خبرگزاری کار ایران

چطور راه خود را برای کسب ثروت هموار کردم

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۹۲۳۵

هر فردی می تواند در جهت رسیدن به ثروت و موفقیت تلاش کند اما من توانستم با بهبود مهارت های فردی خود این مسیر را تا حد زیادی هموار نمایم و در حوزه تولید انواع تیشرت به موفقیتی بی نظیر دست پیدا کنم.

تیشرت شماره دار

به طور کلی تیشرت شماره دار دارای طرح ها و شماره های مشخصی هستند که با دقت و کیفیت بالایی گلدوزی یا چاپ شده اند.

این نوع از تیشرت ها کاملا آزاد و دارای یقه های راحت و باز هستند که از پارچه های اعلا و با کیفیتی مانند لاکتوز سوزنی دوخته شده اند.

استفاده از مواد غیر طبیعی در این تیشرت ها باعث می شود که تعریق و بوی بد عرق را به خود گرفته و همچنین به پوست بدن آسیب نرساند. همچنین لازم به ذکر است تیشرت های شماره دار جذب آب بسیار بالایی دارد و موقع استفاده اصلا ایجاد حساسیت نمی کند.

هنگام خرید تیشرت شماره دار بهتر است به جنس پارچه دقت کنید و از پارچه های پنبه ای و کتان 100% استفاده کنید تا هم به پوست بدن شما آسیب نرسد و هم در حین شستشو تغییر رنگ ندهد.

 

تیشرت چاپی

تیشرت های مردانه و یا تیشرت چاپی به علت وجود تنوع بسیار بالا طرفداران بسیار زیادی دارند، وجود طرح های متفاوت و رنگ بندی زیبا باعث ترویج تیشرت های مردانه چاپی در میان افراد شده است.

تیشرت های مردانه چاپی دارای انواع مختلفی دارند که شامل تیشرت های چاپی دکمه دار، سه دکمه، سه بعدی، لاکچری و ساده می شود که طرفداران خاص خود را دارد.

این نوع از تیشرت های مردانه علاوه بر زیبایی و منحصر به فرد بودن دارای ویژگی های خاصی نیز هستند که در ادامه به آن ها اشاره می نماییم:

این تیشرت ها توسط خیاطان مجرب و حرفه ای ترین طراحان تولید می شوند.

رنگ، طرح و نقش این نوع تیشرت ها با شستن از بین نمی رود و بدون تغییر باقی می ماند.


چطور راه خود را برای کسب ثروت هموار کردم

تیشرت شبرنگ

در تیشرت شبرنگ برا ایجاد حالت شب نمای آن از ذرات نئون استفاده می شود که یک متریال تشکیل شده از میلیون ها ذره ی شیشه ای است.

وجود این ذرات باعث می شود که این قسمت های شبرنگ شده مانند یک آینه عمل کرده و نور را بازتاب کنند و خاصیت شبرنگی را به وجود آورند.

این تیشرت ها قابلیت تنفس دارند و با عبور هوا از پارچه ی تیشرت تعریق صورت نمیگیرد و همچنین مقاومت به سایش یکی دیگر از ویژگی های این تیشرت ها است.

از این تیشرت های برای استفاده در محیط هایی با نور کم استفاده می شود و برای برخی از افراد که در شب کار می کنند نیز مناسب است.


چطور راه خود را برای کسب ثروت هموار کردم

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز