خبرگزاری کار ایران

با کمک آراد برندینگ با اسب به سوی ثروت تاختم

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۵۷۸۹

اینکه من توانستم در سن پایین و در جوانی خود ثروتمند شوم تنها به علت کمک آراد برندینگ بود که با آموزش های درست و دقیقی که به بنده می داد باعث شد من در حوزه اعطای نمایندگی اسب نام آور شوم و به مرور زمان ثروتمند شدم.

اسب

اسب ها به دلیل وفاداری و نجابتی که دارند اکثر افراد به نگه داری از آن مشتاق هستند.

یکی دیگر از دلایلی که اسب ها مورد توجه قرار گرفته است سوارکاری است که افراد انجام می دهند.

این حیوان نجیب علاوه بر زیبایی از اصالت های مختلفی برخوردار است.

سوارکاری با اسب از قدیم الایام بسیار توصیه شده و یکی از ورزش های پر از هیجان است و بیشتر جوانان در این دو دهه اخیر استقبال زیادی از مجموعه های آموزش سوارکاری داشته اند. همانطور که گفته شد اسب ها دارای انواع مختفی است که با توجه به نژادش قیمت آن تعیین می شود.

نژاد کرد این حیوان بیشتر بخاطر زیبایی خود معروف شده است و نسبت به خود طرفداران زیادی دارد.

نژاد کاسپین یکی از قدیمی ترین و با اصالت ترین اسب ها است حتی محققین ادعا می کنند که استخوان این نژاد در کنار اسکلت های دایناسور ها دیده شده است.

هر اسبی هم برای یک فعالیت خاصی آموزش دیده و اسب های هر منطقه یک استعداد خاصی دارند که اگر می خواهید بهترین نوع آن را شناسایی کنید با وب سایت ما همراه باشید.

 

اعطای نمایندگی

اعطای نمایندگی به دو دسته نمایندگی انحصاری و نمایندگی غیر انحصاری تقسیم می شود، که ما در این مطلب تعریف کوتاهی از آن ها ارائه داده ایم. در نمایندگی انحصاری نماینده در یک منطقه به تنهایی از طرف فردی که اعطا کننده نمایندگی است مشغول به فعالیت است. اما در نمایندگی غیر انحصاری فرد اعطا کننده نمایندگی را به چند نماینده واگذار می کند که در یک منطقه فعالیت می کنند. در هنگام تنظیم قرارداد باید نکات مهمی مورد توجه قرار گیرد که در این جا به چند نمونه اشاره شده است، تا افرادی که به دنبال اخذ نمایندگی هستند با آن آشنا شوند:

  • طرفین قرارداد
  • مدت قرار داد
  • موضوع قرار داد
  • تضمین قرار داد
  • خودداری از ذکر موارد مبهم
  • اجرت نماینده
  • تعهدات طرفین


با کمک آراد برندینگ با اسب به سوی ثروت تاختم

اراد برندینگ

همزمان با ورود دور دوم تاجران روسی به ایران، واحد تحقیق و توسعه با سرعت عمل بیشتری، قالب جدید سایت اراد برندینگ به زبان روسی را به روز رسانی نمود.

قابلیت های این قالب نسبت به قالب قبلی:

  • سرعت بیشتر
  • کدهای برنامه نویسی بهینه تر
  • رابط کاربری بالاتر
  • سئوی قدرتمندتر

لازم به ذکر است که خبرهای روز آراد برندینگ به زبان های انگلیسی، عربی و از این پس روسی بر روی قالب های هر یک از این پورتال ها قرار خواهد گرفت ان شاءالله.


با کمک آراد برندینگ با اسب به سوی ثروت تاختم

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز