خبرگزاری کار ایران

برگزاری دوره آموزش فارکس توسط بزرگترین مرجع در کشور

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۵۹۵۷

امروز تصمیم گرفتیم به بررسی مقوله فارکس و معرفی بهترین مرکز برگزاری دوره فارکس در کشور شامل آموزش فارکس بصورت آکادمیک و ترمیک در کشور بپردازیم . مرکز آموزش عالی سهامیر بعنوان برترین پیشکسوت بازار سرمایه و بازارهای مالی به انتخاب این گزارش میباشد. در ادامه برای معرفی و بررسی بیشتر همراه ما باشید .

احتمالا نام فارکس به گوشتان خورده است. فارکس یک بازار جهانی است که روزانه سرمایه گذاران بسیاری از سراسر دنیا در آن صدها هزار دلار به دست می اورند فارکس  بزرگترین بازار مالی در جهان است  که روزانه چند ده هزار میلیارد دلار ارز قالب کشورها در آن جابه جا میشود و افراد بسیار زیادی به موفقیت و استقلال مالی میرسند . شاید سوالی که ذهن شما را مشغول کرده این است که آیا می توان در بازار فارکس موفق بود ؟ و بمنظور آموزش فارکس از کجا باید شروع کرد ؟

مزایای آموزش فارکس در سهامیر

قبل از یادگیری اموزش فارکس بهتر است چند نکته را مد نظر داشته باشید . یکی از مزایای بازار فارکس می توان به استفاده از لوریج یا همان اهرم میباشد ، قابلیت دیگر فارکس معامله بصورت  24 ساعته و شبانه روزی است بطوریکه فعالیت در این بازار 5 روز در هفته کاری است ، از مزایای دیگر فارکس معامله دو طرفه یا دو سویه است (( کسب سود از صعود و یا نزول قیمت ارزها، طلا، نفت و … )) که این مزیت در بازار بورس ایران وجود ندارد ، استفاده و اجرای تکنیک های مدیریت ریسک و سرمایه بر روی سرمایه و معاملات و استفاده از ابزار معاملاتی همچون اندیکاتورها و اکسپرت (اکسپرت ها همان ربات هاب معاملاتی و یا معاملات الگوریتمی هستند) نام برد.

فارکس مختصر شده کلمه Foreign exchange  به معنای تبادل ارز های خارجی میباشد که به در بازار بصورت مختصر Forex  نوشته می شود. در این بازار ما برابری ارزهای مختلف را میتوانیم در برابر هم معامله کنیم. همچنین در بازار فارکس میتوان نفت، طلا، شاخص های بورس بزرگ دنیا مشابه  داوجونز، نزدک و…، کالاهای اساسی نظیر  مس، روی، نیکل، ذرت، گندم ، آب پرتقال، برنج و….، ارزهای دیجیتال که امروزه فوق العاده هستند و بسیار محبوب مردم واقع شده اند، و هزاران سهام و اوراق قرضه و دارایی های دیگر را معامله کرد .

آموزش فارکس را باید قبل از ورود به این حوزه فرا گرفت:

  با توجه به ریسک بالایی که این بازار دارد اکیدا توصیه میکنبد اموزش فارکس را در مراکز معتبری همچون موسسه سهامیر و ... فرا بگیید . تریدرهای فارکس در ایران به دلایل مختلف از جمله مشکلات قانونی، نداشتن منابع آموزشی معتبر، عدم امکان بهره‌گیری از کلاس‌های آموزش فارکس استاندارد و همچنین مشکلاتی که در انتخاب بروکر مناسب به دلیل تحریم، مشکل در شارژ و برداشت و … مظلوم ترین اقشار تریدر در جهان هستند.

ارتباط با مرکز آموزش عالی سهامیر:

شما بمنظور ثبت نام در دوره های اموزش فارکس تخصصی سهامیر میتوانید از طریق وبسایت رسمی این موسسه به آدرس sahamir-ac.com اقدام نمایی و یا از طریق تلفن های درج شده در وب سایت رسمی این مرکز با کارشناسان آن تماس بگیرید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز