خبرگزاری کار ایران

چرا نصب دوربین مداربسته داهوا ضرورت دارد؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۶۷۷۱

 

دوربین های مداربسته، یکی از وسایل ضروری و مهم در زندگی روزمره ما هستند چرا که می توانند ما را در نظارت و کنترل بهتر محیط پیرامون یاری سازند. یک سیستم دوربین مداربسته با امکاناتی که فراهم می سازند تمام نگرانی و دغدغه های شما را در خصوص امنیت محیط به حداقل می رساند. همانطور که می دانیم، برند داهوا از معتبرترین برندهای به روز دنیای نظارت تصویری است. بنابراین با نصب دوربین مداربسته داهوا، می توانید تمام امکاناتی که از یک سیستم مداربسته کامل انتظار دارید را فراهم سازید.

در این مقاله به اهمیت و ضرورت خرید و نصب دوربین مداربسته داهوا، می پردازیم.

نصب دوربین مداربسته داهوا، در چه اماکنی ضروری است؟

در دنیای امروز نیاز است که تمامی اماکن چون محیط های مسکونی، تجاری، اداری، مراکز بهداشتی و درمانی، مراکز آموزشی، مدارس و دانشگاه ها، جایگاه های سوخت، پالایشگاه ها، مراکز نظامی، آزمایشگاه ها، کارگاه ها، کارخانه ها، رستوران ها، هتل ها، فرودگاه ها، ایستگاه های قطار و مترو و ... با استفاده از دوربین های مداربسته پوشش داده شود. محصولات داهوا، آنقدر گسترده و متنوع می باشند که می توانند در کاربردهای مختلف مورد استفاده قرار گیرند. بنابراین انواع دوربین مداربسته داهوا، می تواند شما را در نظارت محیط های مختلف یاری سازد.

  • محیط های مسکونی، اداری و تجاری : با نصب دوربین مداربسته داهوا از نوع بولت و دام با رزولوشن بالا می توان، جزئیات محیط را تحت نظر قرار داد. همچنین می توان با استفاده از دوربین های پلاک خوان چون ITC-237، زمان و پلاک خودروها را ثبت کرد. با انتخاب محصولی با قابلیت های IVS چون : Intrusion ( ورود به منطقه ممنوع )، Tripwire ( عبور از خط فرضی محدود ) و ... ، می توان در سریع ترین زمان ممکن متوجه ورود افراد به محیط شد یعنی می توان تنظیماتی در دوربین و یا دستگاه ذخیره ساز اعمال نمود که در صورت رخداد این وقایع، اعلانات از طریق ایمیل، آژیر و ... به شما ارسال شوند. حتی می توان دوربین هایی در پارکینگ های این اماکن و یا پارکینگ های طبقاتی نصب کرد که قابلیت تفکیک انسان از وسایل نقلیه را داشته باشند.

چرا نصب دوربین مداربسته داهوا ضرورت دارد؟

  • فرودگاه ها، ایستگاه های قطار، مترو و پایانه های مسافربری : می توان با نصب دوربین مداربسته داهوا با قابلیت تشخیص و شناسایی چهره، چهره های افراد مراجعه کننده را در دیتابیسی ثبت و ذخیره کرد تا در صورت رخداد وقایع و نیاز بتوان در سریع ترین زمان ممکن به آن ها دسترسی داشت.

IPC-HFW7842H-Z4 : این دوربین 8MP تحت شبکه بولت، از تکنولوژی WizMind می باشد. این دوربین با بهره گیری از قابلیت هوش مصنوعی، قابلیت هایی چون : شناسایی چهره، شمارش افراد و حفاظت پیرامون را فراهم می آورد، همچنین از قابلیت های هوشمند (IVS) چون : عبور از خط، ورود به محدوده ممنوع، تشخیص پارک، پرسه زنی و تجمع افراد، حرکت سریع ( دسته بندی افراد و وسایل نقلیه ) و... پشتیبانی می کند. این همه ویژگی می تواند نیروهای حراست و مسئولین را درکنترل بهتر محوطه فرودگاه ها، پایانه های مسافربری، ایستگاه های قطار و ... یاری سازد. از دیگر ویژگی های انحصاری این دوربین، قابلیت پلاک خوانی یا ANPR، تشخیص استفاده از تلفن همراه و کمربند ایمنی، سیگار کشیدن، نوع و رنگ وسایل نقلیه و ... می باشد. همانطور که اشاره شد این دوربین از قابلیت شمارش افراد پشتیبانی می کند، می تواند این عملیات را در 4 خط انجام دهد و هر گونه صف افراد را تشخیص دهد، همچنین می تواند گزارشات روزانه، هفتگی، ماهانه و سالانه را نیز ارائه نماید. بنابراین با نصب دوربین مداربسته داهوا مذکور در اطراف گیت ها، می توان کنترل و مدیریت بهتری نسبت به تسریع در انجام کارهای مسافران داشت.

  • جایگاه های سوخت، پالایشگاه ها، مراکز نظامی و ... : این اماکن از حساس ترین اماکن محیط پیرامون ما هستند و می بایست از وقوع هر گونه رخداد و نا امنی جلوگیری کرد. یکی از خطرات جبران ناپذیر در این محیط ها، وقوع آتش سوزی است. می توان با نصب دوربین مداربسته داهوا از نوع حرارتی (Thermal) ، از وجود کمترین دود، جرقه و آتش مطلع شد و اقدامات لازم در خصوص دریافت کمک از نیروهای آتش نشانی، انجام شود. از دوربین های حرارتی می توان به منظور پیشگیری از وقوع آتش در مزارع، جنگل ها و منابع طبیعی استفاده نمود.

TPC-PT8621C : این دوربین PTZ تحت شبکه 2MP، به راحتی می تواند آتش را تشخیص دهد و هشدارهای لازم را ارسال نماید. این دوربین PTZ، می تواند از رم داخلی (Micro SD Card) تا 256GB، پشتیبانی نماید و برای نصب در مسافت های دور بسیار مناسب است.

چرا نصب دوربین مداربسته داهوا ضرورت دارد؟

  • مراکز آموزشی، دانشگاه ها و مدارس : در سال های اخیر، این مراکز بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته اند که مدارس دارای حساسیت بیشتری نسبت به سایر مراکز آموزشی هستند و والدین نیز تمایل دارند که فرزندان آن ها با دقت بیشتری تحت نظارت قرار گیرند. با نصب دوربین مداربسته داهوا با قابلیت شناسایی چهره، می تواند رفتارها و حضور کودکان و نوجوانان در قسمت های مختلف مدارس را با دقت بیشتری کنترل کرد.

از کجا می توان دوربین مداربسته داهوا را تهیه کرد ؟

اصلی ترین نکته در خرید محصولات داهوا، گارانتی محصول است. بنابراین نیاز است که در هنگام خرید آن ها، به گارانتی و خدمات پس از فروش آن ها توجه داشته باشید. شرکت فراگستر الکترونیک،  بزرگترین ارائه دهنده محصولات داهوا در ایران است که محصولات داهوا خود را ضمانت گارانتی 25 ماه و خدمات پشتیبانی فنی 24 ساعت ارائه می کند. به منظور خرید از شرکت فراگستر می توانید با شماره 02153862 با همکاران فروش در تماس باشید و یا مراجعه به وب سایت فراگستر، از نزدیک ترین نمایندگی در شهر خود مطلع شوید.

همچنین توصیه می گردد که به منظور نصب دوربین مداربسته داهوا، از نصابی حرفه ای یا افراد تحت نظر نمایندگان شرکت فراگستر، استفاده نمایید.

کلام آخر در خصوص ضرورت نصب دوربین مداربسته داهوا

همانطور که اشاره شد، با نصب دوربین مداربسته داهوا مناسب، می توان تمام محیط های پیرامون خود را تحت نظارت و کنترل قرار داد و هیچ گونه دغدغه و نگرانی در خصوص برقراری امنیت و آرامش نخواهید داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز