خبرگزاری کار ایران

تمام نکاتی که در انتخاب معلم خصوصی زبان باید رعایت کنید

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۱۵۹۲

شاید شما زبان‌آموزان علاقمند هستید که یادگیری زبان انگلیسی را با کمک معلم خصوصی زبان شروع کنید. درواقع استفاده از کلاس تدریس خصوصی آنلاین زبان یکی از روش‌های نوین تدریس زبان انگلیسی است که مزایای زیادی دارد. یکی از مهم‌ترین مزایای استفاده از کلاس خصوصی زبان، خصوصی بودن و تمرکز روی یک دانش آموز با یک هدف آموزشی است.

همین دلیل نیز باعث می‌شود که سرعت آموزش و یادگیری بالا رفته و زبان‌آموز خیلی سریع‌تر از سایر روش‌های یادگیری زبان انگلیسی، به نتیجه دلخواه برسد. اما برای اینکه بتوانید بهترین انتخاب را از جهت دسترسی به  بهترین معلم خصوصی زبان، بهترین روش‌های تدریس گرامر و خلاصه روش‌های تدریس زبان انگلیسی تجربه کنید، باید نسبت به ویژگی‌های برتر معلم خصوصی زبان آگاهی داشته باشید.

به دلیل اهمیت دانستن ویژگی‌های بهترین معلم‌های زبان انگلیسی در ایران، دراین مطلب به نکات مهمی از این ویژگی‌ها اشاره کرده‌ایم تا راهنمای مناسبی برای‌تان در زمان انتخاب معلم خصوصی زبان باشد.

بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی را با این ویژگی‌ها بشناسید!

با کمک این 6 ویژگی بهتر می‌توانید بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی را تشخیص داده و انتخاب بهتری داشته باشید. اما این ویژگی‌ها، شامل چه مواردی است؟

1.معلم خصوصی زبان انگلیسی باید متناسب با هدف آموزشی شما تدریس کند

مهم‌ترین دلیلی که شما کلاس خصوصی زبان را برای یادگیری زبان انتخاب کرده‌اید، این بوده که کلاس و روش تدریس معلم متناسب با هدف و نیازهای آموزشی شما باشد. اگر انگیزه شما برای یادگیری زبان انگلیسی آماده شدن برای شرکت در یک آزمون باشد یا حتی معلم خصوصی زبان برای مهاجرت را هدف خود قرار داده‌اید، معلم باید متناسب با این هدف، برنامه آموزشی را طراحی کرده و کلاس را براساس آن پیش ببرد. برای آمادگی در آزمون تافل یا آمادگی در آزمون آیلتس باید محتوا درسی، مباحث و منابع یادگیری متناسب با این هدف تنظیم شود و برای یادگیری زبان انگلیسی برای تجارت و مهاجرت باید تمام آموزش‌ها در موقعیت‌های تجاری و محتواهای آن متمرکز شود.

2.در کلاس تدریس خصوصی زبان باید منابع به روز و استاندارد، استفاده شود

در نحوه تدریس مکالمه زبان انگلیسی باید محتواهای آموزشی و همچنین روش تدریس معلم زبان انگلیسی، به روز و استاندارد باشد. به طور مثال استفاده از پادکست‌های آموزشی زبان، روش به روز و کارآمدتری نسبت به روش‌های قدیمی یادگیری زبان انگلیسی است. یک معلم حرفه‌ای زبان انگلیسی باید به این قضیه آگاه باشد و همواره شاگرد خود را در برابر اطلاعات و روش تدریس نوین خود سوپرایز نماید. استفاده از منابع آموزشی و کمک آموزشی نوین که مورد تایید آموزشگاه‌های معتبر بین‌المللی است، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک مدرس زبان حرفه‌ای می‌باشد.

3.معلم خصوصی زبان انگلیسی باید تجربه کافی برای تدریس داشته باشد

قطعاً زبان‌آموز و دانش‌آموزی که کلاس تدریس خصوصی زبان را برای یادگیری این درس انتخاب کرده است، نیاز به آموزشی سریع بدون اتلاف وقت دارد. در واقع زبان‌آموز نمی‌خواهد وقت خود را هدر داده و با آزمون و خطا و سنجش مدرسین متعدد، یکی را انتخاب نماید. هدف زبان‌آموز این است که  با انتخاب معلم خصوصی زبان، در سریع‌ترین زمان به موفقیت برسد. بنابراین در این مواقع انتخاب معلم خصوصی زبان انگلیسی از بین بهترین اساتید زبان انگلیسی پیشنهاد می‌شود. زیرا این دسته از مدرسین تجربه و توان بالایی در برگزاری کلاسی باکیفیت متناسب با هدف شاگرد دارند. در واقع آن‌ها به راحتی نقاط ضعف زبان‌آموز را شناسایی کرده و مهارت کافی در رفع اشکال این نقاط ضعف دارند.

4. از مهم‌ترین ویژگی‌های مدرسین زبان، صبر و حوصله در تدریس و آموزش است

داشتن تعهد اخلاقی و صبر و حوصله در تدریس و آموزش یکی از ارکان‌های بسیار مهم معلمی است. به خصوص در زبان انگلیسی که برای خیلی از زبان‌آموزها ناشناخته بوده و مطالب را از بیس و پایه بلد نیستند. مدرسین زبان انگلیسی با تکیه بر دانش زبان خود و همچنین صبر و حوصله‌ای که به خرج می‌دهند می‌توانند بهترین لحظات یادگیری را برای زبان‌آموز فراهم نمایند.

5. در تدریس خصوصی زبان انگلیسی، باید به همه جنبه‌های یادگیری زبان توجه شود

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های کلاس خصوصی زبان، این است که مدرس بر همه جنبه‌های یادگیری زبان تاکید دارد. یعنی روی هر چهار مهارت زبان انگلیسی شاگرد خود وقت می‌گذارد. اتفاقی که در آموزشگاه‌های گروهی به دلیل تعداد بالای شاگردان و فرصت کم کلاس، پیش نمی‌آید. اما مدرس در کلاس خصوصی به اندازه کافی فرصت دارد که روی هر چهار مهارت شنیداری، گفتاری، نوشتاری و خواندن شاگرد خود به خوبی مانور داده و آموزش‌های لازم را ارائه دهد. بنابراین در زمان انتخاب معلم زبان خود دقت کنید که او باید در طی جلسات تدریس خصوصی، بتواند تمامی دروسی را که در منابع تدریس گنجانده شده‌اند، به شما آموزش دهد.

تمام نکاتی  که در انتخاب معلم خصوصی زبان باید رعایت کنید

6. سنجش مداوم پیشرفت زبان‌آموز از طریق برگزاری آزمون‌های ترمیک و معتبر

به طور معمول برگزاری آزمون بیشتر در آموزشگاه‌های زبان انجام می‌شود اما یک مدرس تدریس خصوصی توانمند باید این قابلیت را داشته باشد که بتواند آزمون‌های استاندارد و به روز مطابق با آزمون‌های معتبر بین‌المللی طراحی کرده و از آن طریق پیشرفت شاگرد خود را سنجش نماید.

7.انتخاب معلم خصوصی زبان از سایت و مرجع معتبر تدریس خصوصی

برای انتخاب معلم خصوصی زبان، اهمیت انتخاب مرجعی مناسب برای درخواست معلم خصوصی نیز بسیار مهم است. برخی از سایت‌ها بیشتر ماهیتی تبلیغاتی داشته و به جای دقت بر کیفیت تدریس اساتید خود، بیشتر روی تبلیغات سرمایه‌گذاری می‌کنند. اما برخی از سایت‌های تدریس خصوصی مانند سایت استادبانک از ابتدا روی کیفیت برگزاری کلاس‌های خصوصی به همراه رضایت کاربران و شاگردان خود تمرکز کرده‌اند. بنابراین اطمینان در زمان مراجعه به این سایت‌ها برای انتخاب معلم خصوصی زبان، بسیار نتیجه بخش است.

8.توجه به ستاره، نظرات شاگردان و قیمت تدریس خصوصی زبان استاد

یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی که می‌توان با کمک آن، میزان توانایی و کیفیت تدریس استاد زبان را سنجید، قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی است. هرچه قیمت کلاس خصوصی بالاتر باشد، کیفیت تدریس استاد نیز بیشتر است. در سایت استادبانک، قیمت کلاس خصوصی صرفاً براساس توانایی‌ها و صلاحیت تدریس معلم تعیین می‌شود. امتیاز و ستاره استاد نیز به همین صورت است. هرچه استاد سوابق تدریس بالایی داشته باشد و همچنین مهارت بسیاری در برگزاری کلاس‌های خصوصی نیز داشته، امتیاز، ستاره استاد و همچنین تعرفه و نرخ کلاس‌های او نیز بیشتر می‌شود. بنابراین شما می‌توانید با مراجعه به پروفایل هر استاد، مشاهده بخش امتیاز، ستاره و قیمت کلاس‌هایش، به این موضوع پی ببرید. همچنین در بخش نظرسنجی از شاگردان قبلی استاد، می‌توانید کیفیت تدریس او را نیز بسنجید.

تمام نکاتی  که در انتخاب معلم خصوصی زبان باید رعایت کنید

استفاده از سایت معلم خصوصی بهترین مرجع برای انتخاب معلم خصوصی زبان

اگر بخواهید به طور معمول معلم زبان را از طریق دوستان یا آموزشگاه‌ها انتخاب کنید، شاید آنطور که باید  فرصت نشود که قبل از کلاس به شناخت نسبی از معلم خود برسید. اما سایت‌ تدریس خصوصی استادبانک این قابلیت را دارد که با امکانات خود، به شناخت مناسبی از معلم رسیده و با اطمینان خاطر بیشتری کلاس را شروع کنید. از طریق بخش نظرسنجی، رزومه تحصیلی و سوابق تدریس استاد، همچنین بخش ویدئو نمونه تدریس، ستاره اساتید، شما به راحتی می‌توانید معلم خصوصی زبان مورد نیاز خود را انتخاب نمایید.

همچنین اگر در این زمینه نیاز به راهنمایی و مشاوره داشته باشید، تیم پشتیبانی استادبانک با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۵۳۴۳ همواره در درسترس شما خواهد بود. بنابراین در سایت استادبانک همه امکانات و امتیازهای لازم را برای یک انتخاب عالی دارید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز