خبرگزاری کار ایران

راحت ترین کشور برای مهاجرت ایرانی ها

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۵۴۴۵

آیا شما با کشورهایی که شرایط راحت و آسانی برای مهاجرت ایرانی‌ها داشته باشند، آشنایی دارید؟ کشورهای بسیاری سالانه هزاران مهاجر را برای تحصیل، کار، سرمایه‌گذاری و کارآفرینی می‌پذیرند. هر کشور با‌توجه‌به شرایطی که برای مهاجرت و اخذ اقامت تعیین کرده است، مناسب با افراد خاصی خواهد بود. اگر شما به دنبال پیدا کردن راحت ترین کشور برای مهاجرت ایرانی ها در زمینه کاری، تحصیلی  و اخذ اقامت هستید، این مقاله با تاکید بر معرفی راحت ترین کشور برای مهاجرت پاسخگوی دغدغه‌ شما عزیزان خواهد بود.

کانادا؛ راحت ترین کشور برای مهاجرت کاری ایرانیان

کانادا یکی از کشورهای توسعه‌یافته در بین بسیاری از کشورها است. تقریبا 22 درصد جمعیت این کشور پیشرفته را مهاجرین تشکیل داده‌اند؛ از این رو طبعا روش‌های آسانی برای مهاجرت و ویزا کانادا وجود دارد. در واقع کانادا، راحت ترین کشور برای مهاجرت ایرانی ها محسوب می‌شود. این کشور با کمبود نیروی کار ماهر روبه‌رو بوده و قصد دارد طی سال‌های آینده، پذیرای بیش از ۴۰۰ هزار مهاجر به‌طور سالانه باشد.

کانادا؛ کشوری است که با آغوش باز از سرمایه‌گذاران، کارآفرینان و صاحبان کسب‌وکار استقبال می‌کند. شهروندان و مقیمان این کشور از حقوق اجتماعی عالی برخوردار بوده و رفاه خوبی را تجربه می‌کنند. در این کشور شما با داشتن مهارت کافی و تخصص در هر حوزه‌ای، می‌توانید به بهترین موقعیت شغلی و اجتماعی برسید. مهاجرت تحصیلی به کانادا نیز این روزها طرفداران بسیاری دارد و یکی از روش‌های راحت برای مهاجرین ایرانی به‌شمار می‌رود.

استرالیا؛ مقصدی عالی برای داشتن یک کار و زندگی مرفه

استرالیا به دلایل متعددی مانند زبان انگلیسی، فرهنگ غنی، شرایط سیاسی مطلوب و مناظر زیبا، یکی از محبوب‌ترین کشورها برای مهاجران ایرانی به‌شمار می‌رود. هم‌چنین این کشور بعد از کانادا، راحت ترین کشور برای مهاجرت کاری و تحصیلی محسوب می‌شود. به‌همین دلیل سالانه، افراد بسیاری برای اخذ ویزای 188 استرالیا و انواع ویزای تحصیلی این کشور انگلیسی زبان اقدام می‌کنند. استرالیا، سیستم آموزشی با کیفیت، دانشگاه‌های معتبر، موقعیت‌های شغلی فراوان و امنیت قابل قبولی را برای مهاجرین و شهروندان خود فراهم کرده است.

بر این اساس، به جرئت می‌توان گفت که استرالیا یکی از کشورهای پیشرفته و مدرن محسوب می‌شود که وضعیت اقتصادی و آموزشی بسیار خوبی دارد. اگر سطح زبانتان برای سفارت قابل‌قبول است یا تخصصی دارید که می‌توانید در رزومه از آن صحبت کنید، شانستان را برای مهاجرت به استرالیا امتحان کنید. البته توجه داشته باشید که مهاجرت به این کشور، برای افرادی راحت‌تر خواهد بود که از شرایط مطلوب و مطابق با قوانین استرالیا برخوردار باشند.

آیا هزینه‌های زندگی در استرالیا بالا است؟ کشوری گران، اما با میزان درآمد بالا

در مورد زندگی در استرالیا باید گفت که هزینه‌های زندگی در این کشور بسیار بالاتر از کانادا است؛ اما میزان درآمد در این کشور مهاجرپذیر نیز، با میزان هزینه‌ها کاملا تطابق دارد. استرالیا علاوه‌‌بر اینکه، راحت ترین کشور برای مهاجرت ایرانی ها به‌شمار می‌رود، رکورد جذب بیشترین دانشجویان بین‌المللی از سراسر دنیا را نیز دارد. اما برای مهاجرت تحصیلی به این کشور باید آماده پرداخت دو برابری هزینه‌ها باشید. به‌همین دلیل توصیه می‌شود، اگر از موقعیت مالی خوبی برخوردار هستید، برای مهاجرت به استرالیا تردید نکنید. درغیر‌این‌صورت، مهاجرت به کانادا برای شما راحت‌تر خواهد بود.

راحت ترین کشور برای مهاجرت ایرانی ها

انگلیس؛ انتخاب درصد بیشتر ایرانیان برای مهاجرت تحصیلی

کشور انگلیس در میان 5 قدرت برتر اقتصادی در جهان قرار گرفته است. به‌همین دلیل زندگی در این کشور از کیفیت بالایی برخوردار بوده و میزان درآمد با هزینه‌ها کاملا تناسب دارد. هم‌چنین برترین دانشگاه‌های جهان در کشور انگلستان قرار گرفته‌اند، از این رو انگلیس، کشوری با بالاترین سیستم آموزشی به‌شمار می‌رود. علاوه‌بر این، امکان تحصیل رایگان نیز در این کشور برای نخبگان و دانشجویان برجسته فراهم شده است. به‌همین دلیل اگر دانشجویی با رزومه تحصیلی قوی هستید، مهاجرت به این جزیره در دل بریتانیای کبیر را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

به‌منظور اخذ ویزای انگلستان باید مدارک قوی و قابل قبولی برای اثبات سابقه خود به سفارت ارائه دهید. این مسئله مستلزم تجربه و گذراندن مراحل پیچیده‌ای است که معمولا متقاضیان را با مشکل مواجه می‌کند. اما همان‌طور که برای مهاجرت به کانادا، توصیه می‌شود به دفتر مهاجرتی کانادا مراجعه کنید، برای اخذ ویزای انگلیس نیز باید از یک موسسه مهاجرتی کمک بگیرید. در‌این‌صورت هم در زمان خود صرفه‌جویی کرده و هم روند کاری شما بهتر پیش خواهد رفت. 

راحت ترین کشور برای مهاجرت ایرانی ها

با مشاوره کارشناسان ایران کانادا، فرآیند مهاجرت را آسان‌تر کنید

در این مقاله در مورد راحت ترین کشور برای مهاجرت ایرانی ها صحبت کردیم. انتخاب راحت ترین کشور برای مهاجرت یکی از چالش‌برانگیزترین موضوعات است و کاملا به نیازها و شرایط شما بستگی دارد. از این رو مشورت با افراد متخصص و باتجربه در این حوزه، به شما کمک می‌کند تا بهترین روند را در این فرآیند تجربه کنید. با خواندن این مقاله اطلاعاتی کلی در مورد راحت‌ترین کشورها برای مهاجرت کاری و تحصیلی کسب کردید. پس از این انتخاب با شما است که به چه روش و به کدام مقصد می‌خواهید زندگی جدید خود را بسازید!

اما پیشنهاد می‌کنیم برای نجات از سردرگمی از مشاوران ایران کانادا کمک بگیرید. با مراجعه به سایت ایران کانادا اطلاعات خوبی در زمینه قوانین مهاجرت کسب خواهید کرد. اما اگر نیاز به اطلاعات دقیق‌تر متناسب با شرایط و سوابق خود دارید، بهتر است برای ارتباط با کارشناسان این مجموعه با شماره ۰۲۱۲۲۶۵۱۶۰۱ تماس بگیرید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز