خبرگزاری کار ایران

استقلال حال و روز خوشی ندارد؛

فنایی: پرسپولیس می‌تواند برنده دربی باشد / نمی‌دانم در مغز قلعه‌نویی چه می‌گذرد

کد خبر : ۲۲۴۰۸۸

این بازی شرایط خاص خودش را دارد و به شرایط روحی وروانی تیم‌ها بستگی دارد، اما پرسپولیس بازیکنانی دارد که می‌توانند دربی را به نفع خودش تمام کند.

دروازه‌بان سابق تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است استقلال در حال حاضر شرایط خوبی ندارد و پرسپولیس بازیکنانی در اختیار دارد که می‌توانند در بی را به نفع سرخپوشان تهرانی تمام کنند.

گفت‌وگوی داوود فنایی با خبرنگار ایلنا را در زیر بخوانید:

در مورد دربی ۷۹ چه صحبتی دارید؟
امیدوارم پرسپولیس در این بازی نتیجه بگیرد. آرزوی موفقیت برای پرسپولیس در دربی را دارم. این بازی شرایط خاص خودش را دارد و به شرایط روحی وروانی تیم‌ها بستگی دارد، اما پرسپولیس بازیکنانی دارد که می‌توانند دربی را به نفع خودش تمام کند.

شرایط استقلال را چطور می‌بینید؟
استقلال حال و روز خوشی ندارد. آندرانیک تیموریان می‌خواهد از این تیم برود و جاسم کرار هم در دربی نیست. به نظر من استقلال شرایط خوبی ندارد.

اما خیلی‌ها معتقدند پرسپولیس در حال حاضر ضعیف‌تر از استقلال است؟
این حرف‌ها همیشه بوده و چنین چیزی را قبول ندارم، چون تیم‌ها در این ایران در یک سطح هستند و تفاوت چندانی بین آنها نیست.

این بازی هم مثل سال‌های قبل مساوی می‌شود؟
نمی‌دانم، باید ببینم بازی چطور شروع می‌شود و به چه سمتی می‌رود. مردم دوست دارند فوتبال زیبایی را ببینند. مردم هیجان را دوست دارند و اگر هم مساوی می‌شود، ‌ بازی گل داشته باشد و پرهیجان باشد. چرا بازی را روز یکشنبه گذاشته‌اند؟ باید روز جمعه برگزار می‌کردند اما مردم باز هم برای دیدن دربی می‌آیند.

عده‌ای هم معتقدند قلعه‌نویی دنبال نباختن مقابل پرسپولیس و حفظ رکوردش است. این حرف را قبول دارید؟
مربیان دوست دارند تیم‌شان برنده شود و اول می‌روند که گل نخورند و بعد دنبال گلزنی هستند. من در مغز قلعه‌نویی نیستم و نمی‌دانم درذهن او چه می‌گذرد، اما وقتی بازی مساوی می‌شود، همه راضی هستند. وقتی برد و باخت باشد، کری‌ها و شعرها شروع می‌شود و مربیان این مسائل را برای خودشان لحاظ می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز