خبرگزاری کار ایران

رویانیان تاریخ فوتبال را نمی‌داند؛

فتح‌الله‌زاده: استقلال از تمام تیم‌ها پاک‌تر است / مجیدی جوان است و می‌ماند

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۹۲۹

حضور مدیر عامل باشگاه استقلال در مسابقات سوارکاری نشان از آن دارد که این ورزش میلیاردی مورد توجه میلیاردرهای فوتبال قرار گرفته است.

حضور مدیر عامل باشگاه استقلال در مسابقات سوارکاری نشان از آن دارد که این ورزش میلیاردی مورد توجه میلیاردرهای فوتبال قرار گرفته است.

به گزارش ایلنا، حضور مدیر عامل استقلال در این رقابت‌ها و حضور افرادی چون جواد نکونام و امیر قلعه‌نوعی هم در مسابقات قبلی نشان از آن دارد که این رشه ورزشی برای مخاطبانی جذاب است که بتوانند حداقل از پس خرج ماهیانه بیش از ۱۰ میلیون تومان این حیوان نجیب بر بیایند و در مسابقات اخیر هم حضور مدیر عامل یک باشگاه ورزشی با بازیکنانی میلیاردی می‌تواند جذاب باشد و این در حالی است که فرزند این مدیر عامل هم از دوستداران و دارندگان اسب است.

علی فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگو با ایلنا درخصوص حضور در فینال مسابقات سوارکاری گفت: اسب در تمام مذاهب ما نماد زیبایی و دوست داشتن است. و اسلام مردم را ترغیب کرده که سوارکاری کنند و حتی می‌فرماید که این ورزش را به فرزندان خود آموزش دهید. من هم سوارکاری را دوست دارم ولی خودم نمی‌توانم به این ورزش بپردازم. چون نه اسب دارم و نه امکانات و نه موقعیت پرداختن به این ورزش مفرح را داشته ام. پسرم به پرورش اسب علاقه زیادی دارد و منهم خوشحالم به این رشته روی آورده و شاید هم کمکش کنم تا بتواند ریشه‌های اسب اصیل ایران را احیا کند و کمک خواهم کرد و انشالله موفق هم خواهد شد.

وی درخصوص اینکه آیا تیم سوارکاری استقلال را توسط فرزند خود احداثخواهد کرد پاسخ داد: خیر. پسرم به پرورش اسب و اصلاح نژاد ایرانی روی آورده و چون جوان است و تازه شروع کرده و احتیاج به کمک دارد و من هم می‌خواهم به وی کمک کنم. چون به اسب و اسب اصیل ایرانی علاقه و اعتقاد دارم که می‌توانیم اسب‌های بسیار زیبایی داشته باشیم. چند وقت قبل دیدیم که اسب‌های عرب را آوردند و نمایش دادند و کلی هم پول خرج آنها شد و اگر همان هزینه ها را خرج اسب‌های ایرانی کنیم می‌توانیم این نژاد را حفظ کنیم.

مدیر عامل باشگاه استقلال درباره فرهاد مجیدی و اینکه آیا از استقلال خداحافظی خواهد کرد یا خیر گفت: فرهاد فعلا در تیم ما خواهد بود و باید برای این تیم بازی کند و فعلا هم جوان است و ماشالله اگر از دیگران سرتر نباشد از آنها کمتر نخواهد بود و یک بازیکن به تمام معنا تکنیکی است و هواداران وی را دوست دارند و و من هم دوستش دارم وحتما با استقلال خواهد بود.

وی درخصوص نیم فصل دوم و اینکه چه تغییراتی در استقلال رخ خواهد داد، ادامه داد: فعلا که قلعه‌نوعی لیست مازاد و یا خروجی‌های استقلال را به من نداده ولی در کلیاتی که با وی صحبت کردم احساس می‌کنم یک مدافع راست و یک هافبک خارجی نیازمندیم و تلاش می‌کنیم این کار را انجام دهیم و آنها را به هر نحوی که شده جذب کرده و به ترکیب استقلال اضافه کنیم و بتوانیم مواردی که برای قلعه نوعی مشکل ساز شده برطرف کنیم تا استقلال به حق واقعی خود در لیگ برتر دست پیدا کند.

مدیرعامل استقلال در مورد اینکه رویانیان گفته بود که فتح الله زاده از بچگی نشسته و کارهایی را از من یاد گرفته و الان در حال اجرای آنها است پاسخ داد: مگر رویانیان از بچگی در فوتبال بوده است. وی همیشه لطف داشتند و از این‌گونه صحبت‌ها زیاد انجام می‌دهند. رویانیان گفت من به ایتالیا می‌روم و استقلالی‌ها هنوز نرفته‌اند و فقط سفیر ایتالیا را به دفتر کارشان دعوت می‌کنند که برای یادآوری باید بگویم آقای رویانیان اگر شما تازه به ایتالیا رفته‌اید و خوشحال هستید من ۶ سال قبل علی سامره را به پروجیای ایتالیا فرستادم و یا همین سفیر برزیل که تازه به دفتر کارم آمده را ۶ سال قبل به همراه سفیر دوم به دفتر محل کارم آوردم. رویانیان چون تازه به فوتبال آمده و بیشتر از ۲ سال در فوتبال عمر ندارد و تاریخ این رشته ورزشی را نمی‌داند به همین دلیل فقط در مورد این دو سال می‌تواند صحبت کند. من ۸ سال قبل هم سفیر برزیل را به دفترم آوردم که اسناد و مدارکش هم موجود است و این دومین باری است که سفیر برزیل به دفتر محل کارم آمده است. این کار را من قبلا انجام داده بودم اما رویانیان تازه به فوتبال آمده و فکر می‌کند کاری را که انجام داده جدید است. اگر به تاریخ نگاه کنیم می‌بینیم این موضوعات بسیار کهنه و قدیمی است.

وی در مورد دیدار دوستانه با یک تیم برزیلی گفت: بله قرار است با یک تیم برزیلی یک دیدار دوستانه در تهران برگزار کنیم و این تیم از دسته یک برزیل خواهد بود و این دیدار تدارکاتی می تواند برای تیم استقلال بسیار مفید باشد و با فوتبال ناب دنیا بیشتر آشنا شویم.

فتح الله زاده در مورد بیانیه‌ای که بر علیه باشگاه استقلال در خصوص بحثاخلاقی منتشر شده گفت: من بارها گفته‌ام اگر کسی اسناد و یا مدارکی دارد حتما بیاورد و نشان دهد. من مطمئن هستم تیم ما در این سال‌ها پاک بوده و پاکتر هم خواهد بود و از تمام تیم‌ها پاک‌تر است و من به شدت با موردی که مشاهده کنم برخورد خواهم کرد و همه من را می‌شناسند و امیدوارم اگر ناپاکی در هر کجا هست پاک شود.

وی در مورد اینکه چرا رویانیان به محل برگزاری مسابقات سوارکاری نیامده پاسخ داد: نگران نباشید. الان رویانیان می‌گوید من قبلا رفته بودم سوارکاری و فتح الله زاده از من یاد گرفته و به این ورزش رفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز