خبرگزاری کار ایران

عمل بلفاروپلاستی در سال 1402 چقدر هزینه دارد؟

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۶۲۱۵

یکی از عمل هایی که این روز ها مورد توجه بیماران قرار گرفته است، عمل بلفاروپلاستی است. توجه به این عمل به منظور زیبایی سازی صورت و جراحی پلک صورت می گیرد. با این کار پوست اضافی دور چشم برداشته می شود.

مسلما با توجه به دقتی که در این عمل وجود دارد، می توان آن را جز عمل های گران دانست. چرا که برای آن نیاز است که حتما بیمار بی هوش شود. در واقع یکی از روش هایی که برای آن در نظر گرفته می شود مستقیم زیر چشم عمل صورت می گیرد.

با این حال بیمه این عمل را زیر پوشش قرار نمی دهد. فرد تمامی هزینه ها را باید پرداخت کند. با این حال باید اشاره داشته باشیم که هزینه های مربوط به عمل پلک از فردی به فردی دیگر تفاوت هایی دارد. می توان بازده قیمتی آن را بین 15 تا 20 میلیون حتی بیشتر هم برآورد کرد. عوامل بسیاری در رابطه با هزینه تاثیر گذار است. معمولا هزینه جراحی، هزینه بیهوشی و هر نوع آزمایش دیگر تفاوت دارد. بنابراین هزینه ها به مراتب امکان دارد بیشتر شود.

همه چیز در مورد عمل بلفاروپلاستی

عمل بلفاروپلاستی یکی از بهترین روش های عمل برای افتادگی پلک است. همانطور که می دانید، امروزه زیبایی و بی نقص بودن یکی از مهم ترین مواردی است، که بسیاری از خانم ها و آقایان به آن توجه می کنند. چرا که می دانیم هرکسی با نقص هایی در دوران مادرزادی و یا مشکلات و خطرات ناگهانی همراه است.

با توجه به پیشرفتی که در حوزه پزشکی داشتیم، متخصصان توانستند مواردی را تحت عنوان عمل زیبایی به شکل درست و اصولی ارائه کنند. در واقع نکات مهمی در این زمینه وجود دارد که تنها با مهارت و دانش کافی توسط پزشک بدست می آید. با این حال علاقمندی بسیاری از جوان ها و افراد سن بالا به زیبایی و جوانی یک امر طبیعی است.

عمل بلفاروپلاستی چگونه صورت می گیرد؟

مسلما برای هرکسی اهمیت دارد که در چهره، چشم ها به خوبی دیده شود، چرا که چشم یکی از مهم ترین بخش های صورت برای زیبایی است. در واقع می گویند چشم ها بیانگر همه چیز هستند.  با چشم می توان افراد زیادی را به سمت خود جذب کرد. اهمیت عمل بلفاروپلاستی در اینجا مشخص می شود. چرا که کار آن با پوست اطراف چشم شروع می شود.  در اطراف چشم معمولا پوشت شل می شود. در واقع پوست اطراف چشم بسیار نازک است. همین امر باعث شل شدن پوشت در ناحیه دور چشم می شود و به اصطلاح به آن افتادگی پلک می گویند.

شماره تماس: 09120634472

آدرس کلینیک: سعادت آباد، چهار راه قیصر امین پور، بلوار جوریکی ، کوچه ی داوود حسینی ، بن بست یکم ، برج تشریفات شمالی ، طبقه هفتم، واحد ۲۸

افتادگی پلک معمولا در اقایون و خانم های سن بالا بسیار رواج پیدا می کند. به صورتی که حتی آن ها قادر به دیدن اطراف خود نیستند. برای اینکار می توان درمان افتادگی پلک را شروع کرد. عمل بلفاروپلاستی یکی از مهم ترین اقداماتی است که در این زمینه برای زیبایی می توان انجام داد. شرایط سنی برای این عمل وجود ندارد و معمولا افراد در سنین مختلف می توانند جراحی پلک را انجام دهند. به روش جزئی تر بلفاروپلاستی یکی از عمل هایی است که بر روی پلک بالایی و پایینی صورت می گیرد. در واقع از آن برای برداشتن چربی، پوست های اضافه، افتادگی پلک و... استفاده می شود.

عمل بلفاروپلاستی می تواند یک عمل مناسب برای  برطرف کردن چین و چروک های اطراف چشم باشد. این عمل نهایتا 2 یا 3 ساعت از وقت شما را بگیرد، همچنین نیازی به بستری شدن هم نیست. برای اینکه این عمل صورت گیرد از بی حسی موضعی استفاده می شود. در صورتی که فرد کاملا بی هوش است. عمل بلفاروپلاستی به عمل جراحی افتادگی پلک بسیار شباهت دارد در صورتی که کاملا با آن تفاوت های بسیاری دارد. این عمل می تواند بینایی فرد را بهبود بخشد.

 

اهمیت عمل بلفاروپلاستی در چیست؟

عمل بلفاروپلاستی یکی از جدیدترین و دقیق ترین عمل هایی است که توسط افراد ماهر صورت می گیرد. البته باید اشاره داشته باشیم که این عمل همیشه جنبه زیبایی ندارد. در واقع برخی اوقات چشم پزشک این عمل را به بیمار توصیه می کند. این روش درمانی که بسیار امروزه مورد توجه افراد به منظور دید بهتر و زیبایی صورت گرفته است، کمک می کند که از خطرات جدی در این حوزه جلوگیری به عمل آید. انجام این عمل نیازمند پیگیری های لازم توسط شما است.

در واقع باید نکات مهم را قبل و بعد عمل توجه کنید. همانطور که عنوان شد، این عمل زیاد وقت گیر نیست و خیلی زود بر روی بیمار تاثیر می گذارد. در واقع خیلی زود نتیجه آن دیده می شود. در برخی مواقع دیده می شود که عمل بلفاروپلاستی به صورت دومرحله ای صورت می گیرد. از جمله ویژگی و اهمیتی که استفاده از این عمل دارد این است که نیازی نیست که افراد در سنین خاص اینکار را انجام دهند.

برخی از افراد مادرزادی با بیماری افتادگی پلک به دنیا می آیند. با این حال عمل بلفاروپلاستی کمک می کند تا در سنین جوانی تا پیری به انجام این عمل بپردازند.  از نظر ماندگاری هم باید عنوان کنیم که جراحی پلک به خوبی صورت می گیرد و می تواند بین 10 یا 12 سال بر صورت باقی بماند. این عمل به منظور دید بهتر و از بین بردن اختلال های بینایی صورت می گیرد.

عمل بلفاروپلاستی در سال 1402 چقدر هزینه دارد؟

عمل بلفاروپلاستی بر روی پلک

جراحی پلک بر روی پلک بالا و پایین انجام می شود. این نمونه جراحی به منظور جوانسازی صورت می گیرد. به صورتی که می توان آن را یک نوع درمان افتادگی پلک و پوست  دانست. چرا که در این عمل جراحی پلک برداشته می شود. همچنین بی حسی موضعی در این بخش قرار داده می شود. برای عمل بلفاروپلاستی در پلک بالا باید خیلی از نکات مهم را رعایت کرد. همچنین عمل بلفاروپلاستی در پلک پایین هم انجام می شود. استفاده از این عمل به منظور از بین و اصلاح برجستگی و ناهمواری زیر چشم انجام می گیرد. در برخی از مواقع دیده می شود که در پلک پایین تنها برجستگی چربی وجود دارد.

 بنابراین با کمک برش هایی که در داخل پلک انجام می شود، می توان سطح پوست را جراحی کرد. در حراجی پلک پایین هم مانند پلک بالا به نکات بسیاری توجه می شود. به صورتی که تمامی جوانب از جمله زیبایی بررسی می شود. دقت و حوصله جراح در این بیماری بسیار بالا است. می توانید حساسیت اون را برای عمل بینایی به خوبی مشاهده کنید. در عمل بلفاروپلاستی  که در پلک بالا یا پایین و در برخی از مواقع هر دو صورت می گیرد فاصله بین چشم و ابرو رعایت می شود.

 

مراحل عمل بلفاروپلاستی چگونه است؟

این عمل یکی از مهم ترین عمل های زیبایی است. معمولا برای آن روی پلک برشی ایجاد می کنند. بعد از آن کیسه چربی و پوست اضافی برداشته می شود. سپس با کمک نخ مخصوص بخیه صورت می گیرد. در پلک پایین هم معمولا پشت پلک برش زده می شود و چربی های مربوط به آن برداشته می شود. بعد از اینکه برش صورت گیرد جراحی اتفاق می افتد. اینکار بسیار ظریف است و بخیه از نخ جذب می شود.

 بلفاروپلاستی در پلک بالا که یک عمل مهم به منظور بهبود عملکرد پلک ها صورت می گیرد، یکی از دقیق ترین عملی است که باید استحکام پوست بین ابرو و بالا مژه ها را هماهنگ تر کند. در واقع جراخ با شکاف کوچکی که در این بخش ایجاد می کند پوست به صورت طبیعی چین خورده می شود. همچنین زخم را به حداقل می رساند.  قبل از اینکه شکاف بسته شود با بخیه بافت هایی که باعث سنگینی پلک شده است را بر می دارد.

بعد از اینکه بخیه زده می شود در واقع با گذشت طول دو هفته، آن ها جذب پوست می شوند. در عمل بلفاروپلاستی در پلک پایین هم معمولا این عمل به منظور رفع افتادگی پلک صورت می گیرد. این عمل بین مژه های پایینی و بالای گونه صورت می گیرد. استفاده از این عمل می تواند تیرگی و چروک پوست و یا پف کردن صورت را از بین ببرد. عملی که برای پلک پایین صورت می گیرد کمی طول درمان بیشتری دارد.

 

عمل بلفاروپلاستی در تهران چه خدماتی را ارائه می کند؟

می دانیم که تا این بخش از مقاله بسیاری از افراد به این نوع عمل بسیار جذب شده اند. چرا که دارای موقعیت مناسبی برای هرکسی است که می تواند یک عمل بی درد سر را تجربه کند. درمان افتادگی پلک جز عمل های زیبایی است و می تواند بسیار مناسب باشد. توصیه می شود که عمل بلفاروپلاستی در تهران را توسط افرادی انجام دهید که دارای تخصص و مهارت کافی در این زمینه هستند.

در واقع افراد بسیاری هستند که با یک دوره کوتاه در جاهای مختلف ادعا دارند که می توانند این عمل را انجام دهند. در صورتی که اینکار اصلا قانونی نیست. همچنین هیچ تضمینی بابت سلامتی و خوب پیش رفتن عمل بلفاروپلاستی ندارد. بنابراین توصیه ما به تمامی افراد این است که برای خود ارزش قائل شوند و پیش جراحی متخصصی بروند که دارای مهارت کافی در این زمینه است.

عمل بلفاروپلاستی در سال 1402 چقدر هزینه دارد؟

کلینیک VIP را بهتر بشناسیم

همانطور که می دانید برای بسیای از ما اهمیت دارد که در یک محیط جدید و امروزی به عمل بلفاروپلاستی بپردازیم. این عمل با توجه به دقت بالایی که دارد باید توسط کسانی صورت گیرد که دارای مهارت کافی برای انجام آن هستند. بنابراین توصیه می شود که در یک کلینیک مجهز این کار را به سرانجام برسانید. کلینیکVIPبه صورتی طراحی شده اند که هیچ آلودگی در آن دیده نمی شود. درواقع شخص بیمار خیالش راحت است. نوع دستگاه ها و تجهیزاتی که برای همراه بیمار قرار گرفته شده است همگی مدرن و امروزی است و راحتی را به همراه می آورد.

سوالات متداول

1. چه کسانی می توانند عمل بلفاروپلاستی را انجام دهند؟

تمامی کسانی که دارای مشکل افتادی پلک هستند می توانند این عمل را انجام دهند. این عمل شرایط سنی ندارد و بنا به تجویز پزشک صورت می گیرد.

2.چه اعمالی را باید قبل از این بلفاروپلاستی انجام دهیم؟

همانطور که می دانید قبل از اینکه بخواهید این عمل را انجام دهید یک جلسه مشاور پیش متخصص عمل بلفاروپلاستی خواهید داشت. دکتر بنا به تشخیص و یا بیماری ها و نوع دارویی که مصرف می کنید شما را راهنمایی  خواهد کرد.

3. عوارض این عمل بر افرادی که حامله هستند به چه صورت است؟

کسانی که حامله هستند هم می توانند این عمل را تجربه کنند. اما به دلیل بی هوشی که صورت می گیرد، بهتر است که این عمل را به بعد از زایمان موکول کنند.

4. معمولا دکتر چه دارو هایی را تجویز می کند؟

برای اینکه درد کمتری داشته باشید، معمولا پزشک دارو های مسکن را تجویز می کند. توصیه می شود که حتما آن ها را برای تسکین درد مصرف کنید.

 5. آیا این عمل حساسیت خاصی را برای فرد به همراه می آورد؟

گفته می شود که بعد از عمل برای برخی از افراد حساسیتی در بخش چشم به وجود می آورد که ممکن است در برابر نور حساس باشد، بنابراین توصیه می شود از عینک استفاده کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز