتی عطر تمرکز کنید. این یعنی عطرهای می‌توانند شما را جور دیگری نشان دهند و وجهه‌ای متفاوت از شما ارائه دهند. اگر یک جلسه کاری یا مصاحبه مهمی دارید عطری بزنید که شما را کاریزماتیک و دقیق نشان دهد. عطرهای شیرین چندان برای چنین جلسه‌ای مناسب نیستند. شما نیاز به رایحه ای متفاوت از مرکبات دارید که عطری نافذ و متفاوت ایجاد کند. نت‌های تند و تلخ که رایحه ای ملایم و رمزآلود را ایجاد می‌کنند بهترین انتخاب برای چنین شرایطی است. تعجب خواهید کرد که چقدر می توانید به رایحه مناسب نزدیک شوید اگر در توصیف خود از شخص مورد نظر و آنچه از او انتظار دارید به درستی عمل کرده باشید.

رایحه‌ای جدید معرفی کنید

بایدها و نبایدهای هدیه دادن عطر و نحوه انتخاب آن

همه ما در مورد رایحه‌های مورد علاقه خود را به درستی می‌شناسیم و گاهی اوغات خروج از این دایره امن و امتحان کردن چیزی جدید برایمان سخت است. یک هدیه متفاوت با رایحه‌ای جدید می‌تواند چالش خوبی باشد. در مورد عطرها «رایحه بد» وجود ندارد، فقط «رایحه‌های متفاوت» وجود دارد. "گاهی اوقات به کسی این فرصت را می‌دهید که عطری اصلی را کشف کند که فکر نمی‌کرد برای خودش مناسب باشد." سفرهای بویایی واقعاً شخصی هستند، اما، گاهی اوقات بهترین هدایای عطری آنهایی هستند که نمی‌خرید. شاید اینطور فکر می‌کنید که آن رایحه مناسب شخصیت و جایگاه شما نیست اما اگر شیطنت آمیز است آن را امتحان کنید و این احتمال را در نظر داشته باشید که می‌توانید یک امضای شخصی جدید داشته باشید.

برای کسانی که سخت گیر و سخت پسند هستند این هدیه بسیار خوشایند است. آنها احتمالا به سختی بتوانند یک انتخاب از میان هزاران رایحه داشته باشند بنابراین شما می‌توانید با انتخابی هوشمندانه با توجه به شخصیت فرد به او کمک کنید.

نویسنده: سارااقبالی

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز