خبرگزاری کار ایران

خرید پیچ متری

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۴۵۰۶

پیچ متری همانطور که از نامش پیداست میله ای فلزی است که در تمام طول میله رزوه می شود. معمولاً از کربن، روکش روی یا فولاد ضد زنگ ساخته شده است. این رزوه به پیچ و مهره‌ها و انواع دیگر یراق‌ها اجازه می‌دهد تا بر روی میله بسته شوند تا برای کاربردهای مختلف ساختمانی مناسب باشند.

پیچ متری معمولاً برای اتصال دو جسم به یکدیگر مانند چوب یا فلز یا ایجاد ارتباط بین بتن و ماده دیگر استفاده می شود.

 

چگونه پیچ متری مورد نیازمان را انتخاب کنیم؟

انواع مختلفی از پیچ های متری در بازار موجود است که با اهداف، شرایط و مواد متفاوتی مطابقت دارند.

 پیچ متری که صنایع پیچ و مهره پایا عرضه می کند معمولاً در مواقعی استفاده می شود که به قدرت گرفتن موثر در تمام طول میله نیاز باشد.

آنها اغلب برای تراز سازه ها استفاده می شوند یا در موادی مانند بتن تعبیه می شوند، زیرا رزوه مقاومت خوبی ایجاد می کند.

مواد یکی دیگر از فاکتورهای اساسی است که باید هنگام انتخاب بهترین میله برای کاربرد خود در نظر بگیرید.

پیچ های متری در بخش های مختلف و برای اهداف مختلفی مانند ساخت و ساز، لوله کشی، تولید، دریایی، کشاورزی، استخراج نفت و کارهای پیمانکاری استفاده می شود.

صنایع پیچ و مهره پایا با چندین بخش همکاری می کند تا راه حل های تعمیر و قیمت های رقابتی را برای مشتریان مختلف ارائه دهد. ما چندین میله رزوه ای را عرضه می کنیم.

 

نحوه برش پیچ متری

گاهی اوقات پیچ متری باید بریده شود تا مطابق با پروژه شما باشد. این یک سوال رایج است و به آن سادگی که شما فکر می کنید نیست. میله می تواند به سختی در جای خود نگه داشته شود و نخ می تواند تحت تأثیر قرار گیرد.

شاید ساده ترین و کارآمدترین روش برش میله رزوه ای استفاده از میله کاتر باشد که با تلاش کمتر و اتلاف زمان کمتر برشی تمیز و بدون سوراخ ایجاد می کند، به علاوه سبک وزن است و می توان از آن برای کارهای بالای سر استفاده کرد.

پیچ متری آهنی گالوانیزه:

پیچ متری گالوانیزه دارای ویژگی خاصی است. پوشش گالوانیزه آن باعث میشود در محیط های مرطوب زنگ نزند. برای خرید پیچ متری با شماره های موجود تماس بگیرید.

پیچ متری استیل 316 :

روکش استیل محافظت بیشتری در برابر خوردگی ایجاد می کند. پیچ متری استیل در دوگرید 304 و 316 تولید میشود که گرید 316 آن نسبت به 304 از ارزش بیشتری برخوردار است.

 

پیچ متری گالوانیزه داکرومات:

پیچ های متری داکرومات دارای یک پوشش مقاوم از روی هستند که یک لایه حفاظتی اضافی در برابر خوردگی ایجاد می کند.

در اینجا در پایا، ما اندازه‌ها و طول‌های مختلفی را در هر یک از پیچ های متری خود ارائه می‌کنیم تا با اکثر پروژه‌ها مطابقت داشته باشد. اگر آنچه را که به دنبال آن هستید نمی بینید، امروز با ما تماس بگیرید تا بیشتر بدانید.

 

پیچ متری چه کاربردی دارد؟

پیچ متری یک اتصال دهنده است و به لطف رزوه کار می کند که باعث سفت شدن حرکت چرخشی می شود. رزوه زنی روی میله به سایر اتصالات مانند پیچ ​​و مهره اجازه می دهد تا به راحتی به آن پیچ یا بسته شوند.

پیچ های متری کاربردهای زیادی دارند و به طور موثر به عنوان یک پین برای بستن یا اتصال دو ماده به یکدیگر عمل می کنند.

همچنین برای تثبیت سازه ها، آنها را می توان در مواد مختلف مانند بتن، چوب یا فلز قرار داد تا به طور موقت یک پایه ثابت در طول ساخت ایجاد کند یا می توان آنها را به طور دائم نصب کرد.

خرید پیچ متری

جدای از این تفاوت ها، روش واقعی برای نصب میله رزوه ای بسیار شبیه به نصب پیچ یا پیچ است. روش دقیق گام به گام برای نصب میله رزوه ای به عنوان یک لنگر یا پین به موادی که آن را در آن قرار می دهید بستگی دارد. برای برخی از مواد مانند بتن و سنگ تراشی، معمولاً باید از مته چکشی و نوعی لنگر چسب و همچنین از خود میله استفاده کنید.

 

متریال و جنس پیچ متری

فروش پیچ متری در چندین ماده مختلف وجود دارند که بهترین انتخاب بسته به عوامل مختلف است. اینها معمولاً شامل کارهایی هستند که شما باید گل میخ انجام دهید، محیطی که در آن نصب می شود و انواع موادی که پین ​​لنگر قرار است محکم شود.

توجه داشته باشید که شما همچنین باید از ویژگی های باربری و الزاماتی که لنگرهای مورد استفاده در پروژه شما باید برآورده شوند یا از آنها فراتر می روند آگاه باشید.

پیچ متری فولادی ملایم یکی از رایج ترین انواع آن است. انواع مختلفی از فولاد و مواد مشتق شده به طور معمول در ساخت میله های پیچ استفاده می شود. فولاد ضد زنگ (میله رزوه ای SS) نوع رایج دیگری است، همانطور که میله رزوه ای گالوانیزه نیز وجود دارد. دومی برای محافظت بیشتر در برابر خوردگی روکش روی است و برای استفاده در شرایط سخت یا محیط‌های مرطوب در مدت زمان طولانی ایده‌آل است.

همچنین می توانید پیچ متری برنجی و نایلونی بخرید، اگرچه این میلگرد در گیج های کوچکتر که نیروهای کمتری در آن نقش دارند استفاده می شود. این مواد برای هر نوع کاربرد ساختاری حیاتی مناسب نیستند.

اگر از اره برقی استفاده می کنید، یک نکته خوب این است که یک قطعه چوب کوچک بردارید و سوراخی را در آن سوراخ کنید تا میله خود را در آن قرار دهید.

میله را با دو مهره در دو طرف و با استفاده از یک سر نازک محکم کنید، سپس میله را می توان برش داد و در جای خود نگه داشت. پس از برش، می توانید مهره ها را باز کنید، که انتها را مرتب می کند و رزوه را خوب نگه می دارد.

یکی دیگر از روش های کارآمد این است که از یک گیره نیمکتی برای نگه داشتن میله در جای خود و یک آسیاب زاویه ای برای برش میله استفاده کنید. جاده را با زاویه صاف برش دهید و مطمئن شوید که چند دقیقه صبر کنید تا لبه تازه بریده شده را بعد از استفاده از آسیاب زاویه ای لمس کنید زیرا داغ خواهد بود.

نحوه خم کردن پیچ متری

علاوه بر برش پیچ متری، گاهی اوقات نیاز به خم شدن دارد تا با کاربرد مورد نظر مطابقت داشته باشد. این شامل استفاده از گیره نیمکتی نصب شده و مشعل پروپان یا اکسی استیلن است و باید با احتیاط انجام شود.

دوباره دو پیچ را در گیره قرار دهید تا دور میله را ببندید، میله رزوه شده را محکم در جای خود ثابت کنید. مشعل روشن را روی قسمتی از میله که می خواهید خم کنید بمالید.

فلز ممکن است در اثر حرارت زیاد آسیب ببیند، اما برای فولاد ضد زنگ – به عنوان یک قانون کلی – هنگامی که رنگ آن قرمز شد، آماده خم شدن است. می توانید میله را چندین بار گرم کنید تا شکل لازم را داشته باشید.

 

خرید پیچ متری

صنایع پیچ ومهره پایا تولید کننده انواع پیچ متری در متریال و سایز های گوناگون میباشد. برای خرید و فروش پیچ متری به وب سایت صنایع پیچ و مهره پایا مراجعه کنید و با شماره تماس موجود ارتباط برقرار کنید.

شماره تماس:09354920493

خرید پیچ متری

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز