خبرگزاری کار ایران

خدمات چاپ و تبلیغات رسا چاپ

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۴۰۰۶

تبلیغات موضوعی است که هر مجموعه و کسب و کاری برای رشد و افزایش فروش و درآمدزایی خود به آن نیازمند است.

به بیان ساده تبلیغات فرایند ترغیب مخاطب هدفمند برای انجام یک اقدام خاص است. حال یک تبلیغ می تواند هم منحصرا به یک محصول، فعالیت یا خدمت خاص اشاره داشته باشد یا با هدف پروموت کردن کل بیزینس و برندینگ مورد استفاده قرار گیرد. به همین دلیل است که قبل از شروع تبلیغات، باید بررسی شود که هدف از انجام آن چیست. خدمات چاپ و تبلیغات رسا چاپ، علاوه بر ارائه ی مشاوره در زمینه ی انواع تبلیغات فیزیکی و چاپی و همچنین تبلیغات مجازی و آنلاین، به شما کمک می کند تا با کیفیت بالا، سرعت بالا و قیمت اقتصادی و مناسب انواع تبلیغات فیزیکی و مجازی خود را به مخاطبانتان عرضه کنید.

انواع تبلیغات به سه دسته ی کلی تبلیغات اطلاع دهنده، تبلیغات متقاعد کننده و تبلیغات یادآوری کننده تقسیم می شوند که باید پیش از انجام هر یک اهداف تبلیغ کننده مشخص شده باشد. به طور مثال اگر شما به تازگی یک محصول یا خدمت جدیدی را تولید کرده اید و می خواهید به بازار عرضه کنید، این نوع تبلیغ شما، جزو تبلیغات اطلاع دهنده است که به قشر گسترده ای از مردم اطلاع رسانی می کند که چه محصولی به تازگی تولید شده است.

تبلیغات متقاعد کننده، تبلیغاتی است که به مزایای یک محصول نسبت به رقبای آن می پردازد و یک محصول، خدمت یا برند را از سایر رقبایش متمایز و بولد تر می کند. این نوع تبلیغات باعث می شود که مخاطب مجاب شود که از بین تعداد زیادی برند و محصول، یک محصول خاص را انتخاب و خریداری کند.

دسته ی بعدی شاخه ی تبلیغات، تبلیغات یادآوری کننده است. این تبلیغات، مواردی که ممکن است مردم برای آینده ی نزدیک به آن نیاز داشته باشند را پیش بینی می کند. به طور مثال تبلیغات شرکت بیمه خودرو که نیازسنجی می کنند.

تبلیغات فیزیکی

چاپ دیجیتال

چاپ دیجیتال به فرآیندی از چاپ گفته می شود که چاپ توسط دستگاه های اداری صورت می گیرد و خدمات پیش از چاپ مانند لیتوگرافی ندارد. به همین دلیل قابلیت چاپ از یک عدد تا نامحدود برای ما فراهم است. چاپ دیجیتال عمدتا قیمت بیشتری نسبت به چاپ افست دارد، اما مزیت های مهم آن، چاپ به تعداد دلخواه و فوری بودن آن است. به طور مثال شما اگر قصد داشته باشید 100 عدد سربرگ سایز A4 بصورت فوری چاپ کنید، بهترین گزینه برایتان چاپ دیجیتال است، چرا که کمتر از یک ربع زمان برای چاپ آن نیاز است.

چاپ افست

چاپ افست توسط دستگاه های عریض در چاپخانه ها صورت می گیرد و شامل خدمات پیش از چاپ مانند فیلم و زینک و لیتوگرافی است. به همین دلیل حداقل تعداد چاپ بصورت افست، 1000 عدد به بالا است. چاپ افست قیمت مناسب تری نسبت به چاپ دیجیتال دارد و در بیشتر موارد هم کیفیت بالاتری دارا می باشد. اما باید توجه داشته باشید که حداقل تعداد سفارش باید 1000 عدد باشد و مدت زمان حداقل 5 روز کاری برای انجام چاپ نیاز است و شما نمی توانید توسط چاپ افست، چاپ فوری انجام دهید.

از مهمترین خدمات چاپ افست و دیجیتال که هم به صورت افست و هم به صورت دیجیتال قابل اجرا می باشد می توان به موارد ذیل اشاره نمود :

چاپ کارت ویزیت

چاپ تراکت

چاپ سربرگ

چاپ بروشور

چاپ پاکت

چاپ کاتالوگ

چاپ کارت دعوت و کارت تبریک

چاپ CD و DVD

پرینت رنگی

چاپ فاکتور، قبض و رسید

چاپ کتاب و جزوه

چاپ لیبل

چاپ لیبل نیم تیغ

چاپ لارج فرمت

خدمات چاپ و تبلیغات رسا چاپ

چاپ لارج فرمت توسط دستگاه های چاپ عریض انجام می شود، از دستگاه های چاپ لارج فرمت می توان به دستگاه بنر (اکوسالونت) و دستگاه پلاتر اشاره نمود. توسط دستگاه بنر می توان انواع بنر، انواع استیکر، مش، کنواس و ... را در ابعاد یک متر و بیشتر چاپ نمود. دستگاه پلاتر هم قابلیت چاپ همه ی این موارد به جز بنر را داراست. تفاوت مهم دستگاه بنر اکوسالونت و دستگاه پلاتر، کیفیت چاپ و ماندگاری رنگ آنهاست.

در چاپ های عریضی که توسط دستگاه اکوسالونت صورت می گیرد، کیفیت پایین تری نسبت به چاپ پلاتر دارد، اما ماندگاری رنگ بسیار بالاتری نسبت به دستگاه پلاتر دارا می باشد. البته این را باید در نظر داشته باشید که چاپ لارج فرمت (چاپ عریض) جزو تبلیغات فیزیکی Outdoor محسوب می شود و برای فضاهای بیرونی و فواصل دور در نظر گرفته می شود (مانند بیلبوردهای نصب شده در خیابان ها).

از انواع چاپ لارج فرمت می توان به موارد ذیل اشاره نمود :

چاپ بنر

چاپ فلکسی

چاپ چرم

چاپ کاغذ دیواری

چاپ وینیل و استیکر (سفید و ترنسپرنت)

چاپ مش

چاپ بوم

چاپ سولیت و PP

انواع چاپ پلات و لمینت

چاپ بک لایت

چاپ سازه های نمایشگاهی

چاپ سازه های نمایشگاهی برای مقاصد تبلیغاتی رسمی مانند نمایشگاه ها، دفاتر و سالن های همایش و اجتماعات استفاده می گردد. نوع چاپی که برای سازه های نمایشگاهی استفاده می شود، چاپ لارج فرمت است و از مهمترین سازه های نمایشگاهی می توان به موارد ذیل اشاره نمود :

چاپ استند کراس

چاپ رول آپ

چاپ میز کانتر

چاپ پاپ آپ استند

چاپ قاب فنری

چاپ تخته شاسی

چاپ فوم برد

خدمات طراحی گرافیک

خدمات چاپ و تبلیغات رسا چاپ

مهمترین بخش تبلیغات فیزیکی و تبلیغات آنلاین، زیبایی بصری و طراحی حرفه ای آنهاست. هر چقدر کیفیت طراحی تبلیغات بالاتر باشد، امکان دیده شدن و جذب شدن مخاطبان افزایش می یابد و علاوه بر اعتماد سازی، علاقه ی ایشان را به خرید افزایش می دهد. طراحی گرافیک شامل انتخاب رنگ صحیح، طراحی المان های گرافیکی، انتخاب تصاویر و همخوانی همه ی این موارد با یکدیگر است. برخی از اصلی ترین طراحی های گرافیک در حوزه تبلیغات :

طراحی لوگو : لوگو (نشان یا آرم) یک برند، اولین چیزی است که توسط مخاطبان ارزیابی می شود و در ذهن باقی می ماند. هر چقدر یک لوگو حرفه ای تر طراحی شود، به افزایش شناخت یک برند و افزایش آگاهی در مورد آن برند منجر می شود.

طراحی ست اداری : ست اداری مهمترین بخش از تبلیغات یک مجموعه یا برند است. اقلامی که در ست اداری استفاده می شود مستقیما با مخاطبان یک برند یا مجموعه ارتباط دارد و می تواند باعث افزایش اعتماد مخاطبان و مشتریان آن مجموعه شود.

طراحی گرافیک وب سایت و اپلیکیشن : از آنجایی که محبوبیت وب سایت ها و اپلیکیشن ها هر روز در حال افزایش یافتن است و مخاطبان بسیار گسترده ای دارد، نیازمند این است که المان ها، رنگ ها و تصاویر به صورت کاملا حرفه ای انتخاب شود. یک طراح گرافیک، با استفاده از رنگ های سازمانی یک مجموعه، متون و تصاویر، یک طرح یکپارچه را که متناسب با کسب و کار و مخاطبان وب سایت یا اپلیکیشن است را فراهم می کند.

نحوه سفارش خدمات چاپ و تبلیغات به رسا چاپ

در صورتی که نیاز به تبلیغاتی فیزیکی (چاپ) داشته باشید می توانید از تعداد 1 عدد تا نامحدود را به ما سفارش دهید، همچنین در صورتی که نیاز به تبلیغات آنلاین (مجازی) مانند طراحی وب سایت، طراحی شبکه های اجتماعی (اینستاگرام، کانال تلگرام و ...) و ساخت تیزر و موشن گرافیک داشته باشید، می توانید با ما تماس بگیرید تا ضمن استعلام قیمت، از مشاوره ی رایگان ما استفاده نمایید.

لازم به ذکر است شما می توانید هم به صورت حضوری به دفتر رسا چاپ در غرب تهران مراجعه نموده و هم به صورت غیر حضوری سفارشات خود را ثبت نمایید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز