خبرگزاری کار ایران

معروف‌ترین و برترین برندهای دوربین مداربسته

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۶۶۲۲

دوربین مداربسته همیشه به علت کاربرد و اهمیتی که دارد محصول جذابی بوده و خرید آن نیز همیشه از رونق خوبی برخوردار بوده است.

مهم‌ترین چالش در خرید دوربین مداربسته، قیمت، کیفیت و اطلاع از برندهای این محصول در بازار است. در این مقاله قصد داریم شما را به شناخته‌شده‌ترین برندهای دوربین مداربسته آشنا کنیم.

برندهایی که قصد داریم در این مقاله به آن‌ها بپردازیم شامل، دوربین مداربسته داهوا ، دوربین مداربسته هایک ویژن و دوربین مداربسته هایلو است.

معرفی دوربین مداربسته و انواع آن

دوربین مداربسته وسیله‌ای است که با نصب آن در مکان های مختلف می توان تصاویر را از محیط اطراف ضبط نمود و در مانیتور دستگاه به نمایش درآورد. این دستگاه در مکان هایی مانند فروشگاه ها و مغازه های مختلف، ساختمان های مسکونی و تجاری و ادارات و سازمان های مختلف نصب می گردد. علاوه بر ایجاد امنیت و جلوگیری از سرقت، از دوربین های مدار بسته در ادارات و شرکت های مختلف برای نظارت بر عملکرد کارمندان نیز استفاده می شود.

انواع مختلفی از دوربین های مدار بسته از جمله دوربین مدار بسته دیجیتال، دوربین مدار بسته تحت شبکه یا ip و دوربین مدار بسته آنالوگ در بازار وجود دارد که بسته به نوع استفاده می توان هر یک را خریداری و نصب نمود.

دوربین مداربسته داهوا

اولین برند دوربین مداربسته که مورد بررسی‌ قرار می‌دهیم، دوربین مداربسته داهوا است.

معروف‌ترین و برترین برندهای دوربین مداربسته

شرکت داهوا همواره در جستجوی بهترین راه حل‌های ممکن و جدیدترین تکنولوژی‌ها است و همواره حدود 10 درصد از سود فروش سالانه خود را در جهت تحقیق و توسعه اختصاص می‌دهد .برند دوربین مداربسته Dahua به واسطه کیفیت تصویر خوبی که دارد توانسته است جایگاه خوبی در بازار جهان پیدا کند.

مهم‌ترین نقاط مثبت این برند، ارائه تصاویر با کیفیت، امکان دسترسی به تصاویر با کیفیت آن هم از راه دور و سیگنال تصویری قدرتمند است و مهم‌ترین نقاط ضعف آن نیز، محدودیت در پهنای باند، دسترسی محدود مشتریان به انواع محصولات و قیمت نسبتا بالا آن است که با در نظر داشتن کیفیت محصولات برند داهوا قابل قبول به نظر می‌رسد.

دوربین مداربسته هایک ویژن

دوربین مداربسته هایک ویژن  دومین برندی است که به بررسی آن می‌پردازیم. شرکت هایک ویژن (Hikvision) از جمله بزرگترین تولید کنندگان سیستم های حفاظتی مطرح دنیا است که کشور چین صاحب امتیاز آن است. برند هایک ویژن طی 19 سال گذشته توانسته بخش بسیار بزرگی از بازار دنیا را به دست بگیرد.ارائه دوربین‌های مداربسته با کیفیت و قیمت مناسب از جمله اهداف این شرکت بزرگ بوده که تا به امروز هم خوب از عهده این دو ویژگی برآمده است. علاوه براین نصب و راه اندازی دوربین مداربسته هایک ویژن بسیار ساده و آسان می باشد.

معروف‌ترین و برترین برندهای دوربین مداربسته

مهم‌ترین نقاط قوت برند هایک ویژن، تمرکز بر رضایت مشتری از طریق بالا بردن کیفیت و قیمت مناسب، نصب آسان و دوام بالای دوربین های مداربسته،  ارائه انواع نرم افزار های مدیریت توسط خود شرکت هایک ویژن، مجهز به فناوری تجزیه و تحلیل تصاویر مانند تشخیص عبور از خط، تشخیص چهره از طریق هوش مصنوعی و تنوع بسیار بالای محصولات است.

دوربین مداربسته یونی ویو

سومین برند معروفی که در کشور چین در حوزه تولید سیستم‌های امنیتی از جمله دوربین‌های مدار بسته فعالیت می کند شرکت یونی ویو uniview است که شرکتی جدیدتر بوده و فعالیت خود را از سال 2011 آغاز نموده است. دوربین های مدار بسته تحت شبکه یا ip از ابداعات این شرکت می باشد که هم تانون دوربین های مدار بسته ip یونی ویو از بهترین دوربین های مدار بسته تحت شبکه می باشند.

انگلیس و لندن از مکان هایی هستند که استقبال زیادی از این برند کرده اند و بازار این محصول در آنجا بیشتر از سایر کشورها می باشد. این برند دارای تکنولوژی فشرده سازی plug and play بوده و همچنین از ویژگی جست و جوی هوشمند و پشتیبانی از POE+ برخوردار است.

مهم‌ترین مزیت دوربین‌های یونی ویو، امکان جستجوی هوشمند، پشتیبانی از تکنولوژی Power Over Ethertnet یا همان ،(POE) پشتیبانی از تکنولوژی فشرده سازی U-Code  و بهره‌مندی از تکنولوژی Plug& Play است.

دوربین مداربسته هایلوک  (Hilook)

برند هایلوک یکی از قوی ترین و جدید ترین برند های دوربین مداربسته می باشد. این برند در سال 2018 توسط کمپانی هایک ویژن معرفی شد. دوربین هایلوک نسبت به قابلیت هایی که دارد قیمت بسیار پایین تری دارد. در واقع هایلوک برند اقتصادی برند هایک ویژن می باشد.

ناگفته نماند دوربین مداربسته Hilook، به دلیل ظاهر شکیل و همچنین قیمت مناسب توانست خیلی سریع در بازار رقابتی جایگاه خوبی برای خودش ثبت کند.

مهم‌ترین مزیت محصولات این برند، قیمت بسیار پایین آن نسبت به کیفیتی که دارد و اعتبار بسیار بالا برند و محصولات این شرکت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز