خبرگزاری کار ایران

راهنمای خرید و فروش در فارکس

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۶۲۳۵

بازار فارکس بزرگترین بازار مالی در دنیاست که روزانه بیش از 6.6 تریلیون دلار در آن معامله می‌شود و این حجم روزانه در هیچ بازار مالی دیگری را نخواهید دید. ورود به بازار فارکس نیاز به پیش نیازهایی دارد که در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم.

پیشنیازهای ورود به بازار فارکس

اگر تصمیم گرفته‌اید که وارد معاملات فارکس شوید، پیش نیازهای زیر را باید داشته باشید تا بتوانید به عنوان یک معامله گر وارد دنیای خرید و فروش شوید.

دانش پایه ریاضیات

فرقی نمی‌کند وارد چه بازاری می‌شوید دانش پایه ریاضیات برای هر کسب و کاری واجب است. وقتی وارد معامله‌ای می‌شوید باید بتواند به سرعت محاسبات را انجام دهید. این کار به شما کمک می‌کند که هم سود خوبی از بازار کسب کنید و هم کمترین ضرر را متحمل شوید.

در یک یا چند دوره آموزشی شرکت کنید

اگر بخواهید به تنهایی به یادگیری کنید راه بسیار طولانی را انتخاب کرده‌اید. افراد زیادی هستند که قبلا در فارکس معامله کرده‌اند و تجربیات خود را در قالب فایل‌های ویدیویی به دیگران عرضه می‌کنند. حتی اگر قصد هزینه کردن برای یاد گرفتن ندارید، از سایت یوتیوب کمک بگیرید. معامله‌گران زیادی با استراتژی‌های مختلف به شما آموزش ‌می‌دهند.

تمرین کنید

هر آموزشی که می‌بینید باید تمرین کنید. با دیدن چند ویدیو به یک تریدر حرفه‌ای و حتی متوسط هم تبدیل نمی‌شوید. یک حساب آزمایشی راه اندازی کنید و تمرینات خود را در آنجا انجام دهید. این کار بدون ریسک و سرمایه انجام می‌شود و ترس از دست دادن سرمایه را نخواهید داشت.

داشتن یک کامپیوتر و اینترنت

تنها وسیله‌ای که نیاز دارید یک کامپیوتر و یک خط اینترنت خوب است. نیازی نیست کامپیوتر شما بهترین و بروزترین سیستم روز دنیا باشد. با حداقل مشخصات سخت افزاری می‌توانید وارد بازار فارکس شوید. پهنای باند اینترنت متوسط نیز برای ثبت معاملات فارکس کافیست.

چگونه وارد بازار فارکس شویم

از آنجایی که بازار فارکس یک بازار جهانی است، افراد مختلفی شغل اصلی خود را معامله در این بازار انتخاب کرده‌اند. به افرادی که در این بازار معامله می‌کنند تریدر گفته می‌شود. تریدرها انواع مختلفی دارند که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند.

انواع تریدرهای فارکس

زمانی که وارد فارکس می‌شوید باید تصمیم بگیرید عضو کدام گروه از تریدرها شوید

معامله گران روزانه

این نوع تریدرها معاملات خود را در یک روز و حتی کمتر از آن حفظ نمی‌کنند و به دنبال سود کمی هستند. به این نوع تریدرها اسکالپر نیز گفته می‌شود.

سوئینگ تریدر

برعکس معامله گران روزانه این نوع تریدرها معاملات خود را بیش از یک روز باز نگه می‌دارند و با استفاده از تحلیل‌های مختلف، معاملات خود را ثبت می‌کنند.

معامله گران خبری

این نوع تریدرها معاملات خود را حول اخبار و وقایع اقتصادی ثبت می‌کنند. در این نوع تریدر شخص معامله گر باید به دقت اخبار روز را تحلیل کند و سپس در نقطه مناسب ورود کند.

بروکر چیست؟

بروکر یا کارگزار واسطه‌ای بین خریدار و فروشنده است که معاملات را ثبت می‌کند. مشتریان بروکر تشکیل شده از سرمایه‌گذاران و مشتریان خرد است. یعنی افراد حقیقی و حقوقی معاملات خود را با استفاده از بروکر ثبت می‌کنند.

راهنمای خرید و فروش در فارکس

بروکرهای مختلفی در سرتاسر دنیا وجود دارد که هر کدام قوانین خاص خود را دارند. بروکرهایی که ایرانیان می‌توانند در آن ثبت نام کنند عبارت‌انداز: بروکر آمارکتس، آلپاری، فیبوگروپ، ویندزور و ...

درباره بروکر آمارکتس

همانطور که گفته شد بروکرهای مختلفی با ایرانیان همکاری می‌کنند و بروکر آمارکتس یکی از بهترین بروکرهای برای ثبت نام است. این بروکر با پشتیبانی از زبان فارسی و کمترین شکایت، بهترین بروکر بین تریدرهای حرفه‌ای است. برای کسب اطلاعات بیشتر وارد سایت پارسی فارکس شوید و در لیست معرفی بروکرها، بروکر آمارکتس را بررسی کنید.

ثبت نام در بروکر آمارکتس

ثبت نام در بروکر آمارکتس در مقایسه با دیگر بروکرها بسیار آسان است. این بروکر در مقایسه با دیگر بروکرها در هنگام ثبت نام از شما تایید آدرس درخواست نمی‌کند.

برای ثبت نام کافیست با داشتن کارت ملی و کارت بانکی خود را ارسال کنید. در زمان ثبت نام از شما آدرس ایمیل و تلفن همراه درخواست می‌کند.

 نحوه واریز و برداشت در بروکر آمارکتس

روش‌های مختلفی برای واریز وجه در این بروکر وجود دارد از جمله:

  • پرفکت مانی
  • وب مانی
  • ارز دیجیتال (بیت کوین، اتریوم، تتر)

واریز و دریافت وجه از طریق ارز دیجیتال بهترین روش است زیرا نیاز به احراز هویت در هیچ سیستمی ندارید و در کمترین زمان ممکن این کار انجام می‌شود.

روش‌های پشتیبانی آمارکتس

پشتیبانی بروکر یکی از مهمترین دلایل ثبت نام در آن بروکر است. این بروکر به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به سوالات شماست. راه‌های ارتباطی با این بروکر به صورت زیر است:

  • تماس تلفنی
  • چت آنلاین
  • واتساپ
  • تلگرام
  • ارسال ایمیل

کسب درآمد بدون تجربه ترید در آمارکتس

از آنجایی که ممکن است یادگیری برای بعضی از افراد بسیار طاقت فرسا باشد، راه دیگری برای کسب درآمد در بازار فارکس وجود دارد و کافیست که سرمایه خود را به یک معامله‌گر حرفه‌ای متصل کنید. آموزش این روش را به صورت کامل در سایت پارسی فارکس قرار داده‌ایم.

کپی تریدینگ یکی از روش‌های کسب درآمد هم برای تریدرهای حرفه‌ای و هم برای سرمایه‌گذاران است. در این روش شخص سرمایه‌گذار حساب خود را به یک تریدر حرفه‌ای متصل می‌کند و تریدر در قبال دریافت چند درصد سود از معامله، خرید و فروش‌های خود را برای دیگران به اشتراک می‌گذارد و دقیقا با ثبت هر معامله‌ای، این خرید و فروش برای آنها کپی می‌شود.

سیستم کپی تریدینگ آمارکتس که با نام RAMM شناخته می‌شود، هر فرد حرفه‌ای می‌تواند با افتتاح حساب در آن و جذب سرمایه‌گذاران شروع به معامله کنند.

نتیجه گیری

در اینجا سعی کردیم به صورت خلاصه شما را با بازار فارکس آشنا کنیم و روش‌های ورود به این بازار و همچنین سرمایه‌گذاری بدون تجربه را برای شما تشریح کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر وارد سایت پارسی فارکس شوید و مقالات و ویدیوهای آموزشی را برای کسب تجربه بیشتر مطالعه کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز