خبرگزاری کار ایران

در مورد فارکس بیشتر بدانیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۹۷۶۱

آموزش فارکس به زبان ساده برای تبادل ارز کشورهای واقع در آن برپا شده و با توجه اختلاف قیمتی که میان ارز ها در برابر گذر زمان ایجاد می گردد می توان در آمد دلاری داشت. بازار فارکس یک مارکت مجازی است که در آن بر اساس اندازه عرضه و تقاضا هر ارز کشوری بر ارز کشور دیگری تعیین می گردد.

تاریخچه بازار فارکس

به سال ۱۸۷۵ سیستم پایه طلا تشکیل شد بدین صورت دولت های تصمیم بر آن داشتند تا پشتوانه یک ارز را به وسیله طلا تضمین کنند.سرمایه گذاری ارز‌های خارجی برای نخستین دفعه قبل از پایان یافتن حکومت امپراطوری روم غربی رخ داده است. «مبادله‌کنندگان پول»  به دیگران در قبال داد ستد پول، کمک و در قبال آن کارمزد طلب می‌کردند.

اوایل قرن چهارم پس از میلاد مسیح، حکومت بیزانس قوانین منحصر به فردی را برای معاوضه ارز نوشتند. در گذشته، تبدیل نرخ ارز جز کارهای ضروری تجارت به شمار می‌رفت و از طریق آن می توانستند افراد مواد غذایی و خوراکی و ملزومات خود را تهیه و استفاده کنند.

انواع روشهای معاملاتی در فارکس

بطور کلی در بازار فارکس دو نوع روش معاملاتی است.

۱ – روش تحلیل بنیادی   ۲ – روش تحلیل تکنیکالی .این دو روش جزو اساسی ترین روش های معاملاتی در بازارهای فارکس است

فعالیت شبانه روزی در بازار فارکس

از مهمترین مزایای بازار فارکس می توان اشاره کرده به، شبانه روزی بودن و ساختار غیرمتمرکز آن. یعنی این بازار از دوشنبه تا پایان روز جمعه ادامه دارد. و بستگی به ورود حجم معاملات در کشور های مختلف دارد.

ویژگی‌های خاص بازار فارکس

علت اینکه افراد مختلف با دانش های مالی متفاوت در بازار فارکس شروع به سرمایه گذاری می کنند به خاص ودن فارکس بر می گردد. در ادامه مطب به یکسری از این ویژگی ها اشاره می کنیم.

  • زیاد بود حجم معاملاتی بخاطر پراکندگی جغرافیایی کشورهای مختلف
  • ادامه دار بودن فعالیت در طول شبانه روز بجز روز‌های آخر هفته
  • اندک پیش‌پرداخت در مقابله با سایر بازار‌ها با درآمد ثابت

برای همین از این بازار به نوان تنها بازار رقابت کامل اسم می برند. چرا که دخالت دیگر بانک های مرکزی تقریبا صفر است. و مکان امنی برای سرمایه گذاری نسبت به دیگر بازارهای مشابه است.

در مورد فارکس بیشتر بدانیم

فارکس کجاست؟ و به چه کسانی تعلق دارد؟

فارکس به شخص حقیقی معینی تعلق ندارد. فارکس یک بازار بین‌بانکی به شمار می‌رود. یعنی معامله در فارکس دو شرکت‌کننده – خریدار و فروشنده – دارد. بنابراین، تا زمانی که نظام بانکی وجود داشته باشد و به فعالیت خود ادامه دهد، فارکس نیز به احتمال زیاد، پابرجا خواهد بود. فارکس متعلق به نظام یا دولت معینی نیست.

مزایا معاملات فارکس

فارکس بخاطر حجم معملات زیاد یکی از بزرگترین بازارهای مالی دنیا است که امکان خرید و فروش هر یک از ارز های موجود در آن کمتر انچه که فکرش را می کنید اتفاق می افتد

از مزایای این بازار امکان نقد شوندگی سریع آن است، بانک ها و کارگزارهای فارکس با اعطای اعتبار به سرمایه گذاران، شرایط مدیریت موقعیت ها و فرصت های عالی با سرمایه اندک را فراهم می کند.

آموزش فارکس به زبان ساده برای افراد تازه کار

بخاطر اینکه بازار فارکس برای بیشتر مردم ایران ناشناخته بوده و مفهوم آن گنگ و مبهم است از این رو قصد داریم به معرفی برخی از این اصطلاح ها و همچنین معرفی برخی تعاریف فارکس بپردازیم. شما می توانید با آموزش فارکس و یادگیری دوره های آن در وب سایت trendwiard.netترند ویزارد،بطور کامل با انواع روش های ترید کردن آشنا شوید. روش های نوینی چون ترند تریدینگ و ولوم تریدینگ امروزه حرف اول در ترید بازار فارکس را می زند ، توسط اساتید ترند ویزارد به شما آموزش داده خواهد شد.

در مورد فارکس بیشتر بدانیم

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز