خبرگزاری کار ایران

طراحی سایت شرکتی

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۶۹۳۸

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و افزایش میزان استفاده افراد از اینترنت، تمامی مدیران شرکت ها به دنبال یک راه حل برای ارتقا کسب و کار خود میباشند. طراحی سایت شرکتی میتواند بهترین پلتفرم برای به نمایش گذاشتن برند شما در دنیای آنلاین باشد. شما میتوانید با داشتن یک سایت اختصاصی مجموعه خود را تا حد بسیار زیادی گسترش دهید. علاوه بر آن میتوانید تمامی خدمات، رزومه کاری، پروژه ها و بسیاری از موارد دیگری را در سایت خود به نمایش بگذارید.

شاید برایتان سوال باشد که این کار برای چه شرکت هایی مناسب میباشد؟ برای پاسخ به این سوال باید یادآور شویم که طراحی وب سایت شرکتی برای تمامی مجموعه ها از کوچک تا بزرگ مناسب میباشد. زیرا برای هر یک مزیتی دارد و باعث ارتقا آن میشود. به یاد داشته باشید که با طراحی سایت شرکتی به راحتی میتونید بدون محدودیت های مرزی به کار خود ادامه دهید و با افراد بیشتری به صورت بین المللی در ارتباط باشید.

ویژگی های سایت شرکتی

  • پنل اختصاصی برای مشتریان
  • ارائه رزومه و پروژه های مجموعه
  • بخش معرفی چشم انداز شرکت
  • معرفی هیئت مدیره
  • و...

طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت فروشگاهی

با افزایش تعداد فروشگاه های اینترنتی میتوان گفت درصد فروش در مجموعه های حضوری نموداری نزولی دارد. چرا که امروزه زمان برای افراد یک مسئله بسیار مهم و کلیدی است. به همین علت تمامی صاحبان کسب و کار به فکر راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی میباشند. حتی ممکن است به فکر داشتن یک پیج در شبکه های اجتماعی باشید اما باید بگوییم این کار نیز در دراز مدت میتواند یک سرمایه گذاری پوچ باشد. زیرا در صورت فیلترینگ میتواند شما را تا مرز ورشکستگی ببرد همان طور که در این مدت این اتفاق برای آنلاین شاپ های اینستاگرام پیش آمد.

راه حل تفکر برتر برای شما طراحی سایت فروشگاهی میباشد. شما با داشتن یک سایت به صورت رسمی برای برند خود علاوه بر جلب اعتماد مشتریان میتوانید فروش بیشتری را تجربه کنید. علاوه بر آن سایت فروشگاهی امکانات بسیار زیادی را در اختیار شما و مخاطبانتان قرار میدهد. از جمله این امکانات نمایش تعدادی عکس از محصول، ارائه توضیحات، درج کد تخفیف، برگذاری جشنواره های مناسبتی و بسیاری از موارد دیگر میباشد.

علاوه بر آن با کمک درگاه پرداخت و انتخاب روش ارسال محصولات یک خرید امن را به مخاطبین خود ارائه دهید که به همین علت فروش شما نیز تا حد چشم گیری ارتقا می یابد.

شرکت طراحی سایت تفکر برتر می تواند در راستای گسترش فعالیت شما و ایجاد پلتفرمی با بالاترین امکانات برای مجموعه شما پیشگام باشد.

قیمت سئو

امروزه بهترین روش تبلیغاتی برای تمامی حوزه های کاری، رقابت در پلتفرم های جستجو می باشد. این مفهوم که امروزه با عنوان سئو نام برده می شود شامل رقابت تمامی سایت ها با یک دیگر بر روی مفهوم، عنوان ، کلمه مخصوص به حوزه کاری خود می باشد.

انجام سئو توسط شرکت های مختلفی انجام میگیرد، هر شرکت با توجه به خدمات ارائه دهنده در پکیج های خود قیمت های متفاوتی را به شما ارائه میدهند.این خدمات میتواند شامل: تعداد کلمات کلیدی، آنالیز رقبا، تولید محتوا، بک لینک و بسیاری از موارد دیگر باشد. انتخاب یک تیم حرفه ای برای این کار میتواند یک تضمین بابت ارتقا رتبه و نمایش سایت در صفحات اول گوگل باشد. تیم تفکر برتر با ارائه سه پکیج مختلف، انتخاب را برای تمامی سایت ها از جمله مجموعه های کوچک راحت تر کرده است. شما میتوانید برای مشاهده قیمت سئو به سایت ما مراجعه نمایید.

تیم تفکر برتر با سال ها تجربه در زمینه طراحی سایت و انجام خدمات سئو، دارای نمونه کارهای متعدد با جایگاه های ارزشمند در پلتفرم های جستجو ( گوگل، بینگ ، یاهو و .... ) می باشد. لازم به ذکر است که تیم تفکر برتر با توجه به خدمات ارائه دهنده در حوزه بهینه سازی سایت دارای بهترین قیمت سئو در میان سایر همکاران بوده و می تواند تضمین دریافت بهترین رتبه در کلمه کلیدی را برای مشتریان خود ارائه دهد.

 

 

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز