خبرگزاری کار ایران

تعمیر لباسشویی در اصفهان _ اصفهان تکنیک

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۷۲۵۱

بیشتر مادران ما حداقل یکبار نیاز به خدمات تعمیر لباسشویی در اصفهان برای لباسشویی خود داشته اند. ماشین لباسشویی وسیله ای است که بدون آن تصور زندگی روزمره ی ما دشوار است. با این حال، مانند هر وسیله خانگی، ممکن است خرابی هایی نیز در این ماشین وجود داشته باشد که تاثیر قابل توجهی بر کیفیت و عملکرد آن بگذارد.

یکی از موقعیت هایی که می تواند باعث نگرانی ما شود، زمانی است که ماشین لباسشویی ما از کار بیفتد. برای این مواقع نگران نباشید؛ زیرا می توانید با مراکز تعمیر لباسشویی در اصفهان تماس گرفته و درخواست کمک نمایید. در ادامه مقاله به چند نقص احتمالی برای لباسشویی می پردازیم و دلایل آن را ذکر می کنیم.

درخواست نیروی تعمیر لباسشویی در اصفهان برای زمانی که ماشین لباسشویی می پرد

هر ماشین لباسشویی مجهز به برنامه چرخش است که یکی از مراحل پایانی فرآیند شستشوی لباس است که هدف آن از بین بردن رطوبت بیشتر از لباس های شماست. ماشین لباسشویی در چرخه چرخش می لرزد و صدای بلندتری تولید می کند، اما این کاملا طبیعی است و جای نگرانی نیست. این مشکل تنها زمانی ایجاد می شود که دستگاه در حین کار حرکت کند یا بپرد و صداهایی غیر مشخص تر از حالت عملکرد عادی ایجاد کند. دلایل صدای زیاد در حین چرخش به صورت زیر است:

  • توزیع نابرابر لباس های شسته شده در درام،
  • خرابی کمک فنر
  • لیز خوردن یا آسیب دیدن فنر از سیستم تعلیق درام
  • بلبرینگ درام ماشین لباسشویی آسیب دیده،
  • تراز نادرست ماشین لباسشویی

برای همه موارد بالا با نیروی متخصص تعمیر لباسشویی در اصفهان تماس بگیرید و تنهایی دست به تعمیر آن نزنید؛ زیرا نه تنها مهارت بالایی می خواهد بلکه ریسک زیادی نیز دارد.

راه حل های از بین بردن بوی نامطبوع ماشین لباسشویی

آیا متوجه بوی نامطبوع ماشین لباسشویی شده اید و نمی دانید از کجا آمده است؟ آیا نمی دانید چگونه آنها را حذف کنید؟ سپس این مواد فقط برای شماست.

مانند هر وسیله دیگری، ماشین لباسشویی باید به درستی مراقبت شود، در غیر این صورت ما را غافلگیر خواهد کرد. مراقبت اساسی ماشین لباسشویی تمیز نگه داشتن آن است. بقایای مواد شوینده یا لباس های فراموش شده باعث رشد قارچ ها و کپک ها می شود و منشا بوی نامطبوع است که برای بینی و چشم خوشایند نیست. در صورتی که با وجود مراقبت های ویژه باز بو از لباسشویی شما بیاید باید از نیروهای متخصص تعمیر لباسشویی در اصفهان برای از بین بردن آهک و گردوغبار داخلی لباسشویی استفاده کنید.

تعمیر لباسشویی در اصفهان _ اصفهان تکنیک

توصیه های متخصص های تعمیر لباسشویی در اصفهان برای زمانی که ماشین لباسشویی نمی چرخد

اگر لباس های شما شسته شده پس از خارج شدن از درام سنگین و مرطوب باشد یا ماشین لباسشویی حین کار نچرخد، مشکل از از درام لباسشویی شماست. برای تعمیر لباسشویی در اصفهان توسط خودتان باید آشنایی کاملی از علت مشکل داشته باشید. شایع ترین علل این نوع مشکل به صورت زیر است:

آسیب به پمپ تخلیه

خرابی در سیستم پمپ تخلیه اغلب باعث می شود ماشین لباسشویی نچرخد. همه به این دلیل است که دستگاه های مدرن مجهز به قفل چرخش درام اتوماتیک هستند که در صورت وجود مقدار زیادی آب در داخل ماشین لباسشویی فعال می شود. مشکلاتی از این دست است، ممکن است ناشی از گرفتگی فیلتر پمپ تخلیه یا آسیب یکی از اجزای سیستم هیدرواستاتیک باشد. برای رفع این مشکل اگر مهارت کافی دارید، باید ابتدا با کمک مولتی متر میزان ولتاژ لباسشویی را بسنجید و سپس به بررسی تک تک اجزا بپردازید. در نهایت به تعویض قطعه معیوب یا تعمیر لباسشویی در اصفهان بپردازید. اگر مهارت بالایی ندارید از نیروهای ماهر تعمیر لباسشویی در اصفهان درخواست کمک کنید.

اضافه بار درام

اگر لباس های خیس در درام بیش از حد وزن داشته باشند، ماشین های لباسشویی مجهز به عملکرد تعادل خودکار ممکن است مرحله چرخش را رد کنند. چرخش با سرعت بالا با وزن بالا می تواند باعث آسیب دائمی موتور شود. اگر ماشین لباسشویی آب بریزد اما نچرخد یا در نیمه چرخه شستشو شروع به علامت دادن خطا کند، ممکن است درام بیش از حد بار دارد. برای رفع این نقص کافیست از تعداد لباس ها کم کنید.

تسمه ماشین لباسشویی آسیب دیده است

وظیفه اصلی تسمه محرک انتقال چرخش از موتور به قرقره است که به نوبه خود وظیفه چرخش درام را بر عهده دارد. در صورت شکستن یا افتادن از چرخ، درام ماشین لباسشویی به هیچ وجه نمی چرخد. علت این نقص می تواند مرتبط با کشش بیش از حد تسمه باشد. اگر خیلی شل باشد، ماشین لباسشویی در طول چرخه چرخش به اندازه کافی سریع نمی چرخد. برای برطرف کردن این مشکل لباسشویی را خاموش کرده و تسمه داخلی لباسشویی را محکم تر ببندید. در صورتی که تسمه قادر به کار نباشد باید به فکر تعمیر لباسشویی در اصفهان باشید.

تعمیر لباسشویی در اصفهان _ اصفهان تکنیک

درام مسدود شده

هنگامی که ماشین لباسشویی شما بد می چرخد، ممکن است درام مسدود شده دلیل مشکل باشد. اقلام کوچک مانند سنجاق سر، میخ های فشاری یا دکمه ها ممکن است در حین شستشو از سوراخ های درام به داخل ماشین بیفتند. به همین دلیل بهتر است قبل از گذاشتن لباس ها در ماشین لباسشویی، جیب ها را خالی کنید و زیپ ها را ببندید .

برس های موتور آسیب دیده است

در ماشین های لباسشویی نسل قدیم، مشکلات مربوط به چرخش ممکن است نتیجه آسیب برس های موتور باشد که وظیفه موقعیت و سرعت چرخش درام را بر عهده دارند. متاسفانه با گذشت زمان این نوع عناصر فرسوده می شوند. برای تشخیص نقص و تعمیر لباسشویی در اصفهان، کافی است پس از تخلیه ماشین لباسشویی، درام را بچرخانید . اگر به خودی خود متوقف نمی شود و برای مدت طولانی به چرخش ادامه می دهد، ممکن است برس ها نیاز به تعویض داشته باشند. برای تعویض برس ها و تعمیر لباسشویی در اصفهان نباید خودسرانه عمل نمایید.

خازن راه اندازی سوخته است

خرابی خازن اغلب باعث می شود که درام ماشین لباسشویی اصلا نچرخد . آسیب به چنین جزء ممکن است هنگام تغییر ولتاژ برق رخ دهد، برای مثال، در نتیجه افزایش ناگهانی برق خازن می سوزد. تعویض این قطعه و تعمیر لباسشویی در اصفهان باید از تجهیزات عایق استفاده نمایید تا شما را برق نگیرد.

گرفتگی شیلنگ تخلیه

زمانی که شلنگ تخلیه گرفتگی یا پیچ خوردگی دارد، ماشین لباسشویی نه تنها نمی چرخد، بلکه آب را هم تخلیه نمی کند. هنگامی که لوله مسدود می شود، دستگاه نمی تواند آب جمع شده در مرحله شستشو را تخلیه کند . در نتیجه، در میانه چرخه، ماشین لباسشویی به احتمال زیاد یک پیغام خطا نشان می دهد. برای رفع این مشکل نیاز به نیروی ماهر تعمیر لباسشویی در اصفهان ندارید. تنها کافیست که گرفتگی شیلنگ تخلیه را برطرف نمایید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز