خبرگزاری کار ایران

دوربین مدار بسته حرارتی تب سنج داهوا برای سنجش کرونا – فروش در نمایندگی داهوا پارس

asdasd
کد خبر : ۹۱۳۰۲۲

عرضه دوربین های جدید تب سنج داهوا با قابلیت نمایش هوشمند دمای بدن در نمایندگی داهوا در ایران آغاز شد.

داهوا یکی از بزرگترین تولید کنندگان سیستم های نظارت تصویری و دوربین مدار بسته دنیا سری پرفروش محصولات حرارتی خود را معرفی کرد. این محصولات هم اکنون در نمایندگی داهوا پارس بفروش می‌رسد.

با شیوع ویروس کرونا در جهان، تقاضا برای دوربین های حرارتی برای سنجش تب بدن بسیار بالا رفته است. این دوربین ها قابلیت نمایش درجه حرارت بدن را بصورت لحظه ای دارند. فقط کافیست در مبادی ورودی اماکنی که نیاز به کنترل تب افراد است  یک دوربین ترمال (حرارتی) نصب شود. به این ترتیب به محض ورود هر شخص، دمای بدن وی روی تصویرش به نمایش در می آید.

برخلاف دستگاه های تب سنج که نیاز به توقف شخص مقابل دستگاه و نشانه گیری روی بدن از فاصله نزدیک دارند، سنجش دمای بدن توسط دوربین های حرارتی نیاز به توقف شخص را ندارد و می تواند در فواصل زیاد نیز مورد استفاده قرار گیرد.

لازم به ذکر است دوربین های مدار بسته حرارتی دقت بالایی در سنجش تب دارند و می توانند در کنترل شیوع ویروس هایی مثل ویروس کرونا بسیار مفید باشند.

راه حل مانیتورینگ دمای حرارت Dahua جدیدترین دوربین شبکه حرارتی ترکیبی را ارائه می دهد که یک سنسور وانادیوم اکسید (VOX) را با یک سنسور نور مرئی 2 MP ترکیب می کند. این راه حل همچنین یک دستگاه کالیبراسیون سیاه را فراهم می کند که دمای ثابت قابل تنظیم را به عنوان نقطه مرجع برای دوربین حرارتی حفظ می کند. دوربین حرارتی همراه با دستگاه کالیبراسیون blackbody و ضبط ویدیو ضبط شده با شبکه 4 TB که دارای قابلیت پیشرفته برای مقایسه مداوم دمای پوست انسان در مقایسه با دستگاه مشکی ، یک راه حل بدون تماس را ارائه می دهد. فناوری مانیتورینگ دمای حرارتی تشخیص سریع دمای پوست را در مقایسه با دستگاه کالیبراسیون سیاه قابل تنظیم امکان پذیر می کند. تجهیزات تصویربرداری حرارتی داهوا به راحتی افزایش دمای پوست بدن را در محیط هایی مانند فرودگاه ها ، بیمارستان ها ، درمانگاه ها ، ساختمان های اداری ، کشتی های کروز و هر مکان بزرگ دیگر به نمایش در می آورد.

دوربین مدار بسته حرارتی تب سنج داهوا برای سنجش کرونا – فروش در نمایندگی داهوا پارس

معرفی دوربین مداربسته حرارتی داهوا مدلDH-BF3221-T

 BF3221یکی از دوربین های پرفروش داهوا است با رزولیشن 2 مگا پیکسل و لنز واید 2.8 دارای قابلیت POE.

این دوربین خود به تنهایی می تواند به عنوان یک سیستم مجزا مورد استفاده قرارگیرد و برای استفاده از آن الزاما نیاز به دستگاه NVR نیست.

این دوربین مداربسته قادر است دمای بین 30 تا 45 درجه سانتی گراد را با تلورانس 0.3 نمایش دهد.

دوربین BF3221 دارای استاندارد IP67 بوده و می تواند در محیط های باز نیز مورد استفاده قرار گیرد.

دوربین مدار بسته حرارتی تب سنج داهوا برای سنجش کرونا – فروش در نمایندگی داهوا پارس

سایر دوربین های حرارتی Dahua

به جز مدل BF3221 مدل های زیر جزو دوربین های حرارت سنج پرفروش داهوا هستند:

دوربین مداربسته داهوا مدل DH-TPC-BF2221N-B3 

دوربین مداربسته داهوا مدل DH-TPC-BF5421-T

  دوربین مداربسته داهوا مدل DH-TPC-BF5401N-B

دوربین مدار بسته داهوا مدل  DH-TPC-BF5400N-TC

دوربین مدار بسته داهوا مدل DH-TPC-BF5601N-B

جهت اطلاع بیشتر در زمینه محصولات داهوا از قبیل دوربین های حرارتی داهوا می توانید با نمایندگی داهوا در ایران (داهوا پارس) تماس حاصل نمایید.

درباره داهوا پارس:

داهوا پارس عرضه کننده انواع سیستم های نظارت تصویری Dahua در ایران و زیر مجموعه شرکت دوربین مداربسته نیتاران می باشد.

محصولاتی که توسط این شرکت عرضه می شوند شامل تمامی دوربین های HDCVI و دوربین های تحت شبکه داهوا ، تمامی دستگاه های ضبط تصاویر XVR و NVR داهوا ، سوئیچ ها ، کابل ها و تجهیزات جانبی برند محبوب Dahua می باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز