خبرگزاری کار ایران

چطور سرمایه اندکم را به ثروتی نجومی تبدیل کردم

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۴۹۰۹

یکی از عرصه هایی که ورود به آن می تواند هر فردی را به ثروت بی نهایت برساند پسته می باشد و من توانستم با فعالیت در این زمینه و به دلیل تقاضای بسیار زیاد آن به ثروتی نجومی دست پیدا کنم و در ادامه این مقاله بهترین انواع آن را به شما معرفی خواهم کرد.

پسته شور کله قوچی

چیزی که باعث شده قیمت انواع پسته شور کله قوچی با پسته های دیگر فرق داشته باشد درجه کیفیت آن بوده است. در واقع هر چقدر که میزان کیفیت مغز این محصول بالا باشد و پسته دهان بسته آن کم باشد و یا اصلا پسته دهان بسته در آن وجود نداشته باشد به عنوان نوع درجه یک قیمت بالاتری برای آن در نظر گرفته اند.

در اصل پسته ای که به صورت بسته بندی شده به فروش می رسد توسط دستگاه سورتینگ جداسازی شده است و این باعث شده که هیچ نوع ضایعاتی درون بسته آن وجود نداشته باشد. در کشور ما ایران به خصوص استان خراسان پسته در انواع مختلف آن به صورت عمده برداشت می گردد و فروش آن به روشهای گوناگون از جمله روش اینترنتی باعث شده که نیاز هر مشتری و خریدار به راحتی داده شود.

 

پسته خندان کرمان

خواص پسته خندان کرمان بسیار زیاد است زیرا سرشار از انواع املاح و ویتامین های مقوی است که هر یک برای حفظ سلامت بدن نقشی را ایفا می کنند.همان طور که می دانید کودکان در سن رشد به انواع املاح مفید نیازمند هستند بنابراین مصرف پسته خندان می ‌تواند تا حد زیادی نیاز های ضروری بدن آن ها را جبران نموده و سبب افزایش رشد و استحکام استخوان های آنان شود از طرفی نیز جهت درمان فقر آهن آن ها بسیار مفید واقع خواهد شد اما هنگام تهیه آن به تازه بودن پسته ها دقت نمایید.

یکی از آجیل های بسیار مفید جهت درمان بیماری زخم معده پسته است زیرا سبب تقویت باکتری های مفید روده شده و به بهبود عملکرد دستگاه گوارش کمک شایانی می نماید و از طرفی نیز برای افزایش آنزیم های مفید کبد مفید است و می ‌تواند به درمان کبد چرب کمک کند.

چطور سرمایه اندکم را به ثروتی نجومی تبدیل کردم

پسته فندقی رفسنجان

رنگ پوست پسته فندقی رفسنجان در هنگام رسیدن این خشکبار به رنگ بنفش تیره و قرمز کم رنگ نمایان می شود و در بیشتر مواقع این پسته را در فروشگاه ها به رنگ سبز فسفری می شناسند اما رنگ پسته فندقی خشک به رنگ استخوانی کم رنگ می باشد. از پسته فندقی که طعمی بی نظیر دارد در آجیل و تهیه پودر پسته کاربرد فراوانی دارد و هم چنین در بستنی فروشی ها و شیرینی پزی ها استفاده زیادی می شود.

پسته فندقی رفسنجان مشخصاتی و ویژگی هایی دارد که در ادامه به آن می پردازیم،  همانطور که می دانید پسته یکی از پر طرفدار ترین و محبوب ترین نوع خشکبار در ایران می باشد که دارای خواص بسیار زیادی است. پسته فندقی یکی از مهم ترین منبع انرژی با ارزش غذایی بسیار بالا می باشد که به تنهایی سبد غذایی خشکبار را در راس هرم های غذایی قرار داده است. پسته فندقی یکی از مغذی ترین نوع پسته ها می باشد که حاوی منابع معدنی زیادی از جمله پتاسیم، کلسیم، آهن، منیزیم و روی می باشد.

چطور سرمایه اندکم را به ثروتی نجومی تبدیل کردم

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز