خبرگزاری کار ایران

برای استخدام پرستار سالمند و کودک و بیمار به کجا مراجعه کنیم؟

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۶۶۲۰

مجموعه پرستار تهران با ارائه انواع خدمات پرستاری از سالمند، بیمار و کودک مرکزی است متشکل از پرستاران منظم و آموزش دیده که در تلاش اند تا متناسب با شرایط خانواده ها و نیازشان، پرستاری آموزش دیده را به منزل اعزام کند تا از نگرانی خانواده ها بکاهد و آسایش بیماران، سالمندان و کودکان را فراهم آورد و از دشواری های آن ها و خانواده شان بکاهد.

این موسسه که دارای مجوز از وزارت بهداشت و نظام پرستاری می باشد، خدمات خود را طبق درخواست مشتریان خود به شکل های 24 ساعته، پرستار روزانه، پرستار شبانه و پرستار ساعتی (نیمه وقت) ارائه می نماید.

پرستار سالمند جهت مراقبت از سالمند در منزل

سالمندان که عضو عزیز خانواده ما هستند، در این سنین نیاز به مراقبت و توجه بیشتری دارند، برخی از این عزیزان در این دوران به بیماری های جسمی و ناتوانایی هایی دچار می شوند که انجام امور روزمره توسط خودشان به امری غیر ممکن تبدیل می شوند، درزمان هایی نیز به مراقبت های تخصصی احتیاج دارند.

در مواردی نیز سالمند خود توانایی انجام کارهای شخصی اش را دارد، اما بنا بر دلایلی همانند از دنیا رفتن یکی از زوجین تنها می شود و نیاز به همدم و همصحبت دارد.

در صورتی که سالمند نیاز به مراقبت تخصصی دارد که افراد عادی دارای مهارت کافی در آن حوزه نیستند و یا اینکه اعضای خانواده به علت مشغله فراوان، امکان حضور مداوم در کنار سالمند را ندارند، می توان از مراکز ارائه کننده خدمات پرستاری کمک گرفت، پرستار یا مراقب سالمند مرکز پرستار تهران به بهترین شکل به مراقبت همه جانبه از سالمند می پردازد.

استخدام پرستار سالمند به طور شخصی چه معایبی دارد؟

گاهی اوقات افراد با آگهی دادن و یا از طریق روابط آشنایان خود دست به استخدام پرستار سالمند می زنند که معایب زیر قابل تذکر می باشند:

  • عدم وجود جایگزین در صورت عدم حضور پرستار
  • عدم نظارت بر کار
  • اطلاع نداشتن از بیماری های سالمندان و دانش کافی جهت مراقبت تخصصی از سالمند
  • نداشتن اطلاع از پیشینه و سابقه پرستار سالمند
  • احتمال ترک کار توسط پرستار
  • عدم اطلاعات کافی پرستار نسبت به وظایف خود
  • عدم وجود تعهد کاری

استخدام پرستار سالمند از مرکز خدمات پرستاری پرستار تهران

  1. پرستاران مجرب، با سابقه و معتمد
  2. پرستارانی که تحت آموزش لازم قرار گرفته اند و درباره بیماری های سالمندان و شیوه های مراقبتی آن ها کاملا آگاه می باشند.
  3. پشتیبانی 24 ساعته توسط کارشناسان مرکز
  4. نظارت بر روند کار توسط پرستار تهران
  5. امکان جایگزینی پرستار در صورت عدم رضایت مشتریان
  6. مشخص بودن مدارک تحصیلی پرستار
  7. ارائه مدارک تکمیلی پرستار (سفته، عدم اعتیاد و سو پیشینه و...)
  8. قیمت های مطابق نرخ مصوب

در صورتی که ساکن هر یک از مناطق 22 گانه تهران و یا کرج هستید برای برخورداری از مزیت های فوق تنها کافی است با شماره تلفن 02188854278 تماس بگیرید تا پرستاری مطابق خواسته های شما به منزلتان اعزام شود.

پرستار کودک و نوزاد جهت نگهداری از کودک در منزل

کودکی دوران حساسی است که هویت و شخصیت کودک در این زمان آغاز به شکل گیری می کند و آن ها در این زمان نیازهای احساسی و عاطفی فراوانی دارند، با این وجود، مشغله فراوان خانواده ها امروزه ممکن است باعث شود تا نتوانند به اندازه کافی برای فرزندان خود وقت بگذارند، به آن ها عشق بدهند و امور لازم را به آن ها آموزش دهند.

در عین حال بسیاری از خانواده ها ترجیح می دهند تا کودکشان در محیط امن منزل توسط پرستاری ماهر و مهربان به طور خصوصی، نگهداری شود تا اینکه در مهدهای پر جمعیت که همیشه در آن ها احتمال ابتلا به بیماری های مسری زیاد است، بماند.

همچنین تعداد مهدهای نگهداری کننده از نوزادان کم است و احتمال اینکه این مراکز از منزل خانواده ها فاصله زیادی داشته باشد، بالا می باشد.

با استخدام پرستار بچه از مرکز پرستار تهران، می توان قراردادی حقوقی را نوشت که در آن شرح وظایف پرستار کودک به طور کامل نوشته شود، بدین گونه دیگر نگرانی بابت هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت.

برای استخدام پرستار سالمند و کودک و بیمار به کجا مراجعه کنیم؟

با استخدام پرستار بچه، می توان از مزیت هایی برخوردار شد همچون اینکه با حضور یک پرستار معتمد و دلسوز در خانه، والدین دیگر در ساعات کاری خود نگرانی نخواهند داشت، والدین می توانند اطمینان حاصل کنند که کودک به طور اصولی تربیت می شود و اوقات فراغتش با بازی های مناسب سن و آموزنده پر می شوند و...

وظایف پرستار کودک

با توجه به سن کودک وظایف مراقب کودک نیز تغییر می کند، به عنوان مثال تعویض پوشک نوزاد در شرح وظایف پرستار نوزاد قرار می گیرد و کمک به انجام تکالیف در مراقبت از کودک محصل به میان می آید با این حال وظایف باید پیش از عقد قرارداد تعیین شوند.

به طور کلی مراقب کودک به صورت همه جانبه از بچه مراقبت می کند و با او ارتباطی عاطفی به وجود می آورد و مانع از آسیب دیدن کودک در هر زمینه ای می شود.

همچنین به بهداشت فردی کودک رسیدگی می کند و در اوقات فراغت کودک با او بازی های خلاقانه انجام می دهد و برای او میان وعده های سالم فراهم می کند.

ویژگی های پرستار کودک خوب

پرستاران کودک مرکز پرستار تهران، دارای شخصیتی موجه بوده، به وظایف خود آگاهی کامل دارند و توانایی ایجاد محیطی آرام و شاد را دارا می باشند، همچنین با اصول و روانشناسی کودک و نحوه رفتار درست با آن ها کاملاً آگاه اند و با عشق به دنیای کودکانه، شغل خود را دوست دارند و به آن تنها با دید منبعی درآمد نگاه نمی کنند، مهارت ایجاد بازی ها و سرگرمی های خلاقانه را دارا می باشند و می توانند در کودک شما اعتماد بنفس و انگیزه ایجاد کنند.

استخدام پرستار کودک از پرستار تهران

همانطور که اشاره کردیم، پرستاران کودک این موسسه عاشق کودکان اند و مهارت های لازم و تخصصی را جهت نگهداری صحیح بچه دارا می باشند، در صورت تمایل شما و متناسب با خواسته شما، پرستار تهران، مراقبان کودک خود را به صورت شبانه روزی، روزانه و یا ساعتی به منزل شما اعزام می کند و به طور مداوم بر روند پرستاری نظارت مستقیم دارد.

پرستار بیمار در منزل

امکان ابتلا به بیماری برای همه افراد وجود دارد و در این زمان با مراقبت تخصصی امکان بهبود بیماری و گذر راحت تر از بیماری برای فرد به وجود می آید، برخی بیماران پس از ترخیص از بیمارستان، همچنان به بهبود کامل دست نیافته اند و باید دوران نقاهت خود را در منزل و تحت مراقبت بگذرانند.

برخی دیگر از بیماران هم با طولانی شدن روند درمان خود در بیمارستان، ترجیح می دهند که در منزل به ادامه درمان خود برسند، با این حال اعضای خانواده آن ها بدلیل عدم مهارت در مراقبت تخصصی از بیماران و یا مشغله، امکان نگهداری از بیمار را دارا نمی باشند.

برای استخدام پرستار سالمند و کودک و بیمار به کجا مراجعه کنیم؟

استخدام پرستار بیمار و همراه بیمار در بیمارستان از پرستار تهران

این موسسه دارای مجوز از وزارت بهداشت تنها با پرستاران آموزش دیده و مجرب همکاری می کند، بر تمام روند انجام کار پرستار در منزل نظارت می کند و پس از عقد قرارداد به صورت 24 ساعته از خدمات خود پشتیبانی به عمل می آورد و در تلاش است تا با ارائه با کیفیت خدمات، رضایت مشتریان و آسایش آن ها را فراهم آورد.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز