خبرگزاری کار ایران

بهترین مارک دوربین مدار بسته

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۵۲۸۸

امروزه دوربین های مدار بسته نقش اول را در تامین امنیت مکان های مختلف در سراسر جهان به عهده دارند. از طرفی برند های گوناگون و زیادی در بازار وجود دارد که به دلیل ویژگی ها و قیمت های متفاوت آن ها، انتخاب را برای افراد سخت می کنند. در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین مارک دوربین مدار بسته بپردازیم تا هنگام خرید با مشکل رو به رو نشوید.

دوربین مدار بسته چگونه عمل می کند؟

سیستم های دوربین مدار بسته متشکل از چهار عنصر اصلی دستگاه ضبط کننده دوربین مدار بسته، لنز، مانیتور و دوربین مدار بسته می باشد. بدیهی است در این میان دوربین مهم ترین بخش به حساب می آید که از محیط مورد نظر تصویر برداری و فیلم برداری می کند.

این دوربین ها معمولا همراه با یک موتور هستند که برای زوم کردن روی بخش های مختلف به آن ها کمک می کند. دوربین ها زمانی که از محیط تصویر و فیلم می گیرند، آن را به مانیتور تعبیه شده منتقل می کنند و پس از آن این اطلاعات را در دستگاه ضبط کننده دوربین مدار بسته یعنی DVR یا NVR ضبط می کنند.

یکی از مهم ترین مزیت های این دوربین ها، امکان استفاده از دو یا چند دوربین با یکدیگر و مدیریت همزمان آن ها می باشد. از سایر ویژگی های منحصر به فرد این دوربین ها می توان به اتصال مستقیم آن ها به مانیتور، امکان انتقال بی سیم ارسال تصاویر به مانیتو و ... اشاره کرد.

بهترین مارک دوربین مدار بسته بازار کدام است؟

در این بخش از مقاله قصد داریم به معرفی بهترین مارک دوربین مدار بسته بپردازیم. همان طور که گفتیم مارک ها و برند های زیادی از این دوربین ها در بازار وجود دارد که انتخاب را برای افراد سخت می کنند. دوربین مداربسته هایک ویژن و داهوا دو نمونه از بهترین مارک دوربین مدار بسته در بازار هستند که در ادامه به صورت مفصل درباره آن ها صحبت می کنیم.

بهترین مارک دوربین مدار بسته

دوربین مدار بسته داهوا؛ بی نظیر هستند

شاید قبل از خرید دوربین مداربسته داهوا لازم باشد کمی درباره این برند بدانید. برند داهوا از سال 2001 به عنوان تولید کننده تجهیزات دوربین مدار بسته در کشور چین آغاز به فعالیت نمود. این شرکت با هدف ارائه دادن راهکار های دوربین مدار بسته در صنایع مختلف وارد بازار شد. در نتیجه در سال 2001 توانست با تمرکز و تحقیق در این حوزه موفق شود اولین دستگاه ضبط کننده دیجیتال با 8 کانال را در چین ساخته و به بازار عرضه کند.

داهوا دارای 54 شرکت نابغه و نمایندگی در بیش از 160 کشور دنیا می باشد که تمامی قاره های آسیا، اروپا، آمریکا، آفریقا و اقیانوسیه را پوشش می دهد. از ویژگی هایی که سبب شده است تا این شرکت به سرعت جایگاه خود را در بازار بین المللی پیدا کند می توان به کیفیت مناسب تصویر دوربین ها، سبد کالای کامل و قابل اطمینان و ثبات بودن دوربین های داهوا اشاره کرد.

این برند توانست در سطح منطقه و جهانی به رکورد های فروش خوبی دست یابد که همین موضوع سبب می شود تا آن را به عنوان بهترین مارک دوربین مدار بسته معرفی کرد. از طرفی اختراع معروف این شرکت فناوری HDCVI به یک استاندارد بین المللی در صنعت HD تبدیل شد و توانست دگرگونی شگرفی در سال 2012 در صنعت دوربین های مدار بسته آنالوگ ایجاد کند.

بهترین مارک دوربین مدار بسته

دوربین مدار بسته هایک ویژن؛ کیفیت تصویر فوق العاده

هایک ویژن یکی دیگر از تولید کنندگان و برند های دوربین مدار بسته در زمینه سیستم های امنیتی می باشد که فعالیت خود را از سال 2001 میلادی و در هانگژو چین آغاز نمود. این شرکت دارای بزرگ ترین تیم تحقیق و توسعه در میان سایر برند های فعال در این حوزه، با بیش 4000 نفر در بخش تحقیق و توسعه مجموعه خود می باشد.

این شرکت بزرگ ترین تامین کننده محصولات و راه حل های نظارت تصویری در جهان نیز می باشد که دارای تخصص در زمینه فناوری نظارت تصویری، طراحی و تولید خط کاملی از محصولات نظارت تصویری است. خط تولید این برند به صورت وسیعی شامل دوربین ها و ضبط کننده های ویدیوی دیجیتال تا نرم افزار های مدیریت ویدیو می باشد.

دوربین های مدار بسته هایک ویژن کیفیت تصویر فوق العاده ای ارائه می دهند و همین موضوع سبب شده است تا به عنوان بهترین مارک دوربین مدار بسته شناخته شوند. در نتیجه این شرکت دارای دفاتر مستقیم در نقاط گوناگون جهان از جمله آمریکا، ایتالیا، هلند، دبی، ایران، هنگ کنگ و ... می باشد و محصولات آن در بیش از 100 کشور به فروش می رسد.

دوربین مدار بسته داهوا یا هایک ویژن! کدام بهتر است؟

همان طور که گفتیم دو برند داهوا و هایک ویژن در دسته بهترین مارک دوربین مدار بسته قرار دارند و هر کدام از آن ها توانسته اند در بازار بین المللی رشد خوبی داشته باشند. در ادامه قصد داریم نقاط قوت و نقاط ضعف هر کدام از این برند ها را برای شما بیان کنیم تا تصمیم گیری بهتری داشته باشید.

نقاط قوت و نقاط ضعف برند هایک ویژن

از نقاط قوت برند هایک ویژن می توان به نصب آسان و دوام بالا، مجهز بودن به فناوری تجزیه و تحلیل تصویر همچون تشخیص چهره، تنوع بسیار بالا، ارائه انواع نرم افزار های مدیریت و ... اشاره کرد. برند هایک ویژن به عنوان بهترین مارک دوربین مدار بسته شناخته شده است اما این برند نیز دارای نقاط ضعفی می باشد که در ادامه آن ها را بیان می کنیم.

اگر بخواهیم نقاط ضعف دوربین های این برند را معرفی کنیم می توان به عدم سازگاری این برند با سایر برند ها، محدود بودن مدل هایی که همزمان با تصویر صدا را ضبط کنند و وجود برند های تقلبی با همین نام و لوگو اشاره کرد.

نقاط قوت و نقاط ضعف برند داهوا

ارائه تصاویر با کیفیت، سیگنال های تصویری قدرتمند و همچنین امکان دسترسی به تصاویر با کیفیت از راه دور از نقاط قوت دوربین های مدار بسته داهوا به حساب می آیند.

این برند نیز در دسته بهترین مارک دوربین مدار بسته قرار دارد اما نقطه ضعف هایی دارد. محدودیت در پهنای باند، قیمت تقریبا بالا و دسترسی محدود مشتریان به انواع محصولات از نقاط ضعف دوربین های مدار بسته برند داهوا محسوب می شود.

دوربین مدار بسته از کجا بخریم؟

حال شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که از کجا می توانیم اقدام به خرید بهترین مارک دوربین مدار بسته نماییم؟ حتما به این موضوع دقت داشته باشید که به مراکز خرید و فروشگاه های معتبر مراجعه نمایید تا از اصل بودن محصولات اطمینان داشته باشید و با خیال راحت خرید خود را انجام دهید.

برای تهیه و خرید بهترین مارک دوربین مدار بسته و سایر محصولات، فروشگاه اینترنتی آی تی اهورا را به شما پیشنهاد می دهیم. شما می توانید با خرید از این فروشگاه بابت اصل و با کیفیت بودن محصولات آن، اطمینان کامل داشته باشید و با خیال راحت خرید کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز